עד ה-15 למאי המועדון של קבוצת קרלסוןרזידור (המנהלת מעל 1,300 מלונות בעולם) מציע בונוס נדיב של 75% לכל כמות נקודות שתרכשו. כן, אפילו אם תרכשו את הכמות המינימלית של 1,000 נקודות בלבד (אז תקבלו 1,750 נקודות בעצם). כל חבר מועדון יכול לרכוש עד 40,000 נקודות בשנהוזה אומר עד 70,000 נקודות כולל הבונוס הנוכחי.

נשאלת השאלה: האם זה מחיר אטרקטיבי?

הנקודות של קלאב קרלסון

השימוש הטבעי לנקודות של המועדון הוא להזמנת לילותבונוס במלונות הקבוצה. מרבית המלונות של קבוצת קרלסוןרזידור הם מקטגוריות אירוח בינוניות או נמוכות עם רשתות בינ״ל מוכרות כמו רדיסון, פארק פלאזה, פארק אין וקאנטרי סוויטס. כאמור, הקבוצה מנהלת מעל 1,300 מלונות ברחבי העולם.

לילותבונוס מתחילים מ-9,000 נקודות (כלומר, 36$ בלבד אם תרכשו את הנקודות במסגרת המבצע). הבעיה היא שאין הרבה מלונות בקטגוריה 1 ורובם בקושי מצדיקים אפילו את המחיר הנמוך לעיל. בקטגוריה 2 תוכלו כבר למצוא מלונות מפנקים יותר ובערים מרכזיותואז תאלצו להיפרד מ-15,000 נקודות לכל לילה (60$). מלון מוכר אחד בקטגוריה זו הוא רדיסוןבלו באקא בבודפשט.

Club Carlson Award Categories

בקטגוריה 3, אשר המלונות שבה דורשים 28,000 ללילה (112$), כבר תוכלו למצוא מלונות מעניינים למדי. הנה, לדוגמה, חלק ממלונות הקבוצה הזמינים בברלין:

Club Carlson Berlin Selection

אבל רכישת נקודות יכולה להשתלם גם לטובת לילותבונוס במלונות מקטגוריות גבוהות יותר. לקבוצה יש גם מלונות טובים מאוד במרכזי ערים גדולות ויקרות כמו לונדון, פריס ושיקגו. רק שימו לב שמלונות מקטגוריה 7, הגבוהה ביותר במועדון, דורשים לא פחות מ-70,000 נקודות ללילה (280$). זה מחיר גבוה מאוד ללילה במלון עבור הנוסע הממוצעאבל זה עדיין יכול להיות מוצדק. כדוגמה ראו את מלון המייפייר (May Fair) המצוין במרכז לונדון שהחדרים שלו נמכרים בעונת השיא במחירים של מאות פאונדים ללילה.

ישנם גם מלונות טובים ומעניינים בקטגוריות 5 ו-6. מלונות אלו דורשים 44,000 נקודות (176$) ו-50,000 נקודות (200$) ללילה בהתאמה. דוגמאות טובות: המלונות רדיסון בלו בקופנהגן ורדיסון סוויטס בסידני.

Radisson Blu Copenhagen

Radisson Suites Sydney

אזכיר גם שהמועדון מאפשר להזמין לילותבונוס בשילוב של כסף ונקודות. לפעמים זה כדאי בהחלט אבל צריך לבדוק את התמהיל שאינו קבוע מראש. מניסיוני ברוב המקרים זה לא משתלם.

ניתן להשתמש בנקודות של המועדון לטובת מוצרים ושירותים אחרים, החל מארוחות במלונות הקבוצה ועד המרה למיילים של מועדוני תעופה, אבל ככלל זה רעיון רע. הערך שתקבלו מהנקודות במימושים האלו לא יתקרב ל-4$ לכל 1,000 נקודות.

לסיכום

רכישת נקודות במסגרת מבצעים מיוחדיםשל כל מועדוןיכולה להיות רעיון מצוין אם יש לנקודות האלו ייעוד. כלומר, ההמלצה שלי היא לחשוב על המימוש לפני ששוקלים ברצינות את רכישת הנקודות.

אני מעריך נקודות של קלאב קרלסון ב-4$ לכל 1,000 כך שבמסגרת המבצע הנוכחי, בעיניי, קיימת הזמנות לרכוש נקודות לפי שווי השוק שלהן. אם החשבון שלי היה ריק כנראה שהייתי מנצל את ההזדמנותאבל זה בגלל שאני יודע בוודאות שאוכל להשתמש בנקודות האלו בעתיד הנראה לעין ולקבל מהן ערך גבוה ממחיר הרכישה.

לקבוצת קרלסוןרזידור יש נוכחות משמעותית במדינות צפוןאירופה, אזור המקור של הקבוצה, ולכן אם אתם מתכננים טיול לסקנדינביה למשל כדאי לכם לבדוק את המלונות הקיימים ביעדים בהם תבקרו ולבחון את כדאיות רכישת הנקודות. להערכתי תגלו שברוב המקרים שימוש בנקודות יחסוך כסף רב במדינות אלו.

השאר תגובה