נשיא ארה״ב טראמפ יתארח במלון המלך דוד בירושלים

המלון, שנחשב לאחד היוקרתיים ביותר בבירה, אירח בעבר לא מעט נשיאים אמריקניים ואורחים מכובדים אחרים. לכבוד ביקורו של טראמפ המלון כולו יעמוד לרשות הפמלייה האמריקנית שתשתמש בו ובשני מלונות סמוכים נוספים. 

שיתוף פעולה חדש בין מועדון FinnairPlus לאתר ההזמנות Kaligo

במסגרת השת״פ החדש יוכלו חברי המועדון של פינאייר לצבור נקודות מהזמנת מלונות באמצעות אתר ההזמנות קאליגו ואפילו להשתמש בנקודות שלהם כדי לבצע הזמנות. יחס ההמרה, כפי שאפשר לצפות, אינו אטרקטיבי – אבל זו כן אפשרות מעניינת לשימוש בנקודות. ניתן גם להשתמש בשילוב של כסף ונקודות כך שיתרת נקודות נמוכה יכולה אפקטיבית לתת הנחה להזמנה. שת״פ דומה קיים בין מועדון FlyingBlue (אייר פראנס וק.ל.מ) לבין אתר ההזמנות PointsHound. 

עד 30% הנחה להזמנת חדרים במלונות פיירמונט

אני סה״כ מתרשם מרשת המלונות פיירמונט. רוב מלונות הרשת הם יוקרתיים למדי אבל שומרים על תמחור שפוי (לרוב בטווח 200$ עד 300$ ללילה). מועדון הלקוחות של הרשת, President's Club, יכול להשתלם מאוד למי שיכול ורוצה להשלים עשר שהיות או שלושים לילות בשנה במלונות הרשת. כעת מציעה הרשת הנחה של עד 30% לשהיות עתידיות: להזמנה עד ה-31 לאוגוסט, לשהיות עד ה-30 לספטמבר.

גם ב-2016 נראה שיפור משמעותי בנתוני הטיפול בכבודה

בעשור האחרון חל שיפור דרמטי בכל הנושא של טיפול בכבודה. פעם מזוודות רבות לא היו מגיעות ליעדן עם בעליהן או אפילו אובדות לגמרי. כיום הסיכוי של מזוודה ללכת לאיבוד הוא אפסי והסיכוי שלה לנחות באותה טיסה עם בעליה גבוה הרבה יותר מבעבר. הנתון הסטטיסטי המרכזי בתחום מודד את מספר המזוודות שלא נוחתות בטיסה יחד עם בעליהן מכל 1,000 נוסעים. הנתון העולמי ב-2016 היה 5.73 בלבד – שמייצג עליה של 12% מול הנתון הזה ל-2015. זה אומר, באופן גס, שיש לכל נוסע סיכוי של 99.5% לאסוף את המזוודה שלו מהמסוע בסוף הטיסה. אבל הנתון הזה שונה בשווקים שונים, וכך למשל באירופה הוא 8.06 ובאסיה הוא 1.81 בלבד.

ניתן וכדאי להזמין חדרים במלונות עם נקודות של סאס

בחודש שעבר פרסמתי פוסט על שלושה מבצעים מעניינים לשכירת רכב. אחד המבצעים איפשר לצבור 5,000 נקודות של מועדון התעופה EuroBonus (סאס איירליינס) מכל השכרה של הרץ. המבצע בתוקף עד ה-30 ליוני. אז אם ניצלתם את המבצע הזה, או אתם עתידים לנצל אותו, דעו שיש דרך מעניינת להשתמש בנקודות האלו מלבד לכרטיסי בונוס בטיסות סאס או השותפות שלה בברית – וזה באמצעות הזמנת חדרים במלונות. גולת הכותרת היא שניתן להזמין לילה במלון מיי-פייר היוקרתי בלונדון, כולל ארוחת בוקר, תמורת 20,000 נקודות בלבד. כלומר, ארבע השכרות רכב – זולות ככל שיהיו – יכולות לסדר לכם לילה במלון במרכז לונדון שביום רגיל עולה מעל 300 פאונד. שווה!

מסלול מהיר חדש לסטטוס גבוה במועדון של הייאט

מועדון המלונות World of Hyatt בהצעה חדשה ומעניינת: מסלול מהיר לסטטוס גבוה, בחינם, לכל חבר מועדון שירצה. חברי מועדון ללא סטטוס וחברי מועדון בסטטוס דיסקבריסט (הנמוך ביותר) יכולים להנות מסטטוס אקספלוריסט (הבינוני) למשך 90 ימים – ואם ישלימו עשרה לילות בזמן הזה יוכלו לשמור על הסטטוס עד פברואר 2019. אלו שכבר מחזיקים בסטטוס אקספלוריסט יכולים להירשם למסלול מהיר לסטטוס גלובליסט (הגבוה ביותר) ויהיו להם 90 ימים להשלים עשרים לילות כדי לשמור על הסטטוס עד פברואר 2019.

השאר תגובה