30% הנחה על מלונות קבוצת הייאט באסיה והפסיפיק

מבצע די שיגרתי אבל ההנחה לא מבוטלת. להזמנות עד ה-30 למאי, לשהיות בין ה-9 ליוני וה-3 לספטמבר. סה״כ משתתפים במבצע 88 מלונות של הקבוצה. ההנחה נגזרת מהמחיר הגמיש הרגיל והתעריף המוזל אינו ניתן לביטול.

בונוס של 2,000 אוויוס לכל שהייה במלונות קבוצת הילטון

מבצע חדש ומצוין למועדון Executive Club (בריטיש). עד ה-31 לאוגוסט יכולים חברי המועדון לצבור 2,000 אוויוס מכל שהייה במלונות קבוצת הילטון עד למקסימום של חמש שהיות ובונוס מצרפי של 10,000 אוויוס. ההרשמה נדרשת. שימו לב שעליכם לבחור באפשרות צבירת ״Points & Miles״ ולבחור ב-BAEC בתור מועדון התעופה המועדף.

קתאי תוסיף טיסה שבועית שישית לת״א בתקופת החגים

חברת התעופה המצוינת מהונג-קונג נהנית מביקוש גבוה בשוק המקומי ועוד לפני פתיחת הקו החדש (סוף מרץ) היא הודיעה שבהמשך השנה תוסיף טיסה שבועית חמישית אחרי שהלו״ז המקורי לקו היה לארבע טיסות שבועיות. מוקדם יותר החודש הודיעה החברה שבתקופת החגים, מה-18 לספטמבר ועד ה-23 לאוקטובר, היא תוסיף טיסה שבועית שישית בקו המבוקש. בתקופה זו תמריא טיסה אחת בכל יום בשבוע למעט יום רביעי.

סקירה מעניינת על כל האיים הפופולריים ביותר ביוון

העיתון הבריטי הנחשב ״The Telegraph״ פירסם בתחילת החודש מאמר על 19 איים ביוון לפי המאפיינים השונים. מלבד התמונות היפות והמידע המועיל תוכלו לגלות במאמר מהו האי המתאים ביותר לכל סוג חופשה שתרצו.

טרקלין מחלקה ראשונה חדש לאמריקן ב-JFK

בן, המוכר יותר בשם ׳לאקי׳, כותב את הבלוג המצוין OMAAT. לאחרונה הוא פירסם ביקורת ראשונה לטרקלין החדש של אמריקן בשדה התעופה קנדי בניו-יורק. נראה מדהים!

ראיינאייר משנה את המשחק: מציעה מעתה טיסות המשך

אחד מעקרונות הפעילות הבסיסיים ביותר של חברות הלואוקוסט הוא שהטיסות נמכרות מנקודה לנקודה. כלומר, אין תעריפי הלוך/חזור, אין טיסות המשך ואין קודשיירינג. כל קטע טיסה הוא מוצר בפני עצמו ומשווק בהתאם. זה איפשר לחברות הלואוקוסט שלא להידרש להסכמי שת״פ עם חברות אחרות, טרקלינים בשדות, הסכמי העברת כבודה בין טיסות בשדות זרים וכיוצ״ב. ובכן, נראה שחברת הענק ראינאייר רוצה לשנות את העקרון הזה והחלה להציע טיסות המשך. נכון לכרגע השירות מוצע רק לעשרה קוים משדה התעופה פיומיצ׳ינו ברומא (FCO) אבל אם תראה החברה כי טוב כנראה שתרחיב את השירות לשדות נוספים. התפתחות מעניינת.

טריפל נקודות של אקור לשהיות בישראל וביוון בחודשי הקיץ

מבצע פשוט למדי של מועדון Le Club Accorhotels וכזה שנוגע לשוק המקומי ולכל אותם ישראלים שיצאו הקיץ לנפוש ולטייל ביוון. להזמנות עד ה-11 ליוני ולשהיות בין ה-1 ליוני וה-31 לאוגוסט. חברי מועדון ללא סטטוס בדר״כ צוברים 25 נקודות על כל הוצאה של 10 אירו ברוב מלונות קבוצת אקור – כך שבמסגרת המבצע יצברו 75 נקודות. כל 2,000 נקודות של אקור שוות שובר בסך 40 אירו לשימוש במלונות הקבוצה. או, במילים אחרות, עבור הוצאה של 270 אירו תוכלו לקבל 40 אירו בחזרה (בערך 15%).

האם היינאן תפתח שלושה קוים נוספים מיעדים בסין לת״א?

חברת התעופה הסינית המובילה החלה להפעיל טיסות מבייג׳ינג לת״א בשנה שעברה. היא הורידה מחירים באגרסיביות, כדי לפגוע באלעל, והצליחה לבסס לעצמה נתח שוק מכובד מאוד שהספיק לה כדי להוסיף טיסות נוספות בקו. מאוחר יותר הכריזה החברה כי בכוונתה להפעיל גם טיסות ישירות משנגחאי לת״א החל מסוף 2017. כעת נודע שהחברה ביקשה מהרשויות בסין שיקצו לה ׳סלוטים׳ לטיסות לת״א מהשדות של שנגחאי (PVG), גוואנגז׳ו (CAN) וצ׳נגדו (CTU). בשלב הבא תצטרך החברה לבקש סלוטים בנתב״ג גם כן.

2 תגובות

  1. אסף

    רציתי להודות לך על המידע שנתת לי על טיסות אל-על בהחכרה רטובה, ואכן אל-על הסכימה ללא קנס להעביר אותי לטיסות אחרות שמבוצעות במטוסי אל-על.
    יישר כוח!

    הגב

השאר תגובה