עד סוף החודש: ריכשו נקודות של SPG ב-35% הנחה

המחיר, בשקלול ההנחה, הוא 22.75$ לכל 1,000 נקודות. זה בערך השווי הריאלי של הנקודות כך שמדובר במחיר הוגן לכל הפחות. היתרון במבצע הנוכחי – שהוא מציע הנחה ישירה ולא בונוס נקודות, כך שניתן להנות מהמחיר המוזל גם ברכישת יתרה נמוכה יותר של נקודות. כדי להנות מההנחה יש לרכוש לפחות 5,000 נקודות מתוך המקסימום השנתי המותר של 30,000 נקודות. לילות-בונוס במלונות קבוצת סטארווד מתחילים מ-2,000 נקודות בלבד.

מחירי השקה לכרטיסי בונוס בקו החדש של אלעל למיאמי

מחירים מוגזמים שמעניקים ערך נמוך מאוד לנקודות במימוש. עצתי היא שתוותרו על התענוג ותשמרו את הנקודות להזדמנות אחרת – אבל טוב להכיר את האפשרות.

טיסה ראשונה לחברת הלואוקוסט החדשה Level

החברה, השייכת לקבוצת IAG, נולדה מוקדם יותר השנה ושמה לה למטרה לשנות את שוק הלואוקוסט מעל האוקיינוס האטלנטי. אתמול, ב-11 ליוני, המריאה הטיסה הראשונה של החברה החדשה מברצלונה (BCN) ללוס אנג׳לס (LAX). הטיסה הופעלה ע״י מטוס איירבאס A330 בעל 314 מושבים שיצא בתפוסה מלאה.

קבוצת סטארווד מאפשרת לבצע צ׳ק-אין למלון באפליקציית SPG

כבר מזמן האפליקציה מאפשרת להשתמש במכשיר הסלולרי על מנת לפתוח דלתות במלונות הקבוצה (לא כולם, רק אלו שבחרו להשתתף בתוכנית). אבל רק החודש החלה הקבוצה ליישם את מה שמיישמות כבר חלק ממתחרותיה, ובראשן הילטון, ולאפשר לחברי המועדון לבצע צ׳ק-אין מוקדם למלון, לבחור חדר ולוותר על מעבר בדלפק הקבלה. בשלב הראשון השירות זמין רק ב-22 מלונות בארה״ב אך הוא צפוי להתרחב לכלל מלונות הקבוצה עד סוף השנה.

שינויים משמעותיים במועדון התעופה TopBonus (אייר ברלין)

טבלאות המימוש משתנות (לרעה), נוצרה אפשרות לרכוש כרטיסי בונוס באמצעות מיילים בלבד וללא תשלום נוסף (לא כדאי), ניתן מעתה לרכוש מיילים ישירות מהמועדון (במחיר של 20 אירו ל-1,000), מחירי השדרוגים משתנים ועוד. כל השינויים האלו, למעט האפשרות לרכוש מיילים, ייכנסו לתוקף ב-1 לספטמבר 2017.

מכירה מיוחדת לטיסות ק.ל.מ – גם במחלקת העסקים

חלק מהתעריפים המוזלים יהיו בתוקף עד ה-14 ליוני בלבד. כרטיסי הלוך/חזור ליעדים באירופה במחלקת התיירים מתחילים ממחיר של 160$. כרטיסי הלוך/חזור ליעדים בינ״ל רחוקים במחלקת העסקים מתחילים ממחיר של 2100$. בהחלט לא מדובר במבצע משמעותי במיוחד עם מחירי ריצפה אבל כדאי להכיר במידה ואתם מתכננים נסיעה לעתיד הקרוב ואולי מעדיפים לטוס עם ק.ל.מ שהיא, בעיניי, אחת מהחברות הטובות ביותר באירופה (אם כי מציעה מחלקת עסקים בינונית למדי).

מבצע לחברי מועדון הנוסע המתמיד שנולדו בחודש יוני

כנראה שאלעל מרוצה מהמבצע המתגלגל הזה כי הוא נמשך כבר מעל שנה וחצי למיטב זכרוני. במסגרת המבצע זוכים חברי המועדון של החברה לכרטיסי בונוס במחירים מוזלים במיוחד לרכישה בחודש יום-ההולדת שלהם ובצמוד לכרטיסי זהה בכסף. כלומר, המבצע מכוון לזוגות יותר מכל דבר אחר. היעדים הפעם: וורשה, מוסקבה, מדריד, יוהנסבורג וכמובן הונג-קונג (לאחרונה חוזר כל חודש).

יונייטד מעוניינת לפתוח קו חדש מלוס-אנג׳לס לסינגפור

הקו החדש טרם קיבל את אישור הרשויות המתאימות וטרם נמסרו פרטים נוספים על לו״ז הטיסות וכיוצ״ב. טיסת נון-סטופ בין שתי הערים תכסה מרחק מרשים של מעל 8,700 מייל עם זמן טיסה שצפוי להיות מעל 18 שעות. יונייטד מפעילה כיום טיסת נון-סטופ בין סן-פרנסיסקו לסינגפור אבל טיסה מלוס-אנג׳לס תהיה ארוכה יותר ב-300 מייל בערך. אם תחל לפעול זו תהיה הטיסה הארוכה ביותר של יונייטד, הארוכה ביותר של כל חברת תעופה אמריקנית והארוכה ביותר מארה״ב או אליה. הטיסה הארוכה ביותר בעולם כיום היא טיסת קטאר איירוויס בין אוקלנד לדוחא.

השאר תגובה