המבצע דורש הרשמה מוקדמתלחצו כאן.

תנאי המבצע העיקריים:

  • המבצע חל על טיסות שיושלמו בין ה-1 ליוני וה-30 לספטמבר 2017.
  • המבצע חל רק על טיסות במגוון הקוים הרשומים בעמוד המבצע בשני הכיוונים וללא קשר לשדה המוצא.
  • רק טיסות שיושלמו לאחר ההרשמה למבצע יהנו מכפל מיילים.
  • רק טיסות במחלקות הכרטוס הרשומות בעמוד המבצע יהנו מכפל מיילים. שימו לב שהרשימה כוללת מחלקות כרטוס גם ממחלקות פרימיוםאקונומי.
  • המיילים הנצברים במסגרת המבצע אינם נספרים לסטטוס.
  • החברות המשתתפות: בריטיש איירוויס, קתאי פסיפיק, אמירטס, פיג׳י איירוויס, היינאן איירליינס, איסלנדאייר,ג׳פן איירליינס, קוריאן, לאן וקוונטס.

מחלקת פרימיוםאקונומי של בריטיש

אם אתם מעוניינים להשתמש במבצע לטובת ׳ריצה׳ קצרה (Mileage Run) אז ההימור הטוב ביותר שלכם היא מחלקת פרימיוםאקונומי של בריטיש (WTP).

כפי שהצגתי בפוסטים שונים בשנה האחרונה (כאן וכאן) ניתן למצוא כרטיסים במחירים אטרקטיביים לטיסות במחלקה זו בין שדות מוצא שונים באירופה, בעיקר בגרמניה וצפוןאירופה, לבין יעדים בחוף המערבי של ארה״ב. כרטיסים כאלו עדיין זמינים לרכישהגם לחודשי הקיץ, ובפרט לחודש ספטמבראבל המחירים מעט עלו מאז (והשקל התחזק, אז, קיזוז אני מניח). עדיין ניתן למצוא כרטיסים בפחות מ-800$.

לדוגמה: כרטיס ליציאה משטוקהולם לנסיעה ארוכה בחודש אוגוסט.

BA Ticket WTP for ARN-SJC

לדוגמה: כרטיס ליציאה מדוסלדורף לנסיעה קצרה בחודש ספטמבר.

BA Ticket WTP for DUS-SJC

ע״פ הטבלה בעמוד המבצע כפל מיילים יינתן לכל הטיסות של בריטיש בין לונדון לסיאטל (SEA), לוס אנג׳לס (LAX), סן חוזה (SJC) וסן דייגו (SAN). שימו לב, אם כן, שטיסות לסןפרנסיסקו (SFO) אינן מזכות בבונוס. כאמור, זה לא משנה אם הכרטיס מתחיל באירופה או בארה״ב.

MileagePlan Promo - Earn Flying BA

מחלקת הכרטוס הנמוכה ביותר בתוך מחלקת תייריםפרימיום של בריטיש היא T. באופן שיגרתי מחלקת כרטוס זו תצבור במועדון של אלסקה מיילים ע״פ 100% ממרחק הטיסה ללא בונוסים. כלומר, במסגרת המבצע מחלקת כרטוס זו תצבור מיילים למימוש לפי 200% ממרחק הטיסה (אבל מיילים לסטטוס עדיין לפי 100% ממרחק הטיסה).

MileagePlan Earn Flying BA

ניקח לדוגמה את הכרטיס שהצגתי לעיל לטיסות מדוסלדורף (DUS) לסן חוזה (SJC). הכרטיס מכסה מרחק מצטבר של 11,350 מיילים כשהטיסה הארוכה, בין לונדון לסןחוזה, מכסה מרחק של בערך 5,350 מיילים. הטיסות הקצרות מכורטסות במחלקת כרטוס K במקרה הזה שתצבור מיילים ע״פ 50% ממרחק הטיסה עם מינימום של 500 מיילים כבסיס.

כלומר, כולל הבונוס במסגרת המבצע, הכרטיס הזה אמור לצבור לחבר מועדון ללא סטטוס לא פחות מ-11,200 מיילים לסטטוס ולא פחות מ-22,400 מיילים למימוש. זה לא מעט. אם נניח שהמיילים של אלסקה שווים לפחות 20$ ל-1,000, וזו אומנם הערכה מעט אופטימית, הרי שרק המיילים יחזירו למעלה מ-50% מעלות הכרטיס. ככה, בלי סטטוס.

אגב, הטיסות של בריטיש בין לונדון לסן-חוזה מופעלות ע״י מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר שהם החדישים ביותר בצי של החברה וכוללים את מחלקת תיירים-פרימיום במתכונתה הטובה ביותר.

GCM DUS-SJC

כמובן לא נשכח שהכרטיסים האלו מתחילים מאירופה ועבורנו, כישראלים, זה אומר הוצאות נוספות של ׳הגעה לנקודת ההתחלה׳ (Positioning Costs). הגעה ליעדים בגרמניה תהיה כנראה זולה יותר בחודש ספטמבר אבל צריך לבדוק כל מקרה לגופו. זאת כמובן הזדמנות מצוינת לשלב חופשה קצרה באירופה לפני או אחרי הנסיעה לארה״ב. או, למי שבאמת רוצה ׳לרוץ׳, ייתכן שישתלם לרכוש לפחות שני כרטיסים כאלו ולטוס יותר מפעמיים מעל האוקיינוס. אני רק אניח את הרעיון הזה כאן.

לסיכום

בעיניי מדובר במבצע נדיב ומעניין של מועדון תעופה נדיב ומעניין. הייתי שמח אם המבצע היה גם מציע כפל מיילים לטיסות במחלקות הפרימיוםאבל מצד שני נחמד שמדי פעם מגיע מבצע שמכוון דווקא למחלקת התיירים ובפרט למחלקות כרטוס נמוכות יותר. המועדון של אלסקה, בעצם, מאפשר לנוסעים בחופשת הקיץ לצבור קרדיט הוגן לכל הפחותכמו שהיה בשנים שעברועבור כרטיסים מוזלים שהם רכשו עוד לפני תחילת המבצע.

לצערנו, כישראלים, המבצע מכוון לשוק האמריקני ולכן טיסות עם החברות הנ״ל בקוים שאינם מ/אל ארה״ב לא יזכו בכפל מיילים. כלומר, בפועל, הטיסות של בריטיש הן פחות או יותר היחידות שרלוונטיות.

תגובה אחת

השאר תגובה