ריקי נלסון מספר על שיטוטיו בעולם, להקה אמריקנית בת ארבעים נוסעת לאפריקה, בילי ג׳ואל מנווט בים עם סירת דיג, חבורה של בריטים רוצים לחזור לבר בטוקיו ופרנק סינטרה מזמין אותנו לעוף איתו.


ריקי נלסון – Travelin’ Man

בשיר המצוין הזה ריקי נלסון עוצר לבקר במקסיקו, אלסקה, ברלין, הונגקונג והונולולו.  נשמע לי רעיון מגניב להרכיב כרטיס מסביב לעולם עם היעדים האלו כנקודות העצירה.

להקת טוטו – Africa

השיר מספר את הסיפור של גבר שמתלבט בין אהבתו לארץ חדשהאפריקהלבין אהבתו לאישה. נגן הלהקה שכתב את השיר הסביר מאוחר יותר שההשראה הגיעה מסרט דוקומנטרי על אפריקה שהוא ראה בשנות ה-80׳.

בילי ג׳ואל – Downeaster Alexa

אחד השירים האהובים עלי משיריו של בילי ג׳ואל. השיר מספר על בעלים של סירת דיג שמשוטט במפרץ בצפוןמזרח ארה״ב, לחופי ניויורק ורוד איילנד, אבל תמיד חושב על המשפחה והבית. זה אומנם דרמטי מאוד אבל אולי כמה נוסעים עסקיים יוכלו להזדהות עם המצב.

להקת וומבאטס – Tokyo

הצלחה ענקית נוספת שיצאה מליברפול אם כי אולי טרם שמעתם על הלהקה. בכל מקרה, המילים של השיר הזה נהדרות ועוסקות בבריחה לחו״ל, לבר בטוקיו, כבריחה לשקט מהעולם.

פרנק סינטרה – Come Fly with Me

פרנקי מזמין אותנו לטוס איתו ליעדים רחוקים כמו הודו, פרו ומקסיקו. העיקר לטוס. כתבתי בעבר פוסט שכותרתו ׳הערים של פרנק סינטרה׳ ובו תוכלו למצוא שירים מצוינים נוספים על יעדים אחרים שעליהם שר הגדול מכולם.

השאר תגובה