ב-1 למרץ חדל להתקיים מועדון הלקוחות הקודם של הקבוצה, Gold Passport, ובמקומו הגיע לעולם המועדון החדש. הקבוצה לא ביקשה ׳לשבור את הכלים׳, בעיקר כי המועדון הקודם נחשב למצוין, אלא סה״כ ביקשה לתת למועדון שלה עיצוב חדש, מספר מאפיינים חדשים, מיתוג חדש וכיוצ״ב. סקירה מקיפה של השינויים פרסמתי בסוף השנה שעברה.

תחת תנאי המועדון הקודם היו קיימים שוברים ללילותחינם אבל לא כאלו שחברי המועדון היו יכולים לצבור באופן שיגרתי. מרבית השוברים היו מחולקים למחזיקי כרטיס האשראי הממותג של המועדון בארה״ב. לפני שנים רבות היה ניתן לקבל שוברים גם במסגרת מבצעים או בהגעה לאבןדרך כלשהי עם המועדון (ביקור בחמישים מלונות שונים, לדוגמה).

תחת המועדון החדש, לעומת זאת, כל חבר מועדון יכול לצבור שוברים ללילותחינם במספר הזדמנויות:

  • שובר התקף למלונות מקטגוריה 1 עד 4 לאחר ביקור במלונות מחמש רשתות שונות של הקבוצה. כלומר, תיאורתית ניתן להשיג את השובר לאחר חמש שהיות בלבד (חמישה לילות, אפילו). לקבוצה יש כיום שלושעשרה רשתות ומכאן שניתן לצבור עד שני שוברים כאלו במהלך חיי החשבון (זו לא צבירה קלנדרית). כל שובר כזה תקף להזמנה עם תאריך צ׳קאאוט במסגרת שנה מיום קבלת השובר.
    – – –
  • שובר התקף למלונות מקטגוריה 1 עד 4 לאחר רישום של שלושים לילות בשנה קלנדרית. או לאחר צבירת 50,000 נקודות בסיס (הוצאה מצטברת של 10,000$). שובר זה ניתן להשיג מחדש בכל שנה קלנדרית עם עמידה באותו קריטריון. כל שובר תקף להזמנה עם תאריך צ׳קאאוט במסגרת 120 ימים בלבד מיום קבלת השובר.
    – – –
  • שובר התקף למלונות בכל הקטגוריות לאחר רישום של שישים לילות בשנה קלנדרית. או לאחר צבירת 100,000 נקודות בסיס (הוצאה מצטברת של 20,000$). גם שובר זה ניתן להשיג מחדש בכל שנה קלנדרית עם עמידה באותו קריטריוןאבל הוא לא העניין של פוסט זה.

Hyatt Brands

שורה תחתונה: גם חבר מועדון שהוא נוסע מזדמן, שלא מחזיק בסטטוס גבוה ולא מכוון לסטטוס גבוה, יכול לצבור לפחות שובר אחד ללילהחינם שיהיה תקף בכל מלון מקטגוריות 1 עד 4.

נוסעים תכופים המחזיקים בסטטוס הגבוה ביותר של הייאט, גלובליסט, אפילו יכולים למצוא בעייתיות מסוימת עם השוברים החדשים.

מלונות מעולים למימוש השובר

הכנתי רשימה של עשרים מלונות מקטגוריה 4 – ממגוון רשתות הקבוצההממוקמים בכל קצוות תבל. ברוב המלונות האלו ביקרתי בעצמי לפחות פעם אחת. סדר המלונות ברשימה הוא מקרי.

אגב, מכיוון שאלו מלונות מקטגוריה 4 תוכלו לרכוש בהם חדר גם באמצעות נקודות (15,000 ללילה) או באמצעות שילוב של נקודות וכסף (7,500 נקודות ובערך 100$ ללילה).

סיאם ריפ, קמבודיה: Park Hyatt Siem Reap

סיאם ריפ היא פנינה אמיתית בדרוםמזרח אסיה. כל חובב טיולים חייב לבקר בעיר המקדשים הזאת לפחות פעם אחת. בעיר מגוון רחב של מלונות בכל דרגות האירוח אבל המלון של הייאט הוא מתמודד רציני על המקום הראשון. בשיא העונה לילה במלון הזה יכול לעלות בקלות מעל 200$.

Park Hyatt Siem Reap Event

Park Hyatt Siem Reap

מיאמי, פלורידה: Hyatt Centric Miami South Beach

מלון חדש, מעוצב ובמיקום מרכזי לתייר הממוצע. מיאמי היא לא עיר יקרה אבל על איכות בדר״כ צריך לשלם קצת יותר.

ריו דה ג׳נרו, ברזיל: Grand Hyatt Rio de Janeiro

מלון חדש שנפתח באחת הערים היפות בעולם. שימו לב שהמיקום שלו אולי לא מתאים לתייר הממוצע שמעוניין להגיע ברגל לנקודות עניין רבות בעיר (על אף שזה ממילא לא ריאלי במיוחד) אבל כן מתאים לתייר שמחפש קצת שקט מההמולה.

ברלין, גרמניה: Grand Hyatt Berlin

אחד המלונות הטובים ביותר בבירת גרמניה עם מיקום מרכזי. המחירים במלון הזה יכולים להיות מעט גבוהים אם כי ברלין באופן כללי אינה עיר יקרה.

הוצ׳ימין סיטי, ויטנאם: Park Hyat Saigon

ידוע כאחד המלונות הטובים ביותר של קבוצת הייאט באסיה. מפואר להפליא, במיקום מרכזי ועם מוניטין חסר פשרות. לילה במלון טוב בהוצ׳ימין סיטי, ובכלל בויטנאם, יכול לעלות פחות מ-50$ ברוב הלילות של השנה אבל המלון הנהדר של הייאט דורש בדר״כ פי חמש מהסכום הזה.

Park Hyatt Saigon Lobby 1

Park Hyatt Saigon

סוואנה, ג׳ורג׳יה: Andaz Savannah

רשת אנדז היא אחת ההצלחות של קבוצת הייאט, לפחות בעיניי. המלונות של הרשת מציעים טעם מקומי, עיצוב בוטיקי אבל לא מתפשרים על איכות. סוואנה היא אחת מאותן ערים שזה בדיוק מה שכדאי למצוא בה.

אמסטרדם, הולנד: Hyatt Regency Amsterdam

מלון חדש שנפתח באחד הרובעים המרכזיים של אחת הערים הנפלאות באירופה. הוא מעוצב, הוא יוקרתי והוא זוכה לביקורות חיוביות. בעיר כ״כ יקרה זו הפתעה אמיתית שהמלון נמצא עדיין בקטגוריה 4 ולא בקטגוריה גבוהה יותר.

טייפה, טייוואן: Grand Hyatt Taipei

עוד אחד מהמלונות הטובים ביותר של הקבוצה באסיה. במיקום מצוין מול פארק במרכז העיר ובצילו של הבניין השמיני בגובהו בעולם.

דלהי, הודו: Andaz Delhi

ביקרתי במלון ללילה אחד לפני חודשיים ויש לי דבר אחד להגיד עליו: וואו. המלון הזה הוא הפתעה ענקית עם חדרים נוחים ומעוצבים, מסעדה פנטסטית ושירות יוצא מן הכלל. המלון ממוקם אומנם ליד שדה התעופה, כך שהוא בעיקר נוח לנוסעים עסקיים, אבל בקלות אפשר להשתמש גם כבסיס לטיול עירוני בדלהי וסביבתה.

Andaz Delhi Ambassador Car

Andaz Delhi

וושינגטון, ארה״ב: Grand Hyatt Washington

גדול, יוקרתי למדי ובמיקום מרכזי לתיירים ולנוסעים עסקיים כאחד. מה עוד צריך ממלון בבירת ארה״ב?

המבורג, גרמניה: Park Hyatt Hamburg

אני תמיד מופתע שהמלון הזה, כ״כ יוקרתי ובעיר כ״כ מרכזית, נמצא עדיין בקטגוריה 4. המלון שוכן בבניין היסטורי במרכז העיר ומציע יוקרה אמיתית במחיר שפוי. אל תשכחו לבקר בבריכה המפורסמת.

park-hyatt-hamburg

Park Hyatt Hamburg

טורונטו, קנדה: Park Hyatt Toronto

קצת היסטוריה: המלון שוכן בבניין שהוקם ב-1936 ושימש מלון יוקרה מיומו הראשון. ב-1995 בעלים חדש החל בשיפוץ מקיף את המבנה שנמשך כארבע שנים. ב-1999 קבוצת הייאט רכשה את המלון בעסקת ענק ומפעילה אותו מאז תחת רשת היוקרה שלה.

מלבורן, אוסטרליה: Grand Hyatt Melbourne

הכי סטנדרטי שיש. מלון גדול, יוקרתי ומעוצב במרכזה של עיר חשובה. מחירי המלונות באוסטרליה נוטים להיות גבוהים ולילה במלון הזה עלול בהחלט לעלות מעל 250$ בשיא העונה.

סן פרנסיסקו, קליפורניה: Hyatt Centric Fisherman’s Wharf

המלון אינו חדש אבל עבר לאחרונה שיפוץ מקיף וריענון עיצובי. המיקום, בקצה הצפוןמזרחי של העיר מול המפרץ, אולי לא יהיה נוח לכל אחד אבל בהחלט שיש בסביבת המלון לא מעט נקודות עניין ומקומות בילוי.

Hyatt Centric Fisherman's Wharf San Fran

Hyatt Centric Fisherman's Wharf San Francisco

פריס, צרפת: Hyatt Regency Paris Etoile

המלון לא נהנה ממוניטין יציב במיוחד, נודה על האמת, אבל הוא עובר בימים אלו שיפוץ מקיף שלדעתי עתיד לשפר דרמטית את איכותו. המלון לא ממוקם ממש במרכז העירחיסרון לכאורהאבל בסביבתו מקומות בילוי רבים והוא מחובר לתחנת מטרו שנמצאת על הקו המרכזי ביותר בעיר. כדאי גם לדעת שבסמוך למלון ישנן תחנות של קוי אוטובוסים ישירים משני שדות התעופה של העיר.

גואה, הודו: Park Hyatt Goa

אחד הריזורטים המפורסמים ביותר בהודו. אם תמיד חלמתם על ארוחת ערב כשברקע שקיעה חלומית מעל חוף פרטי וריק מאדםזה המקום.

Park Hyatt Goa Ocean View

Park Hyatt Goa

שיקגו, אילינוי: Hyatt Regency Chicago

מלון ענק, גם במובנים של מדינה שבה הכל ענק, אבל עדיין שומר על מעמדו כאחד המלונות הטובים בעיר הרוחות. אומנם לא תקבלו יחס אישי ולא אווירה של מלון בוטיק, נכון, אבל כן תהנו ממיקום פנטסטי במרכז העיר, נוף מרשים לנהר (מחלק מהחדרים) וסה״כ תמורה גבוהה לכסף.

קוואנאקסטה, קוסטה ריקה: Andaz Peninsula Papagayo Resort

מה צריך יותר מריזורט צבעוני, מעוצב ויוקרתי באחת המדינות הכי פופולריות במרכז אמריקה? אגב, את המלון הזה שנפתח רק ב-2013 מנהל כיום ישראלי לשעבר בשם אדם זילברבחור נחמד להפליא ומנהל מצויןשניהל קודם לכן את מלון גראנד הייאט בנגקוק (אחרון ברשימה).

Andaz Peninsula Papagayo Resort

Andaz Peninsula Papagayo Resort

ניו אורלינס, לואיזיאנה: Hyatt Centric French Quarter New Orleans

אחד המלונות היוקרתיים ביותר ברובע הצבעוני ביותר של אחת הערים המגניבות ביותר בארה״ב. אני לא חושב שצריך לעשות לו פרסומת נוספת.

בנגקוק, תאילנד: Grand Hyatt Erawan Bangkok

את הטוב ביותר שומרים לסוף, ככה אמרו לי פעם. כמי שמחזיק בסטטוס הגבוה ביותר של הייאט כבר מספר שנים טובות אני רגיל לקבל יחס מועדף במלונות הקבוצה אבל מעטים המלונות שאני יכול לומר שקיבלתי בהם שירות יוצא דופן, כזה שהוא מעל ומעבר למצופה, והמלון בבנגקוק הוא בהחלט אחד מהם. אבל מעבר לשירות המוקפד המלון גם נהנה ממיקום מרכזי מאוד, מתקנים יוקרתיים וטרקלין נהדר. זה לא מקרי שהוא אחד המלונות היקרים ביותר בבנגקוק.

Grand Hyatt Bangkok Erawan Tea-Room Sitting

Erawan Tea Room – at Grand Hyatt Erawan Bangkok

לסיכום

לקבוצת הייאט יש הרבה מה להציע ככל שזה נוגע לאיכות ויוקרה. הרבה מהמלונות של הקבוצה נמצאים על הפודיום בשוק המקומי שלהם גם מבחינת מחיר וגם מבחינת תמורה. ברשימה הנ״ל, לדוגמה, יש מספר מלונות שנחשבים לטובים ביותר באזורם או אפילו במדינתםוהם רק מקטגוריה 4 מתוך 7 בקבוצה.

לצפייה בכל המלונות של הקבוצה בקטגוריה 4, או בכל קטגוריה אחרת, לחצו כאן.

מקווה שהפוסט הזה נתן למישהו מכם תמריץ לבקר במלונות של חמש רשתות שונות של הקבוצה כדי להשיג שובר שיקנה לילה חינם באחד המלונות לעיל. בהצלחה!

תגובה אחת

השאר תגובה