חברת הלואוקוסט וויזאייר משנה את תנאי כבודת-היד בטיסותיה

כיום יכולים נוסעי החברה להעלות למטוס פריט אחד במידות 42X32X25 ס״מ ללא עלות. אלו המידות הסטנדרטיות למזוודות טרולי קטנה וזוהי מגבלת כבודת-יד סטנדרטית שבה משתמשות חברות תעופה רבות. נוסעים המעוניינים להעלות פריט במידות מעט גדולות יותר, 56X45X25 ס״מ, או נוסעים המעוניינים להוסיף פריט יד קטן לצד הפריט הגדול, יכולים לעשות זאת בתוספת תשלום. החדשות הטובות: החל מה-29 לאוקטובר יוכלו כל הנוסעים להעלות למטוס פריט אחד במידות מוגדלות של 55X40X23 ס״מ. החדשות הפחות טובות: פריט כבודת-היד יהיה מוגבל למשקל של 10 ק״ג – מגבלה שלא קיימת כיום.

קוד הנחה להזמנת מלונות באתר Cheaptickets

השתמשו בקוד ״GETMOVING״ כדי לקבל 16% הנחה. להזמנות עד ה-30 ליולי ולשהיות עד ה-31 לדצמבר. כרגיל ההנחה לא חלה על מלונות של רשתות בינ״ל גדולות.

אייר פראנס משיקה חברת תעופה ׳בוטיק׳ חדשה

כבר זמן מה שחברת התעופה הצרפתית מפזרת ידיעות על שאיפתה להקים חברה-בת חדשה שתפעיל טיסות קצרות וארוכות במתכונת מוזלת כלשהי. כאילו שלא מספיק שהיא מציעה תעריפים מוזלים בטיסותיה (מה שהתחיל בשם ״Mini-Fares״) ושכבר יש לה שלוש חברות-בנות לטיסות מוזלות (הופ, סיטי-הופר וטרנסאוויה). אייר פראנס מתעקשת שהחברה החדשה, Joon, אינה חברת לואוקוסט אלא ׳חברת בוטיק ממוקדמת לייפסטייל׳ שכביכול מכוונת לקהל נוסעים צעיר בגילאים 18 עד 35. נו באמת.

20% הנחה על טיסות אליטליה לאירופה

מהדורה נוספת למבצע האינסופי של החברה האיטלקית שקיבל תאוצה ככל שהחברה נקלעה לקשיים כלכליים כבדים (וכיום עומדת בפני איום פשיטת רגל, ראו הוזהרתם). הקופון החדש, ״BLUIL״, תקף להזמנות עד שעה 23:59 ב-24 ליולי ולהמראות מת״א בין ה-4 לאוגוסט וה-30 לנובמבר. כצפוי הקופון לא תקף להמראות בתקופות החגים (שבוע בספטמבר ושבועיים באוקטובר) ולא תקף לטיסות לאתונה. פרטים נוספים באתר.

עד 25% הנחה על מלונות קבוצת הייאט בצרפת

התעריף המוזל, לשהיות עד ה-30 לספטמבר, דורש הזמנה מוקדמת של חמישה ימים מראש ותשלום מלא ללא אפשרות ביטול. ההנחה נגזרת מהתעריף הגמיש הרגיל. לקבוצת הייאט יש כיום שבעה מלונות בצרפת – חמישה בפריס (אחד ליד שדה התעופה שארל דה גול), אחד בניס ואחד בקאן.

קתאי פסיפיק מציעה כעת שדרוגים באמצעות מכרז

האפשרות של שדרוג מחלקת שירות בטיסה באמצעות הגשת הצעה במרכז אינה חדשה וחברות תעופה שונות, לרבות אלעל, משתמשות בה כבר שנים – אבל עד כה היא לא הוצעה ע״י החברה המובילה מהונג-קונג. כעת האפשרות קיימת במגוון מצומצם של קוים כשלב ראשון (ללא הקו לת״א, בינתיים) והשירות צפוי להתרחב לקוים נוספים בהמשך. ככל הנראה אין מגבלה על מחלקות הכרטוס (כרטיסי בונוס לא זכאים) אבל ניתן לשדרג רק למחלקת השירות הבאה כך שלא ניתן, לדוגמה, לשדרג ממחלקת התיירים למחלקת העסקים במטוס שבו קיימת גם מחלקת תיירים-פרימיום. מחיר השדרוג הוא תלוי טיסה.

בונוס של 80% ברכישת נקודות של הילטון

זה לא מבצע אטרקטיבי מדי והוא מתאים רק למי שזקוק ליתרת נקודות נוספת לטובת מימוש רצוי. המועדון של הילטון, Hilton Honors, מציע אחת לתקופה בונוס של 100% ברכישת נקודות או לחילופין 50% הנחה ברכישת נקודות. במסגרת המבצע הנוכחי הבונוס ניתן ברכישת 5,000 נקודות ומעלה (סטנדרטי) והמחיר המשוקלל לאחר הבונוס הוא בערך 5.55$ לכל 1,000 נקודות.

קבוצת הייאט משנה את תנאי תוכנית ה-BRG

תוכנית ה-BRG, זו שמתיימרת להבטיח שהמחיר הנמוך ביותר לחדרים במלונות הקבוצה יימצא תמיד באתרי הקבוצה עצמה, הפכה לבדיחה לא מוצלחת במשך השנתיים האחרונות. התנאים הוחמרו, לפעמים בלי הגיון אמיתי מאחוריהם, וכיום מרבית הבקשות נדחות למורת רוחם של לקוחות הקבוצה. ככה זה – כשהמצב בתעשייה טוב אין לחברות תמריץ אמיתי להטיב עם הלקוחות. בכל מקרה, החל מה-31 ליולי ההטבה במסגרת תוכנית ה-BRG תשתנה מ-20% הנחה נוספת לקרדיט בסך 50$ לשימוש עתידי בהזמנה ישירה באתר המועדון. אפשר לומר, אם כן, שקבוצת הייאט אימצה את תוכנית ה-BRG של אקספדיה. באופן מעניין הילטון עשתה מהלך הפוך לפני כמה שנים. ההטבה החדשה אולי תטיב עם חלק מהלקוחות – בהזמנות זולות, מתחת ל-250$ – אבל ככלל מדובר בצעד שלילי שהופך את תוכנית ה-BRG של הייאט לגרועה יותר ממה שהייתה.

קבוצת הילטון משנה לרעה את תנאי ביטול ההזמנות

קבוצות המלונות הגדולות מתלוננות כבר שנים שלקוחות רבים משתמשים בתעריפים הגמישים, הסטנדרטיים, על מנת ׳לשריין מקום׳ ואז מבטלים ברגע האחרון. ביטולים כאלו פוגעים במלונות שלפעמים מתקשים למלא את החדרים שכביכול לא יכלו למכור קודם לכן כי חשבו שהם מוזמנים (על אף שמלונות, כמו חברות תעופה, עושים אוברבוקינג באופן שיגרתי). קבוצת מאריוט הייתה הראשונה להרים את הכפפה וקבעה מוקדם יותר השנה מדיניות חדשה למלונות בצפון-אמריקה לפיה ביטול הזמנה במסגרת 48 שעות מהצ׳ק-אין יגרור חיוב של לילה אחד. זאת לעומת התעריפים הגמישים הרגילים במרבית המלונות שמאפשרים ביטול חינמי בדר״כ עד אחה״צ של יום הצ׳ק-אין או לכל המאוחר עד 24 שעות לפני הצ׳ק-אין. כעת קבוצת הילטון עשתה צעד אחד קדימה והודיעה כי החל מה-31 ליולי מדיניות הביטול הסטנדרטית לכל מלונות הקבוצה בעולם תהיה דומה לזו של קבוצת מאריוט: חיוב של לילה אחד על ביטול במסגרת 48 שעות מהצ׳ק-אין.

3 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הקופון ל. Cheap tickets נותן 10% הנחה

    הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בבדיקה חוזרת מספר פעמים – ניתנת הנחה של 150 דולר בלי קשר לעלות הכוללת של ההזמנה

    הגב

השאר תגובה