וויזאייר היא חברת הלואוקוסט האהובה עלי. לפחות באירופה. אני טס בטיסותיה מספר פעמים בשנה ובמקרה מתוכננות לי שתי טיסות שלה בחודש הקרוב.

וויזאייר מפעילה טיסות מנתב״ג ל-17 יעדים שונים, והקו ה-18 יתחיל לפעול בסוף אוקטובר. אומנם לא כל יעדי החברה מוכרים לנוסע הישראלי הממוצע, כי כמיטב חברות הלואוקוסט גם היא משרתת בעיקר שווקים משניים, אבל החברה כן מפעילה קוים ליעדים פופולריים מאוד כמו פראג, בודפשט, וורשה ולונדון. לאחרונה נודע כי החברה שוקלת להפעיל בנתב״ג בסיס פעילותמה שכנראה ירחיב את מספר היעדים, את תדירויות הטיסה ליעדים הקיימים ואת שעות ההמראות. כמו כן, החברה מפעילה קו טיסות עונתי בין וורשה (WAW) לעובדה (VDA).

לאתר החברה לחצו כאן.

מספר סיבות טובות לטוס עם וויזאייר

צי מטוסים צעיר מאוד. זה יתרון שוויזאייר חולקת עם חברות לואוקוסט רבות ובכלל זה מאפיין של שוק הלואוקוסט. יש לכך שתי סיבות עיקריות: (1) חברות הלואוקוסט גדלות בשנים האחרונות בקצב מסחרר ונוח להן יותר לרכוש מטוסים חדשים מאשר לצלול לשוק יד שניה. (2) חברות הלואוקוסט מעדיפות להימנע מטיפולים יקרים למטוסים, כי הן לרוב לא מחזיקות בעצמן מוסכים כמו החברות הגדולות, אז הן רוכשות מטוסים חדשים ומוכרות אותם לפני שהם מגיעים לטיפול מקיף ראשון.

Wizz Air Plane

מועדון לקוחות כדאי. אם אתם מתכננים לרכוש כרטיס הלוך/חזור זוגי אחדסביר להניח שישתלם לכם לרכוש קודם כל חברות במועדון הלקוחות של וויזאייר (Wizz Discount Club). זה נכון גם במסגרת המבצע הנוכחי וגם בכלל. חברות שנתית רגילה במועדון עולה רק 30 אירו ומבטיחה חיסכון מינימלי של 10 אירו לכל טיסה כך שברכישת כרטיס הלוך/חזור זוגי אחד החיסכון אמור להיות 40 אירו לכל הפחות. חברות במועדון מקנה הטבות נוספות כמו גם גישה למבצעים מיוחדים (כמו היום).

wizz-discount-club-benefits

שירות לקוחות מצוין. אם יש חברת תעופה אחת שאני באופן עקבי מקבל פידבקים חיוביים לגביה היא וויזאייר. זו כמובן חברה מסחרית גרידא, הם לא שם כדי לתקן את העולם, אבל סה״כ נראה שלחברה יש תודעת שירות גבוהה.

אתר בעברית וחיוב בש״ח. זה אומנם יתרון רק לחלק מקהל הלקוחות אבל יתרון בכל זאת. לחברה אתר מלא בשפה העברית וכמו כן היא מאפשרת לחייב את כרטיס האשראי בש״ח. באופן כללי עדיף תמיד לבחור שהחיוב יהיה במטבע של המדינה ממנה ממריאים משום שבאתר החברה יש פערי מט״ח גדולים.

שירותים נוספים במחיר הוגן. כשאני טס עם וויזאייר אני תמיד משלם עבור מושב מועדף בשורת יציאת החירום, תיק מוגדל לעלייה למטוס, עלייה מוקדמת למטוס (שכוללת היתר לפריט אישי נוסף) ולרוב גם רוכש משקאות במהלך הטיסה. ועדיין, אחרי כל התוספות האלו, המחיר שאני משלם תמיד אטרקטיבי. כוס קפה ב-2 אירו, משקה קל ב-3 אירו או בירה ב-4 אירואלו מחירים נמוכים יותר מאלו בנתב״ג.

חיפוש טיסות זולות

החדשות הטובות הן שמנוע החיפוש גוגלפלייטס יודע להציג מחירים לטיסות וויזאייר. זה מאפשר לחפש בקלות את טיסות החברה בטווח תאריכים רחבעד חמישה יעדים בכל חיפוש. התוצאות עולות מיידית כך שהשקעת הזמן בחיפוש היא אפסית. מכיוון שהחברה מתמחרת כל טיסה בנפרד ומחיר של כרטיס הלוך/חזור הוא סכום מחירן של שתי הטיסות בו, כפי שנוהגות כמעט כל חברות הלואוקוסט בעולם, הרי שאני ממליץ לחפש כל כיוון טיסה בנפרד. כך:

Wizz Flights on GoogleFlights

מנוע החיפוש מקשר ישירות לאתר החברה. זיכרו שלעיתים יש סטיות קלות בין המחיר המוצג למחיר בפועל וכמו כן שהמחיר המוצג בתוצאות החיפוש כמובן לא כולל הנחה כלשהי (לחברי מועדון הלקוחות או הנחת מבצע) ולא כולל תוספות כלשהן.

גוגלפלייטס גם מאפשר לשמור מעקב עבור טיסות רצויות כך שניתן בקלות לשמור אוסף של טיסות למספר יעדים ולקבל התראות במייל על שינויים במחירן.

לסיכום

וויזאייר מציעה מספר פעמים בשנה הנחה של 20% על טיסותיה. זהו המבצע השיגרתי של החברה. לפעמים ההנחה היא רק ליעדים מסוימים ולפעמים לכלל יעדי החברה. בדר״כ כשההנחה מוצעת רק לחברי מועדון ביום מסוים היא תוצע גם לקהל הרחב ביום למחרת.

אז אם אתם בדיוק מתכננים חופשהזו ההזדמנות להזמין.

2 תגובות

  1. יי

    יתרון נוסף בטיסות של וויזאייר, בייחוד לאנשים גבוהים כמוני, הוא המרווח לרגליים. לא בדקתי זאת באופן מדויק, אך לטעמי ביחס לכל חברת לואו קוסט אחרת, המרווח בין המושבים בטיסות שלהם מרגיש גדול יותר. חיכיתי עם התגובה הזו עד הטיסה שהייתה לי אתמול איתם כדי לראות אם אני מרגיש אחרת, אך לא, היה יחסית מרווח

    הגב

השאר תגובה