להרשמה למבצע החדש לחצו כאן.

המבצע החדש הוא לשהיות בין ה-1 לספטמבר וה-31 לדצמבר

המבצעים הממוקדים  של מועדון IHG Rewards

המועדון של קבוצת אינטרקונטיננטל, שהוא אחד המומלצים בעיניי לנוסעים מזדמנים, מעודד גמיפיקציה באמצעות המבצעים שלו. מבצעי ה-Accelerate נועדו כדי לתמרץ נוסעים לשים לב למועדון, להירשם למבצעים התקופתיים ולנסות להשלים את ההצעות של המבצעים בדרכים יצירתיות. השאיפה היא להצליח להכניס עוד נוסעים למלונות הקבוצה גם בשהיות בהן היו כנראה בוחרים במלונות מתחרים.

על המבצע הקודם בסדרה כתבתי בתחילת מאי והוא תקף לחודשים מאי, יוני, יולי ואוגוסט. הרעיון אותו רעיון.

במבצע הנוכחי, שבתוקף עד סוף אוגוסט, יש לי אוסף של שבע הצעות וסך של 43,000 נקודות בונוס על השלמתן. לא חשבתי שאשלים את ההצעות אבל קרה שכן השלמתי אותן

כפי שכתבתי בסיכום של אחד הפוסטים: ״מבצעים מהסוג הזה יכולים להשתלם בענק עבור מי שסידורי הנסיעות שלו מאפשרים לו למקסם אותם״.

ההצעות שקיבלתי במסגרת המבצע החדש

סה״כ קיבלתי הזדמנות לצבור 43,000 נקודות (שוב) לאחר השלמת שבע הצעות. כבר לא מלהיב במיוחד. אלו ההצעות שלי בתימצות:

  1. שהייה אחת = 2,000 נקודות.
  2. חמישה לילות = 10,000 נקודות.
  3. שתי הזמנות באמצעות האפליקציה = 2,200 נקודות.
  4. שהייה בשני מלונות מחוץ למדינת הבית = 11,200 נקודות.
  5. שתי הזמנות בתעריף לחברי מועדון = 2,800 נקודות.
  6. השלמת ארבע מתוך חמש ההצעות לעיל = 11,800 נקודות.
  7. שהייה אחת במהלך ספטמבר = 3,000 נקודות.

IHG Accelerate 2017Q4 2

לכאורה, וזה דווקא מעודד, יש לי את האפשרות להשלים את כל ההצעות לאחר שתי שהיות בלבד של חמישה לילות סה״כ. זה בהנחה שהשהיות יוזמנו באמצעות האפליקציה, ושלפחות שתיים מהן יהיו בתעריף מוזל לחברי מועדון.

הבעיה היא שאני כמעט לא משתמש בתעריף המוזל לחברי מועדון כי לרוב קיים תעריף כדאי יותר כמו תעריף הכולל חבילת נקודות, תעריף מוזל למחזיקי כרטיס AAA או פשוט לילהבונוס.

נכון לכרגע מתוכננים לי רק שני לילות במהלך שהייה אחת. עדיין לא ברור אם תהיה לי הזדמנות לרשום לילות נוספים למועדון בהמשך השנה שכן אני במרדף אחר סטטוס גבוה של הייאט ולא רוצה ׳לבזבז׳ אף הזדמנות להתארח במלון של קבוצת הייאט.

IHG Accelerate 2017Q4 1

לסיכום

הירשמו למבצע החדש ובידקו את אוסף ההצעות שלכם. בתקווה שתקבלו אוסף מעניין יותר וכדאי יותר משלי. כרגילאתם מוזמנים לחלוק הכל כאן למטה בתגובות.

המבצעים הממוקדים האלו של מועדון IHG Rewards הם מעניינים מאוד בעיניי ודרך יצירתית של המועדון למשוך תשומת לב. והם מאפשרים לנו, הנוסעים והמטיילים, לתרגל את היצירתיות שלנו במטרה למקסם את ההחזר הפוטנציאלי.

השאר תגובה