חובבי הבמה מכירים את ההפקות של ברודוואי. בהחלט שעולות הצגות מצוינות ברחבי העולם אבל קשה להתחרות עם העוצמה שיש לאולמות של מנהטן. זה לא מקרי שכרטיסים להצגות מובילות בברודוואי עולים מאות דולרים והביקוש עצום.

המחיר, אם כן, הוא בדר״כ ׳הבעיה׳. אני מאמין גדול שלפעמים כדאי לשלם הרבה מאוד כסף אם החוויה מצדיקה את זה (ואולי מתחשק לכם לטוס במחלקה הראשונה הטובה בעולם?) אבל זה בהנחה שהחוויה ואיכותה ידועים מראש. כלומר, קל לשלם הרבה על מנה במסעדה מעולה אחרי שאכלנו באותה מסעדה פעמים רבות ותמיד נהננואבל לא קל באותה מידה לשלם הרבה על אותה ארוחה על בסיס הבטחות או ביקורות אוהדות בטריפאדוויזור. מי שצפה בהצגות מובילות בברודוואי כנראה מסכים ש-150$ לכרטיס זה מחיר הוגן לכל הפחותכי באמת שמדובר בחוויה נהדרת ובהפקות ענקאבל לא קל לשכנע את התייר המזדמן להוציא סכום כזה על חוויה שאולי ׳לא מדברת אליו׳ במיוחד.

על כל פנים, כרטיסים יכולים להיות יקרים מאוד ו-SPG יכול לעזור בזה.

שימוש בנקודות של סטארווד

הכל במקום אחדהאתר של Audience Rewards (בשיתוף מועדון SPG).

האתר, בפשטות, מאפשר גישה למופעים של ברודוואי כשהמשתמש יכול לבחור אם להשתמש בנקודות כאמצעי תשלום (באופן חלקי או מלא) או אם לצבור נקודות בהזמנת כרטיסים בכסף. האתר גם מציע באופן קבוע מבצעים רביםגם למימוש וגם לצבירהאבל כל מבצע בדר״כ ממוקד להצגה מסוימת או לטווח תאריכים מסוים.

החיסכון הפוטנציאלי הוא עצוםאבל לא בכל המקרים.

רוצים דוגמה?

ההצגה הטובה ביותר שזכיתי לראות בברודוואי היא Wicked.

AudienceRewards 2

ע״פ האתר הכרטיס הזול ביותר להצגה בשבועיים הקרובים עולה 145$. יקר אך צפוי. מחיר המינימום, כפי שאפשר לנחש, הוא למושב במיקום בינוני מאוד במקרה האופטימי וגרוע מאוד במקרה הפחות אופטימי. הזמנה באתר תאפשר לצבור נקודות, אגב, והמבצע הנוכחי להצגה זו מבטיח בונוס של 1,300 נקודות אם מחיר הכרטיס הוא 202$ ומעלה (ריאלית קצת מעל 10% בהחזר…).

AudienceRewards 3

לשם ההגינות אציין שניתן בהחלט למצוא כרטיסים זולים יותר באתרים מתחרים. האתרים לא מחוייבים למכור כרטיסים במחיר דומה או להציע את אותם מבצעיםזה שוק חופשי ותחרותי מאוד. כך, למשל, אתר broadway.com (ממנו הזמנתי בעבר) מציע כרטיסים להצגה זו החל מ-99$ בלבד. זה כבר מחיר שהייתי משלם די בקלות למושב עם זוית צפייה ראויה.

Wicked on Broadway.com

אבל אם אתם לא מעוניינים להוציא את הארנק אז תוכלו לרכוש כרטיס להצגה בנקודות בלבד. המחיר נע בטווח שבין 9,000 ל-15,000 נקודות, ע״פ הבדיקה שלי, ולדעתי מדובר במימוש לא כדאי בעליל. לכן לא אתעמק בו בשלב זה.

היתרון האמיתי הוא שאתר Audience Rewards מאפשר להשתמש בשילוב של נקודות וכסף. במקרים מסוימים ניתן למצוא כרטיסים שדורשים רק 500 נקודות לצד המרכיב הכספי. בהצעה זו, ככל הנראה, סטארווד מעוניינת להנגיש את הכרטיסים לכלל חברי המועדון ולא רק לאלו שצוברים אלפי ועשרות אלפי נקודות בשנה. מצאתי מבצע שמבטיח את התעריף המוזל הזה (500 נקודות ו-65$ בלבד) להצגה Wicked אבל לא מצאתי בפועל את התעריף הזה לאף תאריך שבדקתי.

AudienceRewards 4

אם תיכנסו לדף של ההצגהכאןתוכלו ללחוץ על ״Awards for this Show״. אז יתגלה המסך הבא:

AudienceRewards 5

בעמודה הימנית, כפי שניתן לראות, מוצעים כרטיסים במחיר של 2,000 נקודות ו-64$. לא רק בכלל. אם תלחצו על ״Set Cash/Starpoints״ תוכלו לקבוע האם ברצונכם לממש יתרת נקודות גדולה יותר במטרה להוריד את התוספת הכספית. אם, לדוגמה, תרצו להשתמש ב-8,000 נקודות אז התוספת הכספית תהיה 4$ בלבדאבל אני לא ממליץ לעשות את זה (במימוש הזה אתם מקבלים שווי של 10$ בלבד לכל 1,000 נקודות).

AudienceRewards 6

כפי שניתן לראות הזמינות גבוהה מאוד. הרי לא מדובר במושביבונוס במטוס או בלילותבונוס במלון אלא סה״כ בשימוש בנקודות כחלק מהתשלום עבור המוצר. הנוחות, אם כן, היא שניתן להשתמש בנקודות לטובת כרטיסים גם ברגע האחרון, גם למספר כרטיסים יחד וגם ניתן לבחור את כמות הנקודות שבה רוצים להשתמש (וכך, אולי, ׳לנקות׳ חשבון שנשארו בו כמה אלפי נקודות יתומות).

במקרים מסוימים תעריף נקודות+כסף ייצור חיסכון כספי אדיר מול העלות הרגילה של הכרטיס וכנזגרת הערך של הנקודות במימוש יהיה גבוה מאוד. אולי מעל 50$ לכל 1,000 נקודות. מסיבה זו אני ממליץ בחום לבדוק את התעריפים באתר לפני כל הזמנה של כרטיס למופע בברודוואי.

אתן לכם דוגמה קטנה נוספת לסיום.

מצאתי כרטיסים להצגה ׳נישואי פיגרו׳ (מוצרט) במחיר של 1,500 נקודות ו-57$ בלבד. המחיר הזה הוא למושבים בצידי האולם המרכזיסה״כ מיקום לא רע אם כי לא מדהים.

Le Nozze di Figaro 1

בינתיים, אתר מתחרה (StubHub) מציע כרטיסים לאותה הצגה החל מ-195$. מדובר באותו תאריך ובאותו איזור ישיבה באולם.

Le Nozze di Figaro 2

לסיכום

שיתוף הפעולה בין Audience Rewards ל-SPG מוכיח שוב מדוע הנקודות של סטארווד הן בעלות שווי כה גבוה. מה גם שלא מדובר בעוד שת״פ לשם שת״פ, כאילו היה טריק שיווקי גרידא, אלא באפיק שבאמת יכול ליצור חיסכון גדול ללקוחות סטארווד ואפילו לאלו מביניהם שלא נהנים מיתרה ענקית בחשבון.

אם מתוכננת לשם נסיעה לניויורק בעתיד הנראה לעין עשו לעצמכם טובה ושמרו את הקישור לפוסט הזה. כולי תקווה שתוכלו להשתמש בנקודותבחוכמהכדי לחסוך כסף רב.

2 תגובות

    • Lior @ FlyingOut

      כן, בהחלט, יש פוטנציאל אדיר למכירות הפומביות האלו. בעיקר כי הן מאפשרות גישה לחוויות שלפעמים פשוט אין גישה אליהן בדרך אחרת. אבל, בעיניי, המכירות הפומביות האלו מתאימות בעיקר לאלו שנהנים מיתרת נקודות גבוהה מאוד בחשבון (מאות אלפי נקודות).

      הגב

השאר תגובה