לפחות 6,000 מיילים של לופטהנזה בהזמנת שהייה אחת

בחודשים האחרונים מציע מועדון Miles&More את האפשרות להזמין ישירות באתר המועדון חדרים במלונות ברחבי העולם. המועדון מבטיח לפחות 1,000 מיילים לכל לילה בצבירה רגילה ומדי פעם מציע בונוסים נדיבים. כעת ניתן להנות מבונוס נדיב של 5,000 מיילים להזמנות במחיר של 250 אירו ומעלה (או בונוס של 1,000 מיילים להזמנות במחיר של 100 עד 249 אירו). אם תזמינו לילה אחד במלון יקר הרי שתקבלו לפחות 6,000 מיילים מההזמנה (בפועל כנראה יותר…) אבל באותה מידה תוכלו להזמין, לדוגמה, חמישה לילות במלון זול יחסית ולקבל יותר מ-10,000 מיילים סה״כ. המבצע תקף עד ה-30 לאוגוסט ורק להזמנה ראשונה של כל חבר מועדון.

מניית אלעל צנחה השבוע בכמעט 20%

הסיבה העיקרית היא פרסום דו״ח הרבעון השני של 2017 שאומנם הציג עלייה קלה בהכנסות החברה אבל גם הציג ירידה של יותר מ-50% ברווח הנקי (לטענת אלעל בעיקר בגלל עלייה משמעותית בהוצאות שכר – תוך זהירות שלא לכתוב את המילה ״טייסים״). בנוסף מצטמצם נתח השוק של אלעל בנתב״ג, נמשך הסכסוך בעניין תנאי העסקתם של עובדי צוות האוויר, מטוסים רבים סובלים מתקלות טכניות בעונת הקיץ העמוסה ונראה שאין סוף לחכירות הרטובות אפילו כשהטייסים מתנהגים כמו שצריך. מניית אלעל השלימה צניחה של מעל 25% בחודש האחרון – על אף שמרבית האנליסטים עדיין ממליצים לרכוש אותה – ובכך נמחקו מערך החברה למעלה מחצי מיליארד ש״ח. אפשר להניח שתגובת משרד היח״צ של אלעל תהיה: ״דרימליינר, דרימליינר, דרימליינר… וגם רצינו לספר לכם על הדרימליינר החדש״.

חברת הלואוקוסט וויזאייר מציגה את שירות FareLock

השירות החדש מאפשר לכל לקוח ׳לנעול׳ את מחיר הטיסה ל-48 שעות תמורת תשלום ראשוני של 13 ש״ח בלבד (להזמנות בש״ח, כתרגום לעמלה של 3 אירו). אלו התנאים העיקריים של השירות: (1) העמלה אינה ניתנת להחזר ואינה מהווה חלק מהתשלום על הכרטיס. (2) השירות לא זמין לטיסות שמועד המראתן במסגרת שבוע. (3) העמלה היא לכל טיסה ולכל נוסע – לא אחת לכרטיס. כך, לדוגמה, שלוש נוסעים שמעוניינים לרכוש כרטיס הלוך/חזור יצטרכו לשלם 78 ש״ח כדי להבטיח את המחיר ל-48 שעות. (4) השירות לא זמין לכרטיסים מוזלים במסגרת מבצעים.

גידול משמעותי בפעילות שדה התעופה הבינ״ל בחיפה (HFA)

השדה משמש לטיסות-פנים ולטיסות בינ״ל ליעדים קרובים באגן הים התיכון. המסלול בשדה הוא באורך של 1,300 מ׳ בלבד כך שבשלב זה יכולים לנחות בו רק מטוסים קטנים יחסית (שפועלים בקוים קצרים יחסית, בהתאם). ע״פ נתוני רש״ת ב-2016 עברו בשדה מעל 12,000 נוסעים בטיסות בינ״ל ומאז תחילת 2017 חל גידול של מעל 650% בתנועות המטוסים ותנועות הנוסעים. החברה הפעילה בשדה היא TUS הקפריסאית שמפעילה ממנו טיסות לאתונה, לרנקה, קוס, פאפוס ורודוס (חלקן עונתיות).

8,000 נקודות של מועדון Choice Privileges לאחר שתי שהיות

מבצע חדש וסטנדרטי יחסית של המועדון של קבוצת Choice (אחת הגדולות בעולם, למקרה שלא הכרתם). המבצע לשהיות בין ה-31 לאוגוסט וה-11 לנובמבר. נדרשת הרשמה מראש. 8,000 נקודות מספיקות ללילה-חינם ביותר מאלף מלונות של הקבוצה ברחבי העולם.

אמריקן מוסיפה טיסות מארה״ב לאירופה בקיץ 2018

העניין הוא לא בעצם הוספת הטיסות אלא בבחירת היעדים. מה-4 למאי ועד ה-27 לאוקטובר תפעיל אמריקן טיסה יומית מפילדלפיה (PHL) לפראג (PRG) ולבודפשט (BUD) וכמו כן טיסה יומית משיקגו אוה׳רה (ORD) לונציה (VCE). בשני הקוים הראשונים ישרתו מטוסי בואינג 767 ובקו השלישי, לונציה – יעד שאמריקן טסה אליו כבר כיום, ישרתו מטוסי בואינג 787-8. באופו טבעי הטיסות בכיוון מזרח יהיו טיסות לילה קלאסיות והטיסות בכיוון מערב יהיו טיסות יום עם נחיתה בארה״ב בשעות אחה״צ – כך שמדובר בזמני טיסות מצוינים. נכון להיום אין טיסות נון-סטופ מפראג או בודפשט לארה״ב.

תגובה אחת

השאר תגובה