שלום מבנגקוק! זה היעד השני מתוך חמישה בטיול הנוכחי וגם הפעם אני מתארח במלון הנהדר של רשת גראנד הייאט בעיר שגם הפעם לא מאכזב. והנה הפתעה: לטיול הצטרפה אלי חברה טובה, נטע, שמעדכנת על הנסיעה בדף הפייסבוק שלה ובבלוג שפתחה. אלי תרצו לקרוא את העדכונים כדי לקבל הצצה לחוויות מהטיול!


היעד הראשון בטיול היה בודפשט. הזמנתי איסוף משדה התעופה מחברת Blacklane. כבר מעל שנה שאני מחפש הזדמנות לנסות את השירות של החברה אבל היא לרוב מתמחרת אותו במחיר מעט גבוה יותר ממה שאני מוכן לשלם. הפעם, בעזרת קוד הנחה ובונוס מיילים למצטרפים חדשים, התמורה הצדיקה את המחיר. הנסיעה הייתה נוחה מאוד ואכתוב על כך בהמשך.

בבודפשט בילינו לילה אחד בלבד לפני שהמשכנו לכיוון אסיה. התאחרנו במלון ריץקרלטון המעולה. לא אכתוב ביקורת מקיפה על המלון, כי באמת שזו הייתה שהייה קצרה מאוד, אבל כן אכתוב בשבועות הקרובים פוסט עם ביקורת מקוצרת והסבר על איך הצלחתי להזמין חדר משודרג במחיר שמשקף הנחה של עשרות אחוזים לעומת המחיר הרגיל.

מבודפשט המשכנו בטיסות פינאייר לבנגקוק כך שיצא לנו לנסות את מחלקת העסקים במטוס האיירבאס A350-900 החדש (יחסית) של החברה הפינית. תענוג אמיתי, למרות שלא מדובר במחלקת העסקים הטובה ביותר בשמיים. בדרך בילינו כמעט שעתיים בטרקלין המחלקה הראשונה של פינאייר בהלסינקיאליו אני נכנס בזכות הסטטוס שלי במועדון של אמריקן שאותו אני צפוי לאבד בסוף ינואר הקרוב.

Finnair A359 Business Class Cabin

Finnair Airbus A350-900 Business Class Cabin

בבנגקוק, כאמור, אנחנו מתארחים במלון גראנד הייאט אראוואן. אם אתם מקוראי הבלוג הקבועים אולי הנחתם שאתארח דווקא במלון החדש של רשת פארק הייאט אבל מסיבות כאלו ואחרותאותן אפרט באחד הפוסטים שיגיעו בקרובבחרתי לחזור שוב ׳הבייתה׳ לגראנד הייאט. בביקור הנוכחי ניסינו יחד, בפעם הראשונה, את מסעדת Tables היוקרתית במלון וזו הייתה אחת הארוחות הטובות שלי אי פעם.

החוויות של נטע

נטע, שותפתי לטיול, היא תלאביבית מגניבה שנהנית מטיולים ברחבי העולם ואוכל טוב. לא בהכרח בסדר הזה. היא קוראת את הבלוג באופן קבוע, ולומדת את עולם הנקודות ומועדוני הלקוחות, אבל מעולם לא נסעה לחו״ל במחלקות עסקים או התארחה במלונות חמישה כוכבים מהסוג שגובה מעל 500$ ללילה עבור החדר הפשוט ביותר. נראה לי שזו בעיקר נקודה לזכותה.

כבר מזמן היא ביקשה להצטרף אלי לאחת הנסיעות וזו הייתה הזדמנות מצוינת. הטיול הזה, אגב, הוא חצי הפתעה עבורה. היא יודעת את מסלול הטיול המלא אבל לא יודעת בדיוק באילו מלונות נתארח או מה מתוכנן ביעדים עצמם (ולא הכל מתוכנן, אבל יש כמה הפתעות…). כלומר, היא מגלה הכל תוך כדי הנסיעה ושולחת עדכונים בדף הפייסבוק שלה ובבלוג שפתחה לאחרונה.

לדף הפייסבוק של נטעלחצו כאן.

לבלוג של נטעלחצו כאן.

אני מזמין אתכם לעקוב אחר העדכונים – וגם לשלוח לה בקשת חברות אם אתם במקרה מכירים אותה, ואני מקווה בשבילכם שכןוכך תקבלו הצצה גם לטיול שלי עם פרספקטיבה מעניינת. אני אומנם לא מופיע בתמונות שנטע מצלמת אז תצטרכו לסמוך עלי שאנחנו מטיילים ביחד.

לסיכום

הטיול הזה בינתיים חורג לטובה מהציפיות. אמשיך לעדכן לאורך הדרך, מדי פעם, ובשבועות הבאים אספר לכם בדיוק על תהליך ההזמנה של הטיסות והמלונות, ביקורות קצרות, טיפים וכיוצ״ב. 

אני גם רוצה להודות לכל מי שהגיב לגבי הנסיעה כאן בבלוג, בדף הפייסבוק של הבלוג או במייל. תודה על המילים הטובות והתמיכה!

2 תגובות

  1. ערן

    הי ליאור, (ושלום גם לנטע), שמח לשמוע שהטיול התחיל מוצלח – אני בטוח שההמשך לא יהיה פחות טוב.
    נהדר לקרוא בבלוג של נטע על כל החוויות.
    מחכה גם לסיכום ה"טכני" שלך – הזמנות, מחירים, הטבות ומבצעים שנוצלו וכו'.
    תמשיכו להנות…

    הגב

השאר תגובה