השותפה החדשה של מועדון MileagePlan: סינגפור איירליינס

מועדון התעופה של אלסקה ממשיך להשתפר ומוסיף לרשימת השותפות המפוארת שלו גם את חברת התעופה הסינגפורית שנחשבת לאחת הטובות בעולם. השותפות תיכנס לתוקף ב-27 לספטמבר אבל בשלב זה עוד אין טבלאות צבירה ומימוש. מדובר בשותפות דו-צדדית שבה גם חברי מועדון KrisFlyer, מועדון התעופה של סינגפור איירליינס, יוכלו לצבור מיילים מטיסות של אלסקה ולממש מיילים לכרטיסי בונוס עם טיסות של אלסקה.

הזדמנות לרכוש אוויוס ב-10.5 אירו ל-1,000. כדאי!

אתר צרפתי, עליו כתבתי בעבר, מציע פעם נוספת ׳חבילות אוויוס׳ לרכישה ישירה. לפרטים נוספים קיראו את הפוסט שכתבתי בזמנו – כאן.

מנכ״ל קטאר איירוויס ישמש כיו״ר מועצת המנהלים של יאט״א

טירוף. אכבר אל באקר, המנכ״ל האגדי של חברת התעופה קטאר איירוויס, נבחר לתפקיד היוקרתי בארגון חברות התעופה העולמי (IATA) שמייצג כ-275 חברות תעופה שונות ברחבי העולם. אכבר אל באקר ידוע כאדם ישיר, גס, בוטה ונטול כל טאקט. הוא אחראי לאמירות פוגעניות אינסוף שנאמרו גם על עובדיי החברה שהוא מנהל וגם על עובדי חברות אחרות ולקוחות. זה פשוט טירוף בעיניי שאדם כזה נבחר לעמוד בראש גוף שאמור לייצג מגוון כ״כ רחב של חברות ואינטרסים. הוא ייכנס לתפקיד ביוני 2018 לשנה אחת ויחליף את היו״ר הנוכחי שהוא המנכ״ל של חברת התעופה סינגפור איירליינס.

מועדון התעופה TopBonus (אייר ברלין) חדל מלפעול

אייר ברלין, חברת התעופה השניה בגודלה בגרמניה, קורסת בימים אלו בשל משבר כלכלי חמור בו היא נמצאת כבר זמן רב. בשבועות האחרונים הסכימה ממשלת גרמניה להעניק לחברה הלוואה שתבטיח את המשך פעילותה בעתיד הקרוב אבל נראה שאין כל סיכוי שהחברה תשרוד. כעת נשאלת השאלה מה יקרה עם נכסי החברה לרבות מטוסיה, הסלוטים בהם היא מחזיקה בשדות שונים, עובדיה, טייסיה וכיוצ״ב – אך נראה שמרביתם ימצאו את דרכם אל תוך קבוצת לופטהנזה. כך או כך, מועדון התעופה של החברה חדל להתקיים לבינתיים כך שלא ניתן לממש מיילים, לצבור מיילים, להשתמש בשוברים וכו׳.

35% הנחה על מלונות קבוצת סטארווד באסיה והפסיפיק

מבצע די שיגרתי אבל די אטרקטיבי. להזמנות עד ה-7 לספטמבר, לשהיות עד ה-8 לאוקטובר בלבד. המבצע חל על עשרות רבות של מלונות הקבוצה ומקנה הנחה של 30% לכלל הלקוחות והנחה נוספת של 5% לחברי מועדון SPG (בפועל, אין סיבה שלא להנות משתי ההנחות יחד…).

קתאי פסיפיק משיקה שלושה קוים חדשים לאירופה

החל מהאביב הקרוב תציע החברה טיסות ליעדים בריסל, קופנהגן ודבלין. הטיסות לבריסל יחלו ב-25 למרץ, הטיסות לקופנהגן יחלו ב-2 למאי והטיסות לדבלין יחלו ב-2 ליוני.

שנתיים חברות חינם באתר ShopRunner

המבצע מיועד למחזיקי חשבון פייפל (אפשר לפתוח אחד בחינם, כמובן) וככל הנראה לא מוגבל למדינות כלשהן. אתר ShopRunner מציע משלוח חינם מ-140 אתרי הזמנות מקוונים בארה״ב – וזה שימושי ביותר למי שמעוניין לשלוח חבילות למלונות במהלך טיול בארה״ב. לקריאת פוסט שלי על הזמנת חבילות למלונות – לחצו כאן.

5 תגובות

  1. קורא בבלוג

    היי ליאור, קורא פה כבר דיי הרבה זמן ונהנה מהבלוג. מקווה שאתה נהנה בחופשה 🙂 לא יודע אם יצא לך לקרוא את הראיון בכלכליסט עם מנכל וויז אייר שטען שהחברה מתכננת להציב בנתבג 3 מטוסים ולפתוח בסיס פעילות בארץ. אשמח שתתיחס לכך בבלוג, אני בטוח שמדובר בלא פחות ממהלך דרמטי לשוק בארץ

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      זה בהחלט יהיה צעד משמעותי שיביא להוזלה נוספת של טיסות במספר קוים. מה גם שמדובר בחברת לואוקוסט מובילה שרק ממשיכה להתקדם בכיוון הנכון (בבחינת הדו״חות הכספיים שלה והמוניטין שלה).

      קראתי את הידיעה אבל בשלב זה מדובר ברעיון בלבד ולא הצהרה רשמית של החברה – ועל כן טרם כתבתי על זה. אתייחס לכך בהמשך אם יהיו התפתחויות חיוביות.

      הגב
  2. hemedr

    היי ליאור, אני מתקשה למצוא בflight finder טיסות דרך הטלפון, ישנה בעיה, אז רציתי לשאול אם אתה יודע בערך כמה אוויוס זה לטיסה מישראל למערב אירופה נניח הולנד או באזור ולמזרח נניח בנגקוק? בערך כמובן
    ועוד משהו איך טיסת פנים בארהב משולמת באוויוס?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      מצ״ב למטה המחשבון מאתר בריטיש.

      הלוך/חזור מת״א לאמסטרדם במחלקת התיירים אמור לעלות החל מ-28,000 אוויוס ובערך 350$ במסים (150$ להלוך, 200$ לחזור). בחודשי השיא המחיר עולה ב-6,000 אוויוס.

      הלוך/חזור מת״א לבנגקוק במחלקת התיירים אמור לעלות החל מ-59,000 אוויוס ובערך 520$ במסים (200$ להלוך, 320$ לחזור). בחודשי השיא המחיר עולה ב-26,000 אוויוס.

      באופן כללי מימוש אוויוס לטיסות במחלקת התיירים של בריטיש זה רעיון רע מאוד.

      https://www.britishairways.com/travel/avios-calculator/public/en_il?eId=199006

      הגב
      • hemedr

        תודה על התגובה המהירה והמפורטת, חשבתי יקח זמן כשאתה בבנגקוק ואגב אני בציאנג מאי…המשך טיול מהנה לך

השאר תגובה