הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון Marriott Rewards

מהדורה נוספת של המבצע הפופולרי MegaBonus. במסגרת המבצע ניתן להשיג שובר ללילה-חינם (במלונות מקטגוריה 5-1) לאחר שתי שהיות בלבד במלונות קבוצת מאריוט ברחבי העולם בין ה-12 לספטמבר וה-15 לינואר. פוטנציאלית מדובר במבצע אטרקטיבי במיוחד. ההרשמה נדרשת – לפני ה-30 לנובמבר.

בונוס של עד 125% ברכישת מיילים של מועדון LifeMiles

מועדון התעופה הפופולרי של חברת אוויאנקה, השותפה בברית סטאר, מציע באופן תכוף מבצעים לרכישת מיילים. בטבלאות המימוש של המועדון עדיין ניתן למצוא כרטיסי בונוס מעניינים במיוחד כך שרכישת מיילים יכולה להשתלם בענק אם אתם מתכננים להשתמש בהם לכרטיסי בונוס במחלקות הפרימיום. במסגרת המבצע הנוכחי ניתן להנות מבונוס של 100% עד 125% ברכישת מיילים, כתלות בכמות המיילים הנרכשת, אבל אפשר אפילו לשדרג את ההצעה עם רישום בעמוד ייעודי שפתוח לקוראי הבלוג האמריקני המצוין OMAAT – כאן. את הבלוג הזה כותב בן שלפינג הידוע בכינוי ׳לאקי׳. לאחר הרישום ותחת הבונוס המקסימלי, המתקבל ברכישת 101,000 מיילים ומעלה (לא כולל הבונוס), המחיר יורד עד כדי 13.75$ לכל 1,000 מיילים.

מנכ״ל נתב״ג מחלטר כקומיקאי

״בקיץ הבא הכל ייראה פה אחרת…״ (זה לא מה שאומרים בסוף כל קיץ?). ״אנחנו פועלים עם הפנים לחברות התעופה וכל הזמן חושבים איך להיות יותר אטרקטיביים כדי שימשיכו לפעול פה״ (כנראה בהתיחסות להיעדר הטרקלינים בשדה, לעומס הקבוע במתחם ההגירה, להיעדר שרוולים בטרמינל 1 ועוד). ״הסקרים מלמדים שרמת השירות שהציבור מקבל היא טובה…״ (אפשר להניח שהסקרים האלו נעשו במשרדי רש״ת, אלעל ונתב״ג). ״אנחנו עושים הכל כדי להתמודד עם בעיות השליטה, עם החאפרים, עם ההופעה של הנהגים…״ (אם זה המצב אחרי שעושים הכל…).

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון SPG

לא המבצע האטרקטיבי ביותר אבל עדיף מכלום. במסגרת המבצע יכולים חברי המועדון לצבור 500 או 1,000 נקודות מכל לילה במלונות קבוצת סטארווד, בהתאם לרשת של המלון, ובנוסף בונוס של 10,000 נקודות לאחר 25 לילות. הרשמה נדרשת עד ה-30 לנובמבר, לשהיות בין ה-12 לספטמבר וה-15 לינואר.

עד 40% הנחה במעל 2,600 מלונות קבוצת אקור

מכירה עולמית חדשה של קבוצת המלונות הצרפתית הענקית. המכירה מסתיימת ביום שישי הבא, ה-15 לספטמבר. שימו לב שלא כל המלונות מציעים 40% הנחה וחלקם מציעים הטבות שונות כמו ׳לילה שלישי חינם׳ (אפקטיבית 33% הנחה). כרגיל התעריפים המוזלים דורשים תשלום מראש ואינם ניתנים לביטול.

נתוני הפעילות של אלעל ממשיכים להשתפר

האתר המוביל FlightStats, המציע בין השאר מעקב אחר הפעילות של חברות תעופה מרחבי העולם, פרסם את הדירוג העיקרי שלו לחודש אוגוסט בו נבחנו נתוני הפעילות של 41 חברות תעופה שונות. אלעל, שבחודשים רבים בעבר הגיעה לאחד משלושת המקומות האחרונים, הגיע באוגוסט למקום ה-24 – אי שם באמצע הרשימה. בחודש שעבר נבדקו 3,301 טיסות של החברה ומתוכן כמעט 75% נחתו ביעדן באיחור של עד 15 דקות מהמועד המתוכנן. האיחור הממוצע של אלעל עמד על קצת מעל 50 דקות.

תגובה אחת

השאר תגובה