15% הנחה על טיסות אליטליה לאירופה

מהדורה נוספת למבצע האינסופי של החברה האיטלקית שקיבל תאוצה ככל שהחברה נקלעה לקשיים כלכליים כבדים. הקופון החדש, ״BACKTLV״, תקף להזמנות עד שעה 23:59 ב-15 לאוקטובר ולהמראות מת״א עד ה-28 לפברואר 2018 (עם תקופת החשכה קצרה). הקופון לא תקף לטיסות לאתונה, לא תקף לטיסות קודשייר ולא תקף לכרטיסים שכוללים טיסה עם חברה נוספת. פרטים נוספים בעמוד המבצע.

קבוצת לופטהנזה מתחילה להשתלט על נכסיה של אייר-ברלין

כצפוי, וככל הנראה בעידודה של ממשלת גרמניה גם אם לא באופן פורמלי, נכסיה של חברת התעופה פושטת הרגל אייר-ברלין  מתחילים להימכר לקבוצת לופטהנזה. החברה הגרמנית הודיעה השבוע על רכישה ראשונית של כמה נכסים עסקיים בסכום כולל של 210 מיליון אירו ועל כוונתה לרכוש 81 ממטוסיה של אייר ברלין ולקלוט כ-3,000 מעובדיה בעסקאות שסכומן המצטבר יגיע עד 1.5 מילארד אירו. איזיג׳ט וראינאייר נותרו מאוכזבות וככל הנראה ׳יריבו על השאריות׳. החברה האירית כבר הודיעה שתפנה לערכאה משפטית באיחוד האירופי בטענה שממשלת גרמניה פעלה בצורה אנטי-תחרותית.

וויזאייר חתמה על הסכם תחזוקה עם התעשייה האווירית

לכאורה כותרת טכנית וכמעט אגבית אך בעיניי מדובר בצעד חשוב. חברת הלואוקוסט ההונגרית חתמה על הסכם עם מפעל בדק של תע״א, שמושבו בנתב״ג, במסגרתו יקבלו מטוסיה שירותים טכניים בנתב״ג. בעיניי מדובר בצעד חשוב של החברה לקראת פתיחת בסיס פעילות בנתב״ג – מהלך שהיא רמזה עליו בעבר. פתיחת בסיס פעילות בנתב״ג יהיה צעד חיובי לשוק המקומי והוא יביא גם להגדלת מספר הטיסות של החברה לת״א, גם לירידת מחירים אפשרית של ירידת עלויות הפעילות וגם להמראות בשעות הבוקר המוקדמות (מה שלא קורה כיום בטיסות וויז).

מהדורה נוספת למבצע המצוין של רשת מלונות קימפטון

אולי לא שמעתם על הרשת הזאת, כי הנוכחות שלה מחוץ לארה״ב די מוגבלת, אבל זו אחת מרשתות המלונות המעניינות יותר שתמצאו והיא כוללת שורה ארוכה של מלונות עם מוניטין מעולה ואופי ייחודי. הרשת נרכשה ע״י קבוצת IHG אך בשלב זה היא ממשיכה לפעול עצמאית ואף מפעילה מועדון לקוחות בשם Karma Rewards. המבצע לרבעון האחרון של השנה, להזמנות עד ה-16 לאוקטובר ולשהיות עד ה-30 לדצמבר, מקנה גם הנחה ברוב מלונות הרשת וגם קרדיט כפול לשהיות. המשמעות היא שניתן להשיג את הסטטוס הגבוה ביותר במועדון – שמגיע עם סל הטבות נדיב מאוד – תוך שבע שהיות בלבד! בעלי הסטטוס הגבוה במועדון, Inner Circle, בין השאר נהנים מלילה אחד בחינם בכל מלון חדש של הרשת (איזו הטבה מגניבה, אה?).

טיסות אליטליה לאתונה ימריאו מטרמינל 1

שינוי קצת מוזר שייכנס לתוקף ב-29 לאוקטובר. מזה כמה חודשים החברה האיטלקית מפעילה טיסות נון-סטופ בקו ת״א-אתונה במסגרת החופש השביעי של התעופה. טיסות אלו מוחרגות גם ממבצעי החברה ליציאה מת״א. נראה כעת שהטיסות מוחרגות עוד יותר ושערי הטיסה שלהן עוברים מטרמינל 3 לטרמינל 1. חבל, וכעת טיסות אלו נמצאות בחיסרון מבחינת הנוסעים מול הטיסות של המתחרות אלעל ואיגיאן שיוצאות מטרמינל 3.

נחיתה הזויה של מטוס איירבאס A380 ברוחות חזקות

אם אתם מחשיבים את עצמכם לחובבי תעופה אז אתם חייבים לראות את הסרטון הזה של מטוס איירבאס A380, של חברת אמירטס, נוחת על מסלול בשדה התעופה של דוסלדורף (DUS) תוך כדי סערה עם רוחות צד אדירות. אני מזכיר לכם שמדובר במכונת ענק עם משקל נחיתה מקסימלי של 385 טון. מעניין מה היה הדופק של הטייסים.

בונוס נדיב להזמנה ראשונה באתר ההזמנות Rocketmiles

אם טרם נרשמתם לאתר הזה ואם אתם אוספים מיילים של מועדון MileagePlan (אלסקה) אז תרצו להכיר את המבצע החדש שמציע בונוס נדיב של 4,000 מיילים להזמנה ראשונה. הבונוס מתווסף כמובן על המיילים הרגילים שיצברו בהזמנה כשמובטחת צבירה מינימלית של 1,000 מיילים לכל לילה (ועד 10,000 מיילים לכל לילה, תלוי במלון). המבצע בתוקף עד סוף השנה. מבצעים דומים, עם בונוסים נמוכים יותר בדר״כ, קיימים גם עבור מועדוני תעופה אחרים.

3 תגובות

  1. אסף

    מבצע אטרקטיבי של מריוט בלונדון במלון MAIDA VALE עד 31/12 הכולל 10000 נקודות + ארוחת בוקר זוגית חינם.

    https://www.marriott.com/specials/mesOffer.mi?marrOfferId=1267469&aff=MARUS&affname=1100l539&co=US&nt=PH

    Promotional Code: M11

    10 דקות בתחתית – לתחנת KILBURN PARK – על Bakerloo line ואתם במרכז לונדון…..(גם לא מעט אוטובוסים עם קישורים טובים) – היציאה מהתחנה 3 דקות הליכה למלון לא לפני ששמעתם מוזיקה קלאסית שמפעילים בתחנה מידי יום.
    מניסיון המלון ברמה טובה עם בריכת שחייה מצוינת.
    המינוס טיפה רחוק מהמרכז , והסביבה היא של מהגרים.

    הגב
  2. אודי

    הי.
    נדמה לי שהמינוח לטיסות אלאיטליה מת"א לאתונה אמור להיות 5th freedom לא "חופש שביעי",..

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      לא בדיוק. זו שאלה של הגדרות דקות.

      ׳החופש החמישי׳ נותן לחברת תעופה את הזכות להפעיל טיסה בין שני שדות שאינם במדינת הבית שלה ובתנאי שהטיסה מוצאה או יעדה במדינת הבית שלה. לדוגמה: טיסת קוונטס מסידני ללונדון שנוחתת בדואבי, ואז הטיסה מדובאי ללונדון או להפך היא בהכרח טיסת חופש חמישי. לכאורה אם נוסע היה עולה בדובאי או בלונדון על המטוס, ולא יורד ממנו, הוא בהכרח היה מגיע לסידני בשלב כלשהו.

      ׳החופש השביעי׳ נותן לחברת תעופה את הזכות להפעיל טיסה בין שני שדות שאינם במדינת הבית שלה מבלי שמוצאה של הטיסה או יעדה הם במדינת הבית שלה. לפחות זה הפירוש המקובל לטקסט המקורי כפי שהוא מוכר ע״י ICAO. כלומר, *אם* הטיסה של אליטליה מת״א לאתונה הייתה טיסת המשך של הטיסה מרומא לת״א – רוצה לומר, אם אליטליה הייתה משווקת טיסות מרומא לאתונה דרך ת״א ואף שומרת על אותו מספר טיסה – אזי זו הייתה בהכרח טיסת חופש חמישי.

      הגב

השאר תגובה