על האתר הזה כתבתי לראשונה אחרי שהוא עלה לאוויר לפני שנה. מתחילת דרכו הוא הבטיח להציע את המחירים הטובים ביותר בזכות רשת הספקים שלו. אני מחפש דרכו חדרים במלונות מאז יומו הראשון ואני ממשיך למצוא בו עסקאות מצוינות בעיקר למלונות יוקרה (אם כי במחירים עממיים במקרים רבים). באוגוסט פרסמתי סקירת מחירים שמטרתה הייתה לבחון האם וכמה כדאיים התעריפים שמציע האתר.

אתר Club1Hotels, או בקיצור C1H, הוא אתר חברים סגור וההרשמה אליו כרוכה בתשלום. נכון להיום האתר מציע מנוי חודשי בסיסי במחיר של 19$ או מנוי שנתי בסיסי במחיר של 149$. ישנם מנויים עם הטבות רחבות יותר במחירים גבוהים יותר.

נכון להיום האתר מציע הרשמה בחינם לשנה אחת לקוראי הבלוג! זה כדאי מאוד ואני ממליץ לכל אחד מהם לקחת הפסקה של דקה מהחיים ולהירשם מיד. לעמוד ההרשמה לחצו כאן.

חשוב לי להבהיר דבר אחד: אני לא מקבל כל תמורה מהאתר על כתיבת הפוסטים לגביו ולא מקבל כל תמורה מהאתר עבור מי שיירשם באמצעות הקישור המופיע בפוסט. אני באמת ובתמים מוצע את האתר שימושי ואת שירות הלקוחות שלו יוצא מן הכללולכן אני ממליץ עליו.

רכישת תוויקנייה

האתר מאפשר לרכוש תוויקנייה במדרגות של 100$ באופן שיגרתי. תוויהקנייה כמובן טובים לשימוש רק באתר ולא ניתנים להמרה חזרה לכסף או לנקודות כלשהן. באופן שיגרתי אין עליהם הנחה כך שאין הגיון רב ברכישתם במחיר מלא (אלא אם זו, למשל, מתנה שאתם מעוניינים לתת).

מדי פעם האתר מציע הנחה על תוויהקנייה האלו. ההנחה היא תמיד לזמן מוגבל גם אם המייל הפרסומי לא מציין את העובדה הזאת. בחודשים האחרונים הוצעה הנחה שלושארבע פעמים, כל פעם ליום או יומיים, וגובה ההנחה נע בין 20% ל-10%.

במייל הפרסומי שהגיע מוקדם יותר היום מוצעת הנחה של 15% על תוויהקנייה.

איך לרכוש את תוויהקנייה? שלחו מייל לשירות הלקוחות, MemberServices@Club1Hotels.com, וציינו מהו הסכום שברצונכם לרכוש. בהמשך תתבקשו להעביר את פרטי האשראי לחיוב או שתוכלו לבחור לקבל שיחה משירות הלקוחות כדי להשלים את התהליך. זה פשוט וקל, אין סיבה לדאוג. שירות הלקוחות של האתר הזה הוא פשוט פנטסטי בעיניי.

אני לא ממליץ על רכישה ספקולטיבית של תוויקנייה, שלא תבינו אותי לא נכון. אם אתם לא משתמשים באתר באופן שיגרתי ואם אין לכם צורך בעתיד הקרוב לבצע הזמנהאז אל תרכשו בשלב זה תוויקנייה. אבל כדאי שתכירו את האפשרות.

דוגמה אקטואלית

אני נמצא כרגע באיטליה בטיול באיטליה עם הוריי. בימים הקרובים נגיע לנאפולי ונתארח שם במלון מעניין במרכז העיר. במלון הזה הזמנתי עבורנו שני חדרים, משני ספקים שונים, בעזרת שירות הלקוחות של אתר Club1Hotels. בזכות המבצע שהיה אז לרכישת תוויקנייה, שהקנה הנחה של 20%, הצלחתי להוזיל את המחיר הסופי בצורה דרמטית.

המחיר הכולל המקורי להזמנה היה 815$. זה היה המחיר לשני חדרים לשלושה לילות כולל ארוחת בוקר בתעריף גמיש, אז, כבר מדובר בעסקה טובה (בערך 135$ ללילה לחדר).

בגלל איהבנה לגבי תיאור התעריף בהזמנה קודמת, ללילה בריץ קרלטון בבודפשט, קיבלתי מהאתר קרדיט בסך 50$ לשימוש עתידי. כמובן שביקשתי להשתמש בקרדיט הזה להזמנה הבאה. זה הוזיל את המחיר ל-765$.

בפנייה לשירות הלקוחות ביקשתי לרכוש תוויקנייה בשווי 700$ ולהשתמש בהם באופן מיידי כדי לשלם על ההזמנה החדשה. לא הייתה כל בעיה. שילמתי 560$ עבור תוויהקנייה אחרי הנחה של 20%. מיד נעשה שימוש בקרדיט לביצוע ההזמנה.

כך יצא ששילמתי סה״כ 625$ במקום 815$. אבל שוב אזכיר ש-50$, מתוך חיסכון כללי של 190$, היו כתוצאה מקרדיט שהיה לי אבל גם 140$ חיסכון זה משמעותי מאוד.

הכל נעשה בטלפון עם בחור בשם רוברט שהיה אדיב במיוחד ומקצועי להפליא. הוא הצליח להזמין עבורי שני חדרים משני ספקים שונים, במקביל, וכאמור איפשר לי להשתמש גם בקרדיט הקיים וגם בהנחה על תוויהקנייה כדי להוריד את המחיר בצורה משמעותית כ״כ.

שימו לב שע״פ התנאים לא ניתן לשלב את תוויהקנייה עם מבצעים מיוחדים כלשהם או קרדיט קיים אז ייתכן שנציגים אחרים לא יאפשרו את מה שהתאפשר לי.

לסיכום

רכישת תוויקנייה בהנחה משמעותית, במסגרת מבצע כפי שמתקיים כיום, זו דרך נוספת לחסוך בגדול על תעריפים גםככהאטרקטיביים שמציע אתר הזמנות מצוין. כדאי!

8 תגובות

  1. תום

    האם ניתן לקבל קרדיט למועדון של אלסקה גם על רכישת תווי קניה?

    אני באופן כללי מוצא את האתר מאוד טוב כי אמנם זה לא מקנה נקודות במועדוני המלונות כי מדובר בצד שלישי אבל הוא נותן 2 נקודות של אלסקה על כל דולר, ובמבצעים מסויימים אפילו 4.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      לקח לשירות הלקוחות בדיוק עשר דקות לענות לי. התשובה:

      כן, ברכישת תווי-קנייה (e-Giftcards) חברי מועדון יוכלו לצבור מיילים ונקודות כאילו מדובר בהזמנת חדר. אז כן, 2 מיילים של אלסקה לכל 1$ בחיוב.

      הגב
  2. Ron

    השתמשי לאחרונה באתר להזמין מלון בבוסטון. כבעל סטטוס GOLD ברשת הילטון אני זכאי בכל הזמנה דרך הרשת לשדרוג (על בסיס מקום פנוי) ,לארוחת בוקר ולדברים נוספים. יחד עם זאת, המחירים באתר של הרשת עבור מלון בבוסטון ליד שדה התעופה היו מאוד ייקרים. החלטתי להזמין מלון מרשת הילטון דרך האתר Club1Hotels, כאשר ההבדל היה בסביבות 90$ להזמנה שאינה נתנת לשינוי. כשהגעתי למלון, אמרתי להם שיש לי סטטוס GOLD, ולהפעתי הם נתנו לי את כל ההטבות (כולל אינטרנט חינם) מבלי לשאול אף לא שאלה אחת לגבי אתר ההזמנות. אמנם חסכתי 90$ אך כמובן לא קיבלתי שום קרדיט עבור השהייה הזו (מלבד ספירת הלילות הנדרשת לשימור הסטטוס).

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      כל הכבוד למלון.

      עד לאחרונה זו הייתה המדיניות הלא-רשמית הכללית של קבוצת הילטון: לספק הטבות לבעלי סטטוס בהזמנות סוכן אך לא לרשום את השהייה במועדון. בשנה האחרונה המדיניות הזאת השתנתה וכעת המדיניות הרשמית, בתקנון, היא גם לסרב הטבות בהזמנות סוכן. יפה שהמלון הזה בחר לחרוג מהמדיניות של הקבוצה וכן להעניק הטבות.

      בעיניי כל מלון חייב להעניק הטבות סטטוס מלאות לכל אורח בעל סטטוס גבוה ללא קשר למקור ההזמנה. זאת המשמעות של תגמול נאמנות.

      הגב

השאר תגובה