50% הנחה על לילות סופ״ש באירופה

זה לא אחד ממבצעי ״Your World Sale״, אלו שאציג בהמשך, אלא מבצע מיוחד בשיתוף מאסטרכארד. שימו לב שהתעריף המוזל במסגרת המבצע אינו תקף לצבירת קרדיט במועדון IHG Rewards, אינו מאפשר צבירת נקודות כלשהי ודורש שימוש בשובר מודפס. עדייןמדובר במבצע אטרקטיבי מאוד שיכול להוזיל את מחיר הלילות בצורה משמעותית.

המבצע תקף להזמנות עד ה-30 לנובמבר ולשהיות עד ה-4 למרץ (בהזמנה של חמישה ימים מראש לפחות). המבצע תקף רק ללילות סופ״ש, רק באירופה וישראל, בהזמנת שני לילות לפחות ובתשלום מראש. כלומר, הנחה גדולה אבל הגבלות רבות.

לעמוד המבצע לחצו כאן. בעמוד המבצע ישנו קישור לשובר שאותו יש להדפיס ולהציג במלון (כן, פיסית, בדיוק ע״פ ההוראות).

אז אם אתם צריכים חדר לסופ״ש באירופה, ומוכנים לשלם מראש ללא אפשרות ביטול, תוכלו להנות ממחירים נמוכים בצורה חריגה:

IHG MasterCard @ IC Tel-Aviv

IHG MasterCard @ IC Amsterdam

IHG MasterCard @ IC Budapest

IHG MasterCard @ IC Porto

IHG MasterCard @ IC Paris

במלונות מסוימים התעריף המוזל דווקא כן ניתן לביטול. כך, לדוגמה, באינטרקונטיננטל ברלין:

IHG MasterCard @ IC Berlin

אנא קיראו את תנאי המבצע המלאים לפני ההזמנה. זהו לא מבצע סטנדרטי.

בונוס של 50% לנקודות במסגרת ׳חבילות נקודות׳

כתבתי מוקדם יותר השנה פוסט על ׳חבילות הנקודות׳ (Point Packages) והסברתי מה הופך אותן לכ״כ אטרקטיביות ואיך בעזרתן ניתן להגיע בקלות לסטטוס גבוה במועדון.

כעת מציע המועדון בונוס נדיב של 50% לנקודות שייתקבלו במסגרת החבילות האלו. להזמנות עד ה-29 לנובמבר ולשהיות עד ה-30 לדצמבר.

אני לא יודע לומר האם גם הבונוס ייספר לסטטוס כשם שהנקודות במסגרת אותן חבילות נספרות לסטטוס כאילו היו נקודות בסיס לכל דבר ועניין. אני מניח שכן, אבל, אל תבנו על זה. עמוד המבצע מתייחס לחבילות של 1,000 עד 5,000 נקודות ללילה/לשהייה אבל קיימות גם חבילות של 10,000 נקודות, 15,000 נקודות ו-25,000 נקודותאם כי אני לא יודע האם המבצע תקף גם לגביהן.

לחיפוש תעריפים מתאימים לחצו כאן.

15% הנחה בתעריף כסף ונקודות

המבצע הזה זמין רק לבעלי סטטוס פלטינום. ייתכן שבעלי סטטוס ספייר זכאים להנחה גדולה יותר של 18%.

תעריף ׳כסף ונקודות׳ (Points & Cash) מאפשר, הלכה למעשה, לרכוש נקודות מהמועדון במחיר מוזל. הנחה של 15% היא משמעותית מאוד במקרה הזה אבל כדי למקסם את המבצע צריך שתהיה בחשבון יתרה ראשונית מינימלית של 15,000 נקודות. בדרך זו ניתן לרכוש נקודות במחיר של 4.89$ ל-1,000.

אם יש את היתרה המינימליתזה מה שצריך לעשות:

  1. חפשו מלון מקטגוריה 6, שדורש בדר״כ 35,000 נקודות ללילה, ומציע במסגרת המבצע תעריף מוזל של 15,000 נקודות ו-97.75$. לדוגמה: אינטרקונטיננטל ברלין.
    – – –
  2. בשימוש בתעריף כסף ונקודות אתם בעצם רוכשים את הנקודות ׳החסרות׳ ללילהבונוס תמורת כסף. כלומר, משלמים 97.75$ על מנת לרכוש 20,000 נקודות. במידה ותבטלו את ההזמנה הכסף לא יוחזר אליכם אלא רק הנקודות.
    – – –
  3. בצעו הזמנה בתעריף זה לתאריך עתידי כלשהו בחודש דצמבר. לדוגמה: ה-12 לדצמבר.
    – – –
  4. בטלו את ההזמנה. חשבונכם יזוכה ב-35,000 נקודות (המחיר המלא ללילהבונוס) כשבעצם רכשתם 20,000 נקודות ב-97.75$ (או, בתרגום: 4.89$ לכל 1,000 נקודות).

IHGR Cash&Points Discount IC Berlin

אני מציע שלא לחזור על התהליך יותר מדי פעמים ברצף, תוך ביטול כל הזמנה מיד לאחר הקמתה, כי זה עלול להרים דגל אדום. אם כי מעולם לא שמעתי על חבר מועדון שננקטו נגדו צעדים בגלל שימוש בטריק הזה. המועדון מודע לאפשרות ולא חוסם אותה.

לעמוד המבצע לחצו כאן.

מבצע הצטרפות לתוכנית אמבסדור

אמבסדור הוא מועדון החברים של רשת מלונות אינטרקונטיננטל אשר מציע סל הטבות הניתנות במהלך שהיות בכל אחד ממלונות הקבוצה (כאשר הלילות מוזמנים בצורה ישירה ורק חלק מההטבות ניתנות כאשר הלילות מוזמנים בנקודות). החברות במועדון הינה בתשלום שנתי. החברות כדאית מאוד למי שמתארח באופן קבע במלונות הקבוצה (אפילו מספר לילות בודדים בשנה).

IC Ambassador Package 2

באופן שיגרתי הצטרפות למועדון עולה 200$ או 32,000 נקודות של מועדון IHG Rewards וחידוש חברות עולה 150$ או 24,000 נקודות (וישנן אפשרויות חידוש נוספות).

במסגרת המבצע הנוכחי, שיתקיים עד ה-29 לנובמבר, ניתן בונוס של 10,000 נקודות למצטרפים חדשים למועדון. נראה כי הבונוס יינתן גם למי שישלם על החברות בנקודותכלומר, הצטרפות למועדון תעלה 22,000 נקודות במקום 32,000 נקודוות.

מבצע אטרקטיבי לאור העובדה שהחברות במועדון כוללת גם שובר ללילה שני חינם בסופ״ש במלונות הרשת (שיכול להיות שווה הרבה מעבר ל-22,000 נקודות…).

ריכשו נקודות במחיר של 5.75$ ל-1,000

המועדון מציע מספר פעמים בשנה בונוס של עד 100% ברכישת נקודות. גם כעת.

Your World Sale Buy Points

על מנת להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 20,000 נקודות. אבל בגלל השיטה המדורגת של המועדון יש לרכוש לפחות 26,000 נקודות על מנת להגיע למחיר הזול ביותר.

המבצע מסתיים ב-8 לדצמבר. לרכישת נקודות לחצו כאן.

עד 30% הנחה במלונות הקבוצה ברחבי העולם

האמת היא שזהו המבצע העיקרי במסגרת אוסף מבצעי ״Your World Sale״ אם כי בפועל הוא הפחות אטרקטיבי מביניהם. הנחה של 30% היא לא מבוטלת אבל די שיגרתית וממילא מדובר בתעריף לאגמיש שמחייב תשלום מראש (ולכן פחות אטרקטיבי מלכתחילה).

להזמנות עד ה-29 לנובמבר ולשהיות עד ה-31 למרץ (כלומר, לכל עונת החורף בחצי הכדור הצפוני).

לעמוד המבצע לחצו כאן.

Your World Sale General Discount

2 תגובות

השאר תגובה