לרכישת הנקודות לחצו כאן.

המבצע בתוקף עד יום שלישי בשעה 6:59 בבוקר (שעון ישראל).

כל חבר מועדון רשאי לרכוש עד 40,000 נקודות בשנה קלנדרית (לא כולל הבונוס). החדשות הטובות הן שהבונוס ניתן ברכישת כל כמות של נקודותאפילו 1,000 נקודות בלבדוהמחיר אחיד. המועדון מוכר נקודות בשיגרה במחיר של 7$ לכל 1,000 וכעת, בשקלול הבונוס, המחיר יורד ל-3.5$ לכל 1,000.

האם כדאי לרכוש נקודות?

לילותבונוס מתחילים מ-9,000 נקודות ומגיעים עד 70,000 נקודות ללילה בחדר מקטגוריית הבסיס במלון. ניתן לרכוש בנקודות גם חדרים משודרגים וניתן גם לבחור בתעריף המשלב כסף ונקודות (שאינו זמין בכל המלונות ובכל התאריכים).

Club Carlson Redemption Chart

כלומר, ברכישת הנקודות במחיר המוזל תוכלו בעצם לרכוש לילות במלונות מקטגוריה 1 במחיר נמוך של 31.5$ בלבד ולילות במלונות מקטגוריה 7 במחיר של 245$ בלבד. אבל בדר״כ עסקה טובה יותר תקבלו במלונות מקטגוריות הביניים כמו קטגוריה 3 (לילה ב-28,000 נקודות) או קטגוריה 4 (לילה ב-38,000 נקודות).

תוכלו לבדוק אילו מלונות יש בכל קטגוריה בכל אזור בעולם. קבוצת קרלסוןרזידור אומנם מנהלת קרוב ל-1,500 מלונות ברחבי העולםעם נוכחות משמעותית בצפוןאירופה באופן יחסיאבל סה״כ די מעטים מהם נכללים בקטגוריה 1 ובאופן טבעי רובם במדינות חלשות ובערים משניות. אז אל תבנו על מימוש הנקודות ללילותבונוס ב-9,000 נקודות בלבד ללילה.

Club Carlson Hotel Categories

כבר בקטגוריה 2 ניתן למצוא מלונות ׳שימושיים׳ לנוסע הממוצע. מלונות כמו: פארק אין דרזדן, רדיסון בלו בודפשט (מלון שהתארחתי בו לפחות פעמיים וסה״כ יצאתי מרוצה), רדיסון פנמה סיטי, רדיסון בלו ג׳ייפור, רדיסון בלו ניודלהי, רדיסון נאריטה, רדיסון קטמנדו ועוד. אלו לא מלונות יקרים באופן רגיל אבל עדיין מדובר ב-15,000 נקודות שאפשר לרכוש תמורת 52.5$ בלבד.

בקטגוריה 3 – שהמלונות בה דורשים 28,000 נקודות ללילה (98$) – אפשר למצוא מלונות טובים למדי שלפעמים מוכרים חדרים ביותר מ-150$/לילה. מלונות כמו: פארק פלאזה ברלין קודאם, פארק אין פראג (מלון נחמד מאוד עם מסעדה מצוינת), רדיסון בלו סובייסקי וורשה, רדיסון בלו ליסבון, פארק אין סכיפהול אמסטרדם, פארק אין קייפטאון, רדיסון בלו אגרה, רדיסון סוויטס בנגקוק ועוד.

בקטגוריה 7 נכללים המלונות הטובים ביותר של הקבוצה שנמצאים במרכזי ערים גדולות ויקרות כמו לונדון, פריס, ניויורק, אדינבורו, שטוקהולם, וינה, אמסטרדם ועוד. אם אתם במקרה מעוניינים להזמין לילה באחד מהמלונות האלו אז רכישת הנקודות יכולה בהחלט להשתלם. כך, לדוגמה, בשבוע הבא אתארח (שוב) במלון מייפייר הנהדר בלונדון. לילהבונוס במלון עולה 70,000 נקודות אבל זו עסקה די טובה ביחס למחירים הרגילים של המלון (377 פאונד = 504$).

MayFair London Random Rate

לסיכום

המועדון נוהג להציע מבצעי מכירת נקודות מספר פעמים בשנה אבל הבונוס המקסימלי לרוב עומד על 75%. כבר שנים שלא ראינו בונוס של 100% – מה שהופך את המבצע הנוכחי למעניין וחריג.

האם זה אומר שכדאי לכם לרכוש נקודות בצורה ספקולטיבית לגמרי? כנראה שלא. אבל אם יש לכם איזו תוכנית להשתמש בנקודותהזדמנות כזאת לרכוש נקודות בזול לא תחזור בעתיד הקרוב.

אני מעריך שנקודות של קלאב קרלסון שוות בערך 0.4 סנט/נקודה, כלומר 4$ לכל 1,000 נקודות, ומכאן שהמחיר כדאי מאוד במסגרת המבצע הנוכחי.

השאר תגובה