היינאן מעוניינת לפתוח קו מצ׳נגדו לת״א

חברת התעופה הסינית המובילה, שכיום מפעילה קוים לת״א מבייג׳ינג ושנגחאי שיגיעו בקרוב לתדירות מצטרפית של שבע טיסות שבועיות, שוקלת להוסיף קו שלישי, מצ׳נגדו לת״א, החל מחודש יוני 2018. אין פרטים נוספים בשלב זה אבל לאור העובדה שהחברה כבר פעילה בנתב״ג אפשר להעריך שמדובר ביותר מסתם שמועה.

תקרית ׳המטוס הכשר׳ של אלעל

נוסעת של החברה בטיסה מניו-יורק לת״א, יהודיה-אמריקאית שעלתה לישראל לפני מספר שנים, עלתה לטיסה עם פיצה טבעונית שאותה רצתה לאכול במקום הארוחה שמוגשת בטיסה. אותה פיצה טבעונית אינה כוללת בשר או חלב כך שלפחות למראית עין אינה טרפה (אפשר גם להניח שהיא כשרה למהדרין). בכל זאת, למרות הצרכים הקולינריים של הנוסעת, בחרו צוות הדיילים במטוס להורות לה שלא לאכול את האוכל שהביאה עמה למטוס משום שלטענתם ׳המטוס כשר׳. הנוסעת, שבמקרה כתבה ספר בנושא כפייה דתית וחזרה מסיבוב הרצאות בארה״ב, בחרה שלא לעשות מהומה ופשוט לא אכלה דבר בהמשך הטיסה. בעיניי מדובר במקרה מביך, חצוף ואבסורדי.

חשש כבד משיבושים בלו״ז הטיסות של אמריקן בדצמבר

בשל תקלה במערכת שיבוץ הצוותים, ככל הנראה, נוצר מצב שבו לא צוותו טייסים לכ-15,000 טיסות של החברה הגדולה בעולם במהלך תקופת החגים בארה״ב. התקלה התגלתה ואמריקן מיהרה להציע בונוס משמעותי לטייסים שיסכימו להוסיף שעות עבודה במהלך החודש הקרוב כדי להבטיח שהטיסות ייצאו בהתאם ללו״ז. יחד עם זאת, החשש לביטולים ועיכובים הוא מוחשי מאוד. המנהל האחראי בחברה על שיבוץ הצוותים פוטר.

שובר-מתנה של אמזון אחרי שהייה במלון מקבוצת הילטון

פשוט למדי: יש להירשם ולהשלים שהייה אחת עד ה-29 לינואר על מנת לקבל שובר-מתנה בשווי 25$ לשימוש באתר האמריקני של אמזון. שימו לב שמדובר במבצע שאינו פתוח לכלל חברי המועדון ועל כן כדאי לכם לנסות להירשם אליו, בהינתן שהוא רלוונטי עבורכם, אבל צאו מנקודת הנחה שההרשמה לא בהכרח תצלח.

תקרית חמורה נוספת עם מטוס רוסי בשמי אירופה

בפעם המי-יודע-כמה ביצע מטוס קרב רוסי תמרון מסוכן, בצורה מכוונת, מול מטוס מערבי. הפעם זה היה מטוס איסוף מודיעין של הצי האמריקני שטס במרחב אווירי בינ״ל מעל הים השחור. המטוס הרוסי התקרב למטוס האמריקני בצורה מסוכנת וטס בקרבתו במשך קרוב לחצי שעה. חיל האוויר הרוסי נוהג לעשות ׳משחקים׳ כאלו עם מטוסים מערביים בכל הזדמנות כשמדי פעם מדובר גם במטוסי נוסעים אזרחיים שחולמים בשמי צפון אירופה.

עיזרו לבחור את שדה התעופה הטוב בעולם

סקייטרקס (SkyTrax) נחשבת לחברת הדירוג המובילה בתחום התעופה. היא עורכת סקרים, מחקרים וגם מקיימת טקסים כדי להעניק בהם פרסים. בימים אלו עורכת סקייטרקס סקר רחב היקף לבחירת שדה התעופה הטוב בעולם – וכל אחד יכול לתת את דעתו. פשוט כנסו לקישור לעיל ודרגו את אחד מהשדות שאתם מכירים היטב (נתב״ג?).

5 תגובות

  1. hemedr

    אני מניח שזה לא נתבג אלא הסינגפורי או משהו מהמפרץ אבל כמעט באף שדה יש אינטרנט חינם כמו בארץ ולא מוגבל בזמן ובנוסף יש בארץ שקעים שבהרבה שדות תעופה בעולם מצניעים אותם או פשוט אין בכלל לנוסעים. אז פה ושם צריך לפרגן נתב"ג.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      לא התכוונתי שצריך לבחור בנתב״כ כשדה הטוב בעולם. התכוונתי שאנשים צריכים לרשום חו״ד על שדה שהם מכירים היטב ורוב הישראלים מכירים היטב רק את נתב״ג (עם כל הכבוד למעבר בשדות זרים).

      הגב
      • hemedr

        הבנתי ליאור, אבל מכיוון ששהיתי בהרבה שדות כולל לינות בשדות זרים אז אני מעריך יותר את נתב"ג שמציע את מה שמציע בחינם אז רציתי לבטא את זה בכתב 🙂

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי ליאור,

    מידי פעם אתה מפרסם פה קוד הנחה של Alitalia ליציאה מתל אביב.
    האם אתה מכיר קוד קופן כזה לתקופת דצמבר?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      כרגע אין קופון פעיל. היה אחד בסופ״ש האחרון של נובמבר ופרסמתי אותו בזמנו. כשיהיה נוסף אעדכן.

      הגב

השאר תגובה