25% הנחה על מלונות קבוצת הילטון באירופה

להזמנות עד ה-18 לינואר, לשהיות עד סוף 2018. התעריף המוזל, הזמין ביותר מ-400 מלונות של הקבוצה באירופה, מקנה הנחה של 25% על התעריף הגמיש הרגיל. התעריף המוזל, כמובן, אינו גמיש ודורש תשלום מראש – אז השתמשו בו רק במידה והתוכניות שלהם לא ישתנו בסבירות גבוהה (כנס מקצועי, אירוע מיוחד וכו׳). מבצע מקביל קיים גם למלונות הקבוצה באזור אסיה – לחצו כאן. להזכירתם במסגרת מבצע אחר מציע המועדון של הקבוצה בונוס של 500 נקודות לכל הזמנה עד סוף 2017.

חברת התעופה ראינאייר תובעת את אתר ההזמנות אקספדיה

לטענת חברת הלואוקוסט, הידועה במחירים הנמוכים שהיא מציעה, אתר ההזמנות הענק מציע למכירה טיסות שלה ללא רשות. כדי להרוויח, בהיעדר עמלת סוכן, אתר ההזמנות ככל הנראה מוסיף עמלה לכל הזמנה. מסתבר שלא מדובר במהלך חדש מצד אקספדיה אלא בהפרה מתמשכת שהתחילה מוקדם יותר השנה – אבל כעת ראינאייר הגישה תביעה נגד אקספדיה בבית משפט אמריקני. בעשור האחרון היו מספר סכסוכים משפטיים בין שתי החברות.

חברת תעופה טורקית מנסה לגייס טייסים ישראלים

מדובר במהלך חריג מאוד בתעשיית התעופה המקומית. קורנדון איירליינס, חברת תעופה פרטית שבסיסה באנטליה, תתחיל בינואר 2018 לפעול בנתב״ג עם טיסות לארבעה שדות באירופה (וורשה, באטומי, פריס אורלי וברלין שונפלד) באמצעות צי של מטוסים מדגם בואינג 737. בהתחשב באופי הקיצוני של המשטר הטורקי וביחסים הדיפלומטיים שהוא מקיים עם ישראל אני לא יודע כמה טייסים ישראלים ישמחו לעבוד בחברה שבסיסה בטורקיה – אבל בהצלחה בגיוס.

בונוס של 2,000 מיילים בהזמנת מלון באתר לופטהנזה

כתבתי מספר פעמים בעבר על האפשרות להזמין חדרים במלונות ישירות באתר לופטהנזה ולצבור בדרך זו מיילים למועדון התעופה Miles&More. מדי פעם מציע המועדון בונוס נדיב להזמנה ראשונה אך הבונוס במסגרת המבצע החדש, להזמנות בחודש דצמבר (ולשהיות בכל תאריך עתידי), פתוח גם למי שביצע בעבר הזמנה באתר. מדובר בבונוס נדיב יחסית של 2,000 מיילים נוספים מעבר לצבירת הבסיס בהזמנה שמתחילה ממינימום של 1,000 מיילים לכל לילה. על מנת להנות מהבונוס עלות ההזמנה חייבת להיות גבוהה מ-100 אירו. מבצע אטרקטיבי למדי למי שמטפח יתרת מיילים במועדון.

סקירה על מצבה הפיננסי האמיתי של אלעל

אלו מכם המנויים לעיתון המקוון של הבלוג אולי קראו את ההקדמה שכתבתי השבוע בה התייחסתי גם לשווי השוק של אלעל כחברה ולשווי השוק של מועדון הנוסע המתמיד. אבל אם תרצו לדעת עוד על מצבה הכלכלי של אלעל, ואולי לקבל הסבר מסודר לירידת הערך שחוותה המנייה שלה, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הקצרה שפרסם אבישי עובדיה באתר גלובס. שימו לב להערה מספר 84 ונסו להבין מדוע היא משמעותית כ״כ ומי בעצם המרוויחים הגדולים מאלעל בזמן שכל השאר רואים רק ירידות, הפסדים, חובות וצרות.

מומחה לעיצוב מטוסים מסביר על שינה במטוסים

מגזין התיירות הבינ״ל הנחשב ״Travel+Leisure״ ראיין מעצב בשם אדם וויט, מנכ״ל חברת ייעוץ, אשר לו ניסיון של מעל שלושים שנים בעיצוב מושבי מטוסים ועיצוב פנים של מחלקות נוסעים. בכתבה הוא מסביר כיצד משתנים מושבי המטוסים המודרניים ביחס לקודמיהם, איך לישון טוב יותר במהלך טיסה ואיך לבחור מושב במטוס.

שיפור משמעותי בנתוני הפעילות של אלעל בחודש נובמבר

אתר FlightStats, המתמחה בניתור פעילותן של חברות תעופה, מפרסם בכל חודש דירוג של כמה עשרות חברות תעופה עם נתוני הפעילות שלהן לאותו חודש (ובסוף כל שנה את אותו דירוג בראייה שנתית). בחודש נובמבר אלעל הציגה נתוני פעילות חריגים לטובה ביחס לנתוני עבר והגיעה למקום ה-13 מתוך 42 חברות שנכללו בדו״ח. ועדיין, 14% מטיסות החברה נחתו ביעד באיחור של למעלה מרבע שעה כשהאיחור הממוצע עמד על 40 דקות. יש עוד לאן להשתפר.

מועדון התעופה של אלסקה מנתק קשרים עם אייר פראנס וק.ל.מ

היו אינדיקציות למהלך הזה בתקופה האחרונה כך שלא מדובר בהפתעה גדולה אך עדיין מכה למועדון התעופה MileagePlan (אלסקה). עכשיו זה רשמי ויש תאריך לניתוק היחסים בין מועדון התעופה לשתי חברות התעופה: ה-1 למאי 2018. מה קורה מכאן והלאה? אם רכשתם כרטיס לפני ה-5 לדצמבר, לטיסה בכל תאריך עתידי, תצברו קרדיט מלא כרגיל. אם תרכשו כרטיס מעתה לטיסות עד ה-30 לאפריל תצברו קרדיט מלא כרגיל גם כן. אבל אם תרכשו מעתה כרטיס לטיסות החל מה-1 למאי 2018 והלאה – צבירת קרדיט לא תהיה אפשרית.

הירשמו למבצע החדש של מועדון המלונות IHG Rewards

מהדורה נוספת למבצע הפופולרי ׳Accelerate׳ יוצאת לדרך. המהדורה הנוכחית תקפה לשהיות עד ה-31 לדצמבר והמהדורה החדשה, שיצאה כעת, תקפה לשהיות מה-1 לינואר ועד ה-30 לאפריל 2018. כרגיל כל חבר מועדון מקבל אוסף הצעות ייחודיות עבורו עם אפשרות לצבור עשרות אלפי נקודות בהשלמת חלק או כל ההצעות.

השאר תגובה