להרשמה למבצע החדש לחצו כאן.

המבצע החדש הוא לשהיות בין ה-1 לינואר וה-30 לאפריל 2018

המבצעים הממוקדים  של מועדון IHG Rewards

המועדון של קבוצת אינטרקונטיננטל, שהוא אחד המומלצים בעיניי לנוסעים מזדמנים, מעודד גמיפיקציה באמצעות המבצעים שלו. מבצעי ה-Accelerate נועדו כדי לתמרץ נוסעים לשים לב למועדון, להירשם למבצעים התקופתיים ולנסות להשלים את ההצעות של המבצעים בדרכים יצירתיות. השאיפה היא להצליח להכניס עוד נוסעים למלונות הקבוצה גם בשהיות בהן היו כנראה בוחרים במלונות מתחרים.

במבצע שמתקיים כעת, שבתוקף עד סוף השנה, יש לי אוסף של שש הצעות בתוספת הצעת בונוס שביעית וסך של 43,000 נקודות בונוס על השלמתן. נכון להיום השלמתי שלוש מתוכן והשגתי חלק מכובד מהבונוס הכללי – וזה מספיק לי להפעם.

כפי שכתבתי בסיכום של אחד הפוסטים: ״מבצעים מהסוג הזה יכולים להשתלם בענק עבור מי שסידורי הנסיעות שלו מאפשרים לו למקסם אותם״.

ההצעות שקיבלתי במסגרת המבצע החדש

סה״כ קיבלתי הזדמנות לצבור 61,500 נקודות לאחר השלמת שמונה הצעות. בבחינת ההצעות לא מדובר באוסף אטרקטיבי במיוחד וכנראה שלא אשלים את כולו. אלו ההצעות שלי בתימצות:

  1. שהייה אחת = 2,000 נקודות.
  2. שישה לילות = 12,000 נקודות.
  3. שלוש שהיות בסופ״ש = 7,200 נקודות.
  4. שהייה בארבעה מלונות מחוץ למדינת הבית = 12,800 נקודות.
  5. שתי הזמנות בתעריף קורפורייט (?!) = 2,500 נקודות.
  6. שהייה אחת באורך ארבעה לילות ומעלה = 6,000 נקודות.
  7. מימוש נקודות בכל דרך = 1,000 נקודות.
  8. השלמת שש מתוך שבע ההצעות לעיל = 16,000 נקודות.
  9. שהייה אחת במהלך ינואר = 2,000 נקודות.

IHG 2018 Accelerate 3

IHG 2018 Accelerate 4

הסיכוי שאשלים את כל ההצעות שואף לאפס.

ראשית – אני צריך לדרוש משירות הלקוחות שיורידו לי את ההצעה החמישית לבונוס אחרי שתי שהיות בתעריף עסקי. פשוט כי אין לי תעריף עסקי במלונות הקבוצה. אני לא מבין איך בכלל קיבלתי את ההצעה הזאת וזו עדות מעניינת על ה-IT של המועדון.

שנית – ההצעה השלישית היא החוליה החלשה מבחינתי. כדי להנות מהבונוס לא רק שאצטרך להשלים שלוש שהיות בסופ״ש אלא שכל שהייה חייבת להיות בת שני לילות ומעלה. קרי, אצטרך לרשום שישה לילות לכל הפחות. אני, ככלל, משתדל למזער את מספר הסופ״שים שאני מבלה בחו״ל אז אני מתקשה להאמין שאשלים את ההצעה גם אם אעדיף במכוון את מלונות הקבוצה.

אם תשקללו את כל ההצעות באוסף שלי, לצורך התרגיל, תגלו שידרשו לי לכל הפחות תשעה לילות על מנת להשלים את כל ההצעות. בהתחשב בעובדה שעד כה בשנת 2017 ביליתי רק עשרים לילות במלונות הקבוצה – הדרישה לתשעה לילות היא מעט גבולית. ולא רק זה, תשעת הלילות האלו יהיו צריכים להתפזר באופן מאתגר למדי. כדי למקסם את המבצע אוכל לבחור כך:

  • שהייה אחת בסופ״ש באורך ארבעה לילות לפחות במדינה א׳.
  • שתי שהיות נוספות בסופ״ש באורך שני לילות כל אחת במדינות ב׳ וג׳.
  • שהייה אחת של לילה אחד במדינה ד׳.
  • אחת מהשהיות לעיל תהיה חייבת להיות במהלך חודש ינואר.

כאמור, אני לא מאמין שאשלים את כל ההצעות. בהנחה שההצעה החמישית תימחק או תשתנה אני מאמין שאוותר על ההצעה השלישית (שהיות סופ״ש, 7200 נקודות) ואנסה להשלים את השאר כדי לקבל בונוס כללי של 54,300 נקודות אחרי שבעה לילות (במינימום).

IHG 2018 Accelerate 2

לסיכום

הירשמו למבצע החדש ובידקו את אוסף ההצעות שלכם. בתקווה שתקבלו אוסף מעניין יותר וכדאי יותר משלי. כרגילאתם מוזמנים לחלוק הכל כאן למטה בתגובות.

המבצעים הממוקדים האלו של מועדון IHG Rewards הם מעניינים מאוד בעיניי ודרך יצירתית של המועדון למשוך תשומת לב. והם מאפשרים לנו, הנוסעים והמטיילים, לתרגל את היצירתיות שלנו במטרה למקסם את ההחזר הפוטנציאלי.

2 תגובות

  1. טל

    יש לי 30,000 נקודות על הפרק כאשר עלי לשהות במינמום:
    3 לילות סה"כ כאשר מתוכם 2 בתעריך של האתר, בשלושה מותגים שונים של המועדון.
    האם להערכתך 30,000 נקודות (שהן בערך לילה אחד במלון סביר של הקבוצה) + הצבירה של המועדון שווים את המאמץ המיוחד לשהות במותגים שונים?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      30,000 נקודות שוות, באופן גס, בסביבות 150$ עד 180$. כלומר, אתה מקבל החזר ריאלי של 50$ עד 60$ עבור כל לילה – וזה בלי לשקלל פנימה את צבירת הנקודות הבסיסית מהלילות עצמם.

      אם יהיו לך הזדמנויות מתאימות במהלך ארבעת החודשים להשלים את השהיות – אז תהנה מבונוס נדיב מאוד פר/שהייה. אבל להזמין שלושה לילות שאתה לגמרי לא צריך? כנראה שזה לא ישתלם, אלא אם אתה במקרה משוטט בהודו/סין ויש לך גישה למלונות זולים להחריד עם אפס עלויות להגיע אליהם (אבל אני אנחש שזה לא המצב).

      הגב

השאר תגובה