מטרת הפוסט היא פחות להציג את המבצעים הקיימים של מועדון קלאב קרלסון ויותר להציג את בחינת הכדאיות של ארבעה מהם. אז לא טרחתי לחפש את המבצעים ׳הטובים ביותר׳ או ׳המעניינים ביותר׳ ופשוט בחרתי את ארבעת המבצעים שמופיעים בעמוד הראשי של אתר המועדון ובעזרתם ניתן לצבור נקודות בונוס רבות.

New Hotel Bonus

מה תקבלו? 1,000 נקודות בונוס לכל לילה.

איך תקבלו? שהייה במלונות חדשים של הקבוצה באמריקה.

תקופת המבצע? מוגדרת בנפרד לכל מלון חדש.

לעמוד המבצע לחצו כאן.

Club Carlson Promotion 1

האם המבצע אטרקטיבי?

בקצרה: לא.

השווי הריאלי של 1,000 נקודות במועדון הוא בערך 4$. על מנת להנות מהבונוס הזה צריך להשתמש בתעריף הייחודי של המבצע שזהה במחיר לתעריף הגמיש הרגיל. העניין הוא שכמעט תמיד המלון מציע תעריף גמיש נוסף שנמוך ב-5% עד 20% מהתעריף הגמיש הרגילומכאן שחבר המועדון צריך לוותר על הנחה בתמורה לבונוס כשבדר״כ שווי ההנחה גדול משווי הבונוס.

בתרחיש הפחות סביר שבו המלון לא מציע תעריף גמיש נמוך יותר מהתעריף הגמיש הרגיל אז וודאי שעדיף לבחור בתעריף המבצע ולקבל בונוס של 1,000 נקודות לכל לילה. לא מצאתי דוגמה למצב כזה.

Radisson Mega Points

מה תקבלו? 10,000 נקדות בונוס לכל לילה (בתוספת תשלום).

איך תקבלו? שהייה באחד מעשרות מלונות נבחרים של רשת רדיסון באמריקה.

תקופת המבצע? עד סוף 2017 אם כי מרבית הסיכויים שהוא יוארך הלאה.

לעמוד המבצע לחצו כאן.

Club Carlson Promotion 2

האם המבצע אטרקטיבי?

בקצרה: כן.

באופן מעניין תעריף המבצע זמין גם לשהיות במהלך 2018 על אף שהתנאים בעמוד המבצע קובעים שהמבצע תקף לשהיות עד סוף 2017. להערכתי התנאים בעמוד המבצע יעודכנו בקרוב והמועדון בעצם החליט מזמן להעריך את המבצע לתוך 2018.

כדי להנות מבונוס של 10,000 נקודות לכל לילה יש להשתמש בתעריף המבצע הייחודי. התעריף הזה גמיש אבל תמיד יקר יותר מהתעריף הגמיש הרגיל (וכמובן מכל תעריף גמיש אחר שהוא זול יותר מהתעריף הגמיש הרגיל). השווי הריאלי של 10,000 נקודות במועדון הוא בערך 40$ ולכן כדאי להשתמש בתעריף המבצע כל עוד הוא לא מעלה את מחיר הלילה ביותר מ-40$ פחות או יותר.

ניקח לדוגמה את מלון רדיסון בלו בסאופאולו בלילה שבין ה-7 וה-8 לפברואר (עונת התיירות בברזיל). תוצאות החיפוש מציעות חדר רגיל במחיר של 154$/לילה בתעריף הגמיש הרגיל או 160$/לילה בתעריף המבצע. המלון לא מציע באותו תאריך תעריף גמיש מוזל כלשהו. כלומר, הלכה למעשה, המלון מאפשר לחברי המועדון להנות מבונוס של 10,000 נקודות (בשווי 40$ כאמור) בתמורה לפרמיה של 6$ בלבד בעלות ההזמנה. כדאי מאוד!

Mobile App Bonus

מה תקבלו? 3,000 נקודות בונוס להזמנה אחת.

איך תקבלו? בצעו הזמנה באמצעות האפליקציה של המועדון.

תקופת המבצע? להזמנות עד סוף 2017 (לשהיות בכל מועד עתידי).

לעמוד המבצע לחצו כאן.

Club Carlson Promotion 3

האם המבצע אטרקטיבי?

כתבתי על המבצע הזה בעבר ואני ממליץ לכל חברי המועדון לנצל אותו בטרם יסתיים. כמובן בהנחה שאתם זקוקים לשהייה באחד ממלונות הקבוצההערך של הבונוס (12$) לא גבוה מספיק כדי להצדיק שהייה מיותרת.

Rock the Season

מה תקבלו? 30% הנחה ו-1,500 נקודות בונוס לכל שהייה.

איך תקבלו? שהייה באחד ממלונות הקבוצה באזורי אסיה והפסיפיק.

תקופת המבצע? להזמנות עד ה-31 לינואר, לשהיות עד ה-28 לפברואר.

לעמוד המבצע לחצו כאן.

Club Carlson Promotion 4

האם המבצע אטרקטיבי?

תעריף המבצע אומנם כולל הנחה של 30% על התעריף הגמיש הרגיל אך הוא עצמו אינו גמיש. כלומר, על מנת להנות מההנחה יש לוותר על הגמישותוזה לא בהכרח ויתור שכדאי לעשות. מה גם שמלונות רבים מציעים תעריפים גמישים ולאגמישים אחרים שכוללים הנחה שבין 10% ל-25% מהתעריף הגמיש הרגיל.

פורמלית, אגב, המבצע מציע הנחה של 15% בלבד מהתעריף הגמיש הרגיל אלא שישנה הנחה של 15% נוספים לחברי מועדון. מכיוון שההצרפות למועדון היא חינמית ופתוחה לכל, ומכיוון שממילא מדובר במבצע הזמין רק להזמנה ישירה, הרי שאפקטיבית המבצע כולל הנחה של 30%.

זאת ועוד, תעריף המבצע כולל 1,500 נקודות בונוס לשהייה. לילות רצופים שיוזמנו בנפרד כמובן יאוחדו ע״י המלון לשהייה אחת ויזכו בבונוס אחד בלבד. ל-1,500 נקודות יש שווי ריאלי של 6$ בלבד כך שמדובר בצ׳ופר קטן לשהייה ולא בבונוס שצריך לשנות את שיקול הדעת. מצד שני, שהייה יכולה להיות גם לילה בודד שמחירו 60$ בלבדואז מדובר בבונוס נדיב שמהווה החזר של 10% על ההוצאה.

לסיכום

לא כל מבצע הוא בהכרח אטרקטיבי רק בגלל שהוא נקרא ׳מבצע׳ או רק בגלל שהוא מפורסם בדף הבית באתר של מועדון לקוחות כלשהו.

סה״כ המבצעים של קלאב קרלסון אטרקטיביים מאוד ומאפשרים לחברי המועדון לצבור בקלות נקודות בונוס רבות לאורך השנה. זאת אחת הסיבות שאני ממליץ על המועדון לנוסעים מזדמנים ובפרט אם הם מעדיפים מלונות ׳פרקטיים׳ יותר ויקרים פחות (לעומת מלונות יוקרתיים שכמעט ואי אפשר למצוא בפורטפוליו של קבוצת קרלסון).

2 תגובות

  1. ליאון

    לגבי המבצע השלישי – אמנם 3000 נקודות שוות 12$, אבל אם אתה מזמין דרך האפליקציה אתה לא יכול להזמין דרך אתר קאשבק, שדרכו תוכל לקבל החזר על המלון (במזומן, ולא בנקודות).

    מה דעתך?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      אתה צודק בהחלט – זה ויתור שצריך לעשות.

      אם מדובר בהזמנה יקרה, במלון יקר או למספר לילות, הרי שעדיף לוותר על הבונוס של המבצע ולהעדיף אתר קאשבק. אם מדובר בהזמנה זולה, ללילה אחד במלון זול, הרי שהבונוס דווקא אטרקטיבי וטוב יותר מההחזר הצפוי מאתר הקאשבק. כלומר, בהחלט צריך לבחור מתי לנצל את הבונוס.

      הגב

השאר תגובה