ההרשמה נדרשת על מנת להנות משלושת המבצעים. זה באמת לוקח דקה אז אני ממליץ לעשות את זה כבר עכשיו.

המבצע של הילטון: Points Unlimited

המבצע תקף לשהיות בין ה-1 לינואר וה-30 לאפריל.

במסגרת המבצע ייקבל כל חבר מועדון בונוס של 2,000 נקודות לכל שהייה (לא לכל לילה) ובנוסף בונוס של 10,000 נקודות אחרי כל חמש שהיות. אין הגבלה למספר נקודות הבונוס שניתן לצבור במבצע.

כלומר, פוטנציאלית ניתן לצבור עד 4,000 נקודות בונוס מכל שהייה (שיכולה להיות גם לילה אחד בלבד). בהערכת השווי האחרונה נתתי לנקודות של הילטון שווי ריאלי של 3.5$ לכל 1,000 נקודות כך ש-4,000 נקודות שוות בערך 14$.

לאור העובדה ששהייה ממוצעת היא לא באורך של לילה אחד ולאור העובדה שמרבית חברי המועדון לא ישלימו מספר שהיות בתקופת המבצע שהוא כפולה של חמשהרי שלא מדובר במבצע אטרקטיבי מדי. עדיף מכלום, אבל, היו טובים ממנו בשנה החולפת.

להרשמה למבצע לחצו כאן.

המבצע של מאריוט: MegaBonus

המבצע תקף לשהיות בין ה-16 לינואר וה-15 לאפריל.

במסגרת המבצע ייקבל כל חבר מועדון בונוס של 2,000 נקדות לכל שהייה החל מהשהייה השניה (לא לכל לילה) ובנוסף בונוס של 1,000 נקודות לכל שהייה שתכלול לפחות לילה אחד בסופ״ש. ׳לילה בסופ״ש׳ מוגדר כלילה שבין שישי לשבת או שבת לראשון (או חמישי לשישי או שישי לשבת במזרח התיכון וצפוןאפריקה). ניתן לצבור עד 50,000 נקודות במסגרת המבצע.

כלומר, במיקסום המבצע ניתן לצבור עד 3,000 נקודות לשהייה של לילה אחד בסופ״ש (אבל ללא בונוס כלשהו לשהייה הראשונה). אני נותן לנקודות של מאריוט שווי ריאלי של 7$ לכל 1,000 ומכאן ש-3,000 נקודות שוות בערך 21$. פוטנציאלית בונוס נדיב יותר מזה של הילטון אבל עם מגבלות רבות יותר.

להרשמה למבצע לחצו כאן.

המבצע של סטארווד: Great Weeks, Grand Weekends

המבצע תקף לשהיות בין ה-16 לינואר וה-15 לאפריל.

במסגרת המבצע ייקבל כל חבר מועדון כפל נקודות לכל שהייה החל מהשהייה השניה ובנוסף בונוס של 500 נקודות לכל שהייה שתכלול לפחות לילה אחד בסופ״ש. ׳לילה בסופ״ש׳ מוגדר כלילה שבין שישי לשבת או שבת לראשון (או חמישי לשישי או שישי לשבת במזרח התיכון וצפוןאפריקה). אין הגבלה למספר נקודות הבונוס שניתן לצבור במבצע.

כפי שניתן לראות המועדונים של מאריוט וסטארווד ממשיכים לפעול בנפרד, ואין כרגע תאריך לאיחודם, אבל הם כן מתאמים את המבצעים שלהם.

צבירת הנקודות הבסיסית במועדון SPG היא לפי 2 נקודות לכל 1$ בחיוב (לא כולל מסים). להערכתי נקודה של המועדון שווה בערך 2.3 סנט. אם נניח שבממוצע המסים מהווים 10% מעלות ההזמנה הרי שחבר מועדון יצבור כ-180 נקודות, בשווי ריאלי של 4.14$, מכל לילה שעולה 100$. זה החזר לא רע ובתקופת המבצע הוא יוכפל ויגיע למעל 8%. לבונוס הנוסף – 500 נקודות לשהייה שכולל לילה בסופ״שיש ערך ריאלי של 11.5$.

כלומר, פוטנציאלית, על לילה בסופ״ש שמחירו 100$ (מחיר סביר למלון אירופי ממוצע בעונת החורף) ניתן יהיה לצבור קרדיט של בערך 860 נקודות בעלות שווי ריאלי של כמעט 20$. לא רע בכלל! אבל יש לזכור שהמבצע חל רק על השהייה השניה והלאה.

להרשמה למבצע לחצו כאן.

6 תגובות

  1. גיא

    ליאור, אני מנסה להבין את פער הארביטראז בהערכה שלך לנקודות של מאריוט וסטארווד.. הרי ניתן להמיר אותם בשני הכיוונים בחינם ביחס 1:3… (שאלה קטנונית אבל מנסה להבין אם יש משהו מעבר)

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      האמת שזו שאלה טובה מאוד. באמת השארתי את הפער ולא בטעות.

      לכאורה, אם אני נותן לנקודה של סטארווד שווי של 2.3 סנט הרי שנקודה של מאריוט תהיה שווה קרוב יותר ל-0.8 סנט מאשר ל-0.7 סנט. העניין הוא שלא רציתי לתת לנקודות של סטארווד שווי גבוה מדי (2.4 סנט ומעלה) או נמוך מדי (2.1 סנט ומטה) ולכן כך או כך הייתי מגיע למספר עם שתי ספרות אחרי הנקודה בשווי של הנקודות של מאריוט. צריך גם לזכור שעל אף המרת הנקודות החופשיות לשני המועדונים עדיין יש אפשרויות מימוש אחרות לגמרי והשווי של הנקודות נגזר מהן. כלומר, לתת לנקודות של סטארווד שווי גבוה יותר מפי שלוש מהשווי של הנקודות של מאריוט זו בעצם אמירה כללית שכדאי להמיר נקודות של מאריוט לנקודות של סטארווד בכל הזדמנות כי אז הן יהיו שוות יותר לאחר ההמרה. זה אכן המצב.

      הסיבה העיקרית להמיר נקודות של סטארווד לנקודות של מאריוט היא כדי לממש אותן עבור ׳חבילות נופש׳ אבל זה רלוונטי רק למי שנהנה מיתרות גבוהות.

      הגב

השאר תגובה