מבוא

מטרתן של תוכניות Best Rate Guarantee, ובשמן הגנרי והמקוצר ״BRG״, היא לעודד הזמנת חדרים במלונות בערוצים ישירים ולא דרך מתווכחים כמו סוכני נסיעות (מקוונים או פיסיים). כשההזמנה מבוצעת בערוץ ישיר המלון לא נדרש לשלם עמלה שיכולה להגיע במקרים מסוימים לעשרות אחוזים ממחיר החדר.

במסגרת תוכנית BRG המלון מבטיח שהמחיר הזול ביותר יושג בערוצים הישירים. במקרים רבים אתרי ההזמנות הגדולים, כמו אקספדיה ובוקינג, יציעו מחיר זהה אבל לא נמוך יותר מאתר המלון. זאת משום שאתרי ההזמנות האלו מנועים חוזית מלהציע מחיר נמוך יותר (אם כי זה כן קורה לעיתים, בטעות או בכוונה). אגב, גם אתרי ההזמנות הגדולים מציעים תוכנית BRG מאותה סיבה.

best-rate-guarantee

לכל תוכנית BRG תנאים משלה אך השלד דומה:

  1. הקם הזמנה באתר המלון.
  2. מצא מחיר נמוך יותר (לרוב בתוך 24 שעות) בהתאם לתנאי התוכנית.
  3. הגש בקשת BRG.
  4. אם התקבלה הבקשהתעודכן ההזמנה למחיר הנמוך ו/או תתווסף הטבה.

לסקירה קצרה ולאבטוחמעודכנת של תוכנית BRG לחצו כאן.

תוכנית ה-BRG של קבוצת סטארווד

הגדולה של התוכנית מעולם לא הייתה בתגמול שלה (עד עתה: 20% הנחה או 2,000 נקודות) אלא בעובדה שרוב הבקשות מתקבלות בקלות. תמיד נראה שמחלקת ה-BRG של סטארווד פועלת תחת הנחייה ברורה לאשר כל בקשה לגיטימית ולא לנסות בכל דרך לפסול כל בקשה בטיעונים שונים ומשונים שמסתמכים על איזה סעיף קטן ואפור בתקנון התוכנית (כפי שעושות מחלקות BRG אחרות). עדיין יש תקנון ועדיין יש תנאים אבל אם מצאתם מחיר נמוך יותר באתר מתחרהברוב המוחלט של המקרים בקשתכם תאושר.

להגשת בקשה לחצו כאן.

נקודה של סטארווד שווה בין 2 ל-2.5 סנט כך שתגמול בסך 2,000 נקודות הוא בעל ערך ריאלי של 40$ עד 50$.

אם, לדוגמה, הגשתם בקשה ל-BRG על בסיס הזמנה זולה יחסיתנגיד לילה אחד שעלותו 100$ בלבדהרי שעדיף לכם לבחור בתגמול הנקודות במקום בתגמול ההנחה. לעומת זאת אם הגשתם בקשה על בסיס הזמנה יקרה יחסית הרי שעדיף לכם לבחור בהנחה.

הבהרה: קבוצת מאריוט אומנם רכשה את קבוצת סטארווד אך שתי הקבוצות עדיין פועלות בנפרד ועדיין מפעילות מועדוני לקוחות נפרדים (MR ו-SPG, בהתאמה). כמו כן כל קבוצה מפעילה תוכנית BRG משלה עם תנאים מעט שונים. לא ניתן להשתמש בתוכנית ה-BRG של קבוצת סטארוודהיא נושא הפוסטעם הזמנה למלון של קבוצת מאריוט. גם ההפך נכון.

starwood-brands

השינויים האחרונים בתוכנית

בשבוע שעבר עודכנו תנאי התוכנית. שני השינויים העיקריים:

  • במקום הנחה של 20% תינתן הנחה של 25%. שיפור מבורך, כמובן, וצעד ראשון לקראת השוואת תנאי התוכניות של הקבוצות מאריוט וסטארווד (התוכנית של מאריוט נותנת הנחה של 25%).
    – – –
  • במקום הפרש הכרחי של 1% נדרש הפרש הכרחי של 1$. זאת ועוד, התנאי הזה לא יילקח יותר בחשבון במידה והתעריף שאליו משווים גמיש יותר מהתעריף המוצע באתר המלון. על כל פנים מדובר בשיפור עבור כל הזמנה שעלותה גבוהה מ-100$ (הרוב המוחלט של ההזמנות).

בניגוד לכמה תוכניות אחרות ההשוואה בתוכנית של סטארווד היא בין הסכום כולל של ההזמנות לרבות כל התוספות הנדרשות. לא יהיה קיזוז כלשהו אם התעריף של הסוכן כולל מרכיבים נוספים.

לקריאת התנאים המלאים של התוכנית לחצו כאן.

לסיכום

תוכנית ה-BRG של סטארווד נחשבה גם קודם לאחת המובילות בתעשייה, ואולי המובילה שבהן, וכעת היא קיבלה שיפור נוסף. התוכנית שימושית מאוד לשהיות קצרות וזולות משום שכרגע עדיין ניתן לבחור בנקודות הבונוס כתגמול במקום הנחה (וזה, כאמור, יכול להשתלם מאוד).

אם אתם חדשים לתוכניות BRG ורוצים לצבור ניסיון ראשוןזו התוכנית עבורכם.

השאר תגובה