בשנים האחרונות חברות תעופה שונות בחרו להפעיל טיסות עם צוות שכולו נשים כדי לחגוג את יום האישה הבינ״ל. זה כמובן קודם כל גימיק שיווקי אבל בכל זאת מחווה מעניינת.


בשנה שעברה כתבתי שאייר אינדיה לטענתה הפעילה ׳טיסה מסביב לעולם׳ עם צוות שכולו נשים. זו הפקה מעניינת ובפרט כשמדובר בנושאת הדגל של מדינה שבה מצבן של הנשים בכי רע.

גם השנה חברות תעופה שונות הפעילו טיסות מסוימת, אחת או יותר, ע״י צוות שכולו נשים. כאמור, זה טרנד שנמשך משנה לשנה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אמירטס עשתה צעד אחד נוסף ופרסמה סרטון ביוטיוב על טיסה EK225 מדובאי לסןפרנסיסקו:

גם בשנה שעברה פרסמה אמירטס סרטון דומה

טורקיש, לעומת זאת, הסתפקה בכמה מילים טובות באתר האינטרנט שלה. גם זאת מחווה יפה לאור המצב הלאפשוט של המגזר הנשי בטורקיה (מדינת שבה שיעור אבטלת הנשים הוא הרבה מעל 50% ומספר מקרי האונס והרציחות גבוה מאוד).

ומה עשתה אלעל? יצאה במבצע מכירת כרטיסים, כמובן, ועוד מיתגה אותו כהזדמנות נהדרת לשופינג. הרי נשים = שופינג, וכמה מתאים להזכיר את העובדה הזאת ביום שכולו סמל לפמיניזם. אבל אם אפשר למכור ככה עוד קצת כרטיסים אז למה לא? ברכותיי.

ElAl Women's Day Sale 2018

ולסיום הפוסט אני רוצה לצטט לכם קטע מתוך הופעה של הקומיקאי הבריטי המחונן ג׳ימי קארר. מעט הומור שובניסטי, לכאורה, ולא מעט גסויות, אבל בכל זאת מצחיק

I’ll tell you a story. So, you know when the pilot does the little announcement at the beginning of a flight? He does the little, “Hello, I’m your captain, Jonathan, and we’re flying at 38,000 feet to New York today.” And you’re sitting there, flicking through a magazine, thinking, “Couldn’t give a fuck who you are and I know where we’re going because it says it on the ticket.” You don’t get that anywhere else, do you? You don’t get that in the back of a taxi. “Hello, my name’s Eric, and we’re going to your house.” “Wind your neck in, Eric. Drive the car.”

So, on this occasion, it happened to be a female pilot. So it was, “Hello, my name’s Sharla, I’m your pilot today, and we’re flying at 38,000 feet to New York.” And this guy on the flight undid his seat belt, got up, got his hand luggage down from the overhead, and started walking down the aisle. So the cabin crew are having a little hissy fit. They said, “Sir, you’ve got to sit down. We’re about to take off.” He said, “No, I’m getting off.” They said, “What’s the problem?” He said, “Woman driver.”

What a fucking lunatic! It’s not as if she had to reverse it into New York…

6 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי ליאור, אם יורשה לי שאלה לא קשורה…
    אם אני מזמין דרך אתר TOPCASHBACK והוא מפנה אותי לאתר שדרכו מזמין, איך אני יודע שתועד בקשבק? אין שום תיעוד להזמנה דרכם…

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      בחלק מאתר הקאשבק אתה מקבל הודעה על המסך שהפעולה נרשמה. מעבר לזה אתה צריך לקוות לטוב – ובדר״כ אין תקלות בעניינים האלו. יש חתימה דיגיטלית לכל דבר.

      בחשבון באתר הקאשבק מוצגות הרכישות השונות שלך אבל שים לב שלרוב עוברים מספר ימים עד שרכישה מסוימת מתעדכנת.

      הגב
      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        תודה על התשובה ליאור, עבורי זה לא עובד כנראה…
        אתמול עשיתי הזמנת מלון דרך האתר שלהם ב-travelocity שמעניקה 8-11% קשבק.
        כל מה שרואים באתר TCB זה הפניה לאתר אך אין תיעוד לרכישה.

      • Lior @ FlyingOut

        לפעמים לוקח לזה יותר מיום אחד להתעדכן. אם זה לא קורה – אתה יכול לפנות לשירות הלקוחות ובתהליך הגשת הבקשה תוכל לראות בדיוק מתי עברת מ-TCB לכל אתר אחר ולבחור את ההפנייה המתאימה. לכל מעבר יש תיעוד.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אמירייטס ויום האשה
    הרגו אותי

    הגב

השאר תגובה