אני יודע שרבים מכם, קוראיי הבלוג, עוסקים בפעילות כלשהי הקשורה לנסיעות. יש מנהלים של קבוצות ווטסאפ ופייסבוק, יש בלוגרים שכותבים באתר למטייל או באתר עצמאי, יש בעלי עסק בתחום, יש כתבים של אתרי חדשות ועוד. אם אתם מאלוהפוסט הזה הוא הזמנה עבורכם.


לכבוד חג הפסח שכולו בסימן הכנסת אורחים אני רוצה לתת את הבמה לכם, קוראיי הבלוג, ובפרט לאלו מכם שנותנים מזמנם ואולי גם מכספם לטובת שיתוף מידע ברשת, עזרה לחובבי נסיעות אחרים, כתיבת טיפים וכו׳. 

אם יש לכם בלוג, קבוצה, ערוץ, עסק, פרוייקט וכיוצ״ב שקשורים לנסיעות בעולם או ליעד מסוים בעולםואתם רוצים להציג אותם בפניי שאר קוראיי הבלוגאז אנא שילחו לי את הפרטים הרלוונטיים במייל או בהודעה פרטית בפייסבוק ואני אכין בימים הקרובים פוסט שבו אציג את הכל במרוכז.

המייל שלי: lior@flying-out.com

זה לא צריך להיות בלוג וותיק ומושקע או קבוצה שיש בה עשרות אלפי חברים. מבחינתי לפרסם גם בלוג שנפתח רק לאחרונה וזוכה לכמה עשרות מבקרים ביום במקרה הטוב.

Work

אתם מוזמנים לשלוח גם תמונה לצד המידע הטקסטואלי וכמובן קישורים רלוונטיים. אם תרצו תוכלו להפנות אותי לפוסט מסוים או פרסום מסוים שדווקא אותו תעדיפו להציג לשאר הקוראים. אפשר גם לצרף רשימת שאלות אם במקרה אתם מעוניינים לקבל את דעות הקוראים בעניין כלשהו או כל רעיון אחר שאולי יש לכם.

אם אתם מנהלים של ׳קבוצה סגורה׳, שהכניסה אליה היא בהזמנה בלבד, אפשר גם להציג את הקבוצה מבלי לכלול הזמנה אליה. כלומר, ללא קישור.

אם אתם מעוניינים להישאר בעילום שם לטובת הענייןגם זה בסדר גמור!

בכל מקרה לא אפרסם בפוסט נוסח שאינו מוסכם, מא׳ ועד ת׳, על ידי אלו שהכתוב נוגע להם.

הסיפור שמאחורי הדברים

אשמח אם תבחרו לחלוק את הסיפור, או הנסיבות, שהובילו אתכם להתחיל לכתוב/לנהל/להפיק/ליצור.

  • למה בחרתם להתחיל עם הכתיבה/הקבוצה/העסק?
  • כמה זמן אתם כבר עוסקים במלאכה?
  • מהם האתגרים העיקריים מבחינתכם?
  • האם אתם חלק מפורום של כותבים/מנהלים או עושים הכל לבד?

שתפו מה וכמה שתרצו!

אה, ודבר אחרון: בין כל אלו שיבחרו לשתף תוגרל מתנה שווה!

תגובה אחת

  1. noamfiruz

    איזה יופי, כל הכבוד לך!
    זה ממש רעיון מצויין, ויוזמה מעולה.

    אשלח לך את שלי!

    הגב

השאר תגובה