לאטאם תפעיל קו טיסות מסנטיאגו לת״א דרך סאו-פאולו

חברת התעופה הדרום-אמריקנית המובילה, השותפה בברית OneWorld, הודיעה בנובמבר האחרון על כוונתה לפתוח קו טיסות לת״א במהלך 2018. השבוע הגיעה הידיעה הרשמית על פתיחת הקו ב-12 לדצמבר. הטיסות יצאו שלוש פעמים בשבוע מסנטיאגו (SCL), יעצרו בסאו-פאולו (GRU) וימשיכו לת״א (TLV). הטיסות יופעלו במטוסי בואינג 787-9 חדישים ויארכו 14-13 שעות בין ת״א לסאו-פאולו ועוד 4-3 שעות מסאו-פאולו לסנטיאגו. הטיסות כבר נמצאות בלו״ז וניתן להזמין כרטיסים כשהתעריף המוזל ביותר, כל נטען, עומד על 999$ בלבד לכרטיס הלוך/חזור מת״א. אני לא ראיתי מחיר כזה בינתיים.

מבצע המרת נקודות של ישראכרט לאוויוס של בריטיש

מבצע שיגרתי למדי אבל הזדמנות טובה לבצע המרות למי שיש בחשבונו נקודות תעופה של ישראכרט. במסגרת המבצע, שיתקיים עד סוף מאי, יינתן בונוס של 30% לכל המרה. המינימום להמרה הוא 500 אוויוס.

קשיים לקראת פתיחתו של שדה התעופה החדש באיסטנבול

השדה החדש, שעתיד להיות הגדול בעולם, הוא פרויקט שאפתני (שלא לומר מגלומני) שנחשב לאחד ההישגים הגדולים שארדואן מעוניין לנכס לעצמו למען שימור מורשתו. לטובת הפרויקט הוקם תאגיד חדש והתאגיד הזה נמצא על סף פשיטת רגל והשדה צפוי להיפתח כעוד כחצי שנה. כמובן שהתאגיד מורכב ממנהלים ומחברות הידידותיים לרודן הטורקי ולכן ממשלת טורקיה הודיעה כי בינתיים לא תבקש מהתאגיד לשלם שכ״ד בעוד המצב הכלכלי שלו מעורער וזאת על אף שהתאגיד היה צפוי לשלם שכ״ד של מעל מיליארד דולר בכל שנה למשך 25 שנים.

מבצע של סוויס לטיסות לאירופה במחלקת העסקים

החל מ-770$ למגוון יעדים (משניים) באירופה. המבצע הזה בכל זאת מעניין משתי סיבות עיקריות: (א) סוויס מציעה מחלקת עסקים בינ״ל נוחה מאוד כמעט בכל טיסותיה לת״א. (ב) התעריפים המוזלים האלו זמינים גם בחודשים יולי ואוגוסט שבהם המחירים במחלקת התיירים גבוהים משמעותית מהרגיל ואז הפרמיה הנדרשת למחלקת העסקים קטנה יותר.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון Marriott Rewards

להרשמה עד ה-30 ליוני, לשהיות בין ה-16 לאפריל וה-30 ליולי. במסגרת המבצע יינתן בונוס של 750 נקודות לכל לילה עד למקסימום של 36,000 נקודות (אחרי 48 לילות!). בהחלט לא מבצע תקופתי אטרקטיבי אבל עדיף מכלום.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון SPG

להרשמה עד ה-30 ליוני, לשהיות בין ה-16 לאפריל וה-20 ליולי. במסגרת המבצע יינתן בונוס של 250 נקודות לכל לילה עד למקסימום של 12,000 נקודות (אחרי 48 לילות!). בהחלט לא מבצע תקופתי אטרקטיבי אבל עדיף מכלום.

שיא לאיירבאס: טיסה ארוכה במיוחד במטוס A321LR

התוספת LR היא קיצור של ״Long Range״ ומכאן שהדגם המסוים של המטוס צר-הגוף של איירבאס מיועד לטיסות ארוכות במיוחד (קראו: טיסות טרנס-אטלנטיות). לאחרונה השלים המטוס טיסת ניסוי מאיי סיישל לטולוז בצרפת בכ-11 שעות כשהוא מכסה מרחק טיסה מרשים של מעל 4700 מייל. זהו כמעט בדיוק מרחק הטיסה בין ת״א להונג-קונג, לצורך השוואה. המטוס היה ריק מנוסעים במהלך הטיסה.

2 תגובות

  1. אריק

    אוי ואבוי אם יתחילו לשלוח אותנו טרנס אטלנטי בA321ים… הקונפיגורציה של זה זהכשמו כן הוא- באמת אוטובוס

    הגב

השאר תגובה