שלום לכם מסרילנקה. יצאתי לטיול קצר והפוסט הבא יעלה רק ב-20 לאפריל. בינתיים אמשיך להגיב לשאלות וכו׳ בבלוג ובפייסבוק ואמשיך להיות זמין גם במיילאך סילחו לי מראש על זמני תגובה איטיים. אתם כרגיל יכולים לצפות לעיתון המקוון בבוקר יום שישי הקרוב. על הנסיעה הנוכחית, ועל הטיול כאן בסרילנקה, אכתוב סדרת פוסטים בהמשך.

9 תגובות

  1. גאלאקטיקו

    כמה קנאה, תעשה חיים בסרי לנקה.
    שאלה קטנה – יש לי חשבון בסטאר (יונייטד) ומתמיד של אלעל. אני אמור לטוס למדריד בחודש הבא במסגרת העבודה וכרטיס אלעל יקר משמעותית: 300 דולר, שזה בערך +50% בהשוואה לכירטוס איבריה למרות שהלוך על מטוס איבריה והחזור על מטוס אלעל.

    בהפרש כזה אין לי קייס להסביר בעבודה למה עדיף כרטוס בקוד של אלעל, אז מה עושים? לפתוח חשבון באיבריה או בריטיש (מי משניהם עדיף? או שיש מועדון אחר מומלץ?) כדי שהנקודות לא ילכו לאיבוד או שיש דרך לנכס אותן איכשהו לאחד משני החשבונות הקיימים שלי?
    מבחינת יעדים אני משתדל שסטאר יהיה לטיסות הארוכות ואלעל לקפיצות קצרות באירופה כך שאני לא רואה את החשבון הזה הופך לחשבון מרכזי עבורי – אלא אם יש סיבה טובה לנטוש את יונייטד ולהתמקד כאן.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      אם אני מבין נכון – אתה רוצה לרכוש מאיבריה כרטיס הלוך/חזור ת״א-מדריד שבו טיסה אחת מופעלת ע״י אלעל (ואחת ע״י איבריה) ושתי הטיסות בקוד IB?

      על טיסת איבריה בקוד IB תוכל לצבור קרדיט בכל מועדון בברית OW. כאמירה כללית אני ממליץ על המועדון של בריטיש לעומת המועדון של איבריה, למרות שהם מועדונים-אחים ואפילו אפשר להעביר נקודות ביניהן, אבל אתה יכול פשוט להשתמש במועדון של איבריה לאור העובדה שאין לך תוכניות לרדוף אחרי סטטוס גבוה בברית.

      על טיסת אלעל בקוד IB ייתכן ולא תוכל לצבור קרדיט בכלל. טיסות קודשייר כאלו הן לפעמים בעייתיות מהבחינה הזאת. אנסה לבדוק מאוחר יותר את התנאים כדי לחזור אליך עם תשובה וודאית אבל לעת עתה צא מנקודת הנחה שטיסה זו לא תזכה אותך בקרדיט כלשהו.

      הגב
      • גאלאקטיקו

        תודה רבה.
        חיובי, זה מסתמן בתור הכיוון.
        רק כדי לוודא שהבנתי: אלעל תזכה אותי בנקודות אם קוד הכרטוס הוא שלהם, ללא קשר אם המטוס עצמו של אלעל או איבריה, בזמן שאיבריה תזכה אותי בנקודות כשהכרטיס בקוד שלהם רק אם המטוס הוא של איבריה ואני אוכל לקרדט רק טיסה אחת?

        עסק ביש, אבל אני מסונדל כאן, עם פער של 50% במחיר פשוט אין לי דרך למצוא מתווה יותר ידידותי למשתמש

      • Lior @ FlyingOut

        כתבת נכון. המועדון של איבריה, כמו גם מועדונים אחרים בברית, מאפשרים קרדיט רק במידה והטיסה הופעלה ע״י אחת השותפות בברית ובקוד של אחת השותפות בברית (כאמירה כללית, יש פה ושם יוצאים מן הכלל…).

        אלעל, לעומת זאת, מאפשרת צבירת נקודות בכל טיסה שנושאת קוד LY בקוי הקודשייר שלה.

      • מאיר

        ליאור,
        האם אייר נוסטרום, שהיא סוג של איבריה (אמריקן איגל או אנדלוויס שכזה), מזכה בטייר ואוויוס במועדון של בריטיש כשהטיסה היא הקוד ib?
        המשך חופשה נעימה

השאר תגובה