היינאן תפעיל קו טיסות נון-סטופ מגואנגז׳ו לת״א

אחרי חודשים של שמועות וספקולציות הגיעה ההודעה הרשמית: חברת התעופה הסינית היינאן תפעיל קו טיסות שלישי לישראל. הקו יחל לפעול בתחילת אוגוסט בתדירות של שלוש טיסות שבועיות (אז היינאן תפעיל סה״כ עשר טיסות שבועיות לת״א). הטיסות ימריאו מגואנגז׳ו (CAN) בימים שלישי, חמישי ושבת ב-3:30 בלילה וינחתו בת״א ב-9:00. הטיסות ימריאו חזרה לגואנגז׳ו ב-13:00 וינחתו ב-5:00 בבוקר. כרטיסים כבר זמינים לרכישה עם מחיר התחלתי של בערך 500$ לכרטיס הלוך/חזור בכיוון גואנגז׳ו.

בונוס של 50% ברכישת אוויוס ממועדון אקזקיוטיב קלאב

המבצע בתוקף עד ה-8 למאי. באופן שיגרתי יכול כל חבר מועדון לרכוש עד 100,000 אוויוס בשנה קלנדרית (לא כולל בונוסים במכירות) אך במסגרת המבצע הנוכחי הועלה המקסימום המותר ל-200,000 אוויוס (לא כולל הבונוס של המבצע – אז סה״כ ניתן לרכוש 300,000 אוויוס…). המחיר, בשקלול הבונוס, הוא החל מ-12 אירו לכל 1,000 אוויוס. סה״כ מחיר הוגן והזדמנות טובה לרכוש אוויוס למי שזקוק להגדלת היתרה בחשבון.

כנסו להגרלה של 1,000,000 נקודות של מועדון IHG Rewards

מלון קראון פלאזה בשדה התעופה צ׳אנגי בסינגפור (SIN) נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר ברשת העולמית וזוכה לפרסים אינספור. כעת הוא חוגג עשור לפתיחתו ומגריל פרס נדיב של מיליון נקודות (!) ושני לילות חינם שיינתו לזוכה מאושר אחד. ההגרלה פתוחה לכל מי שמלאו לו 21 שנים, גם אם אינו סינגפורי, וכדי להשתתף יש לענות נכונה על שלוש שאלות פשוטות כשהתשובות הן: המלון נפתח ב-28 למאי 2008, המלון זכה בפרס ארבע פעמים בשנים 2015 עד 2018 והמלון ממוקם בטרמינל 3 בשדה. בהצלחה!

באוגסט יתאחדו מועדוני המלונות של מאריוט וסטארווד

למעשה מדובר באיחוד של שלושה מועדוני מלונות שונים: Marriott Rewards (קבוצת מאריוט כולה), Ritz Carlton Rewards (רשת ריץ קרלטון, השייכת לקבוצת מאריוט) ו-SPG (קבוצת סטארווד, שנרכשה ע״י קבוצת מאריוט). האיחוד עצמו אינו הפתעה אבל עד כה לא היה לוח זמנים למעט הערכה כללית שהמהלך יקרה ב-2018. בימים הקרובים אעלה פוסט מקיף בנושא ואשתדל לענות בו על כל השאלות הרלוונטיות כי בהחלט מדובר בצעד שהולך להשפיע על נוסעים רבים.

בונוס של 40% ברכישת נקודות של הייאט

במבצע בתוקף עד ה-23 למאי. זהו הבונוס הגבוה ביותר שמציעה מועדון World of Hyatt באופן שיגרתי כשלפעמים, לכל היותר אחת לשנה, מוצע בונוס של 50%. מחיר הנקודות, בשקלול הבונוס, הוא 17.15$ לכל 1,00 נקודות כשיש לרכוש מינימום של 10,000 נקודות (לא כולל הבונוס) כדי להנות מהבונוס המקסימלי במסגרת המבצע. לא מדובר במחיר שמצדיק רכישה ספקולטיבית לחלוטין של נקודות אך בהחלט שניתן למצוא מימושים טובים במלונות הקבוצה בהם ניתן להנות מערך גבוה בהרבה לנקודות.

סופ״ש של מבצעים לטיסות של קטאר איירוויס

להזמנות עד ה-29 לאפריל בלבד, לטיסות עד ה-10 לדצמבר. קטאר איירוויס אומנם לא נוחתת בת״א ולא מפרסמת תעריפים ליציאה מת״א אבל במסגרת המכירות המיוחדות האלו, הפעם בשילוב ויזה, ניתן למצוא כרטיסים מוזלים במיוחד בכל מחלקות השירות. תעריף מפורסם אחד הוא הלוך/חזור מקולומבו (CMB) לפילדלפיה (PHL) במחלקת העסקים במחיר התחלתי של 1150$ בלבד בהזמנה לשני נוסעים יחד. כלומר, קרוב ל-20 שעות סה״כ באחת ממחלקות העסקים הטובות ביותר בעולם – עם אפשרות לצבור קרדיט יקר במועדוני תעופה מובילים – בשביל מחיר שנראה טוב אפילו לכרטיס במחלקת התיירים בהתחשב במרחק הטיסה.

7 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי ליאור, יש לך נסיון עם האתר הזמנות gotogate? לכאורה שכיח במנועי חיפוש אבל עשתי הזמנה אתמול, קיבלתי מייל אישור אבל מספר הבוקינג שלהם לא מאותר באתר חברת התעופה?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      אני מכיר את האתר בשם אבל לא הזמנתי דרכו מעולם. להערכתי לא צריכה להיות בעיה.

      כדאי לזכור שבהזמנת כרטיס טיסה ישנם שני שלבים בעצם: הזמנה וכרטוס. אם ההזמנה מבוצעת באתר חברת התעופה אז לרוב הכרטוס הוא מיידי ולכן זה נראה כאילו מדובר באירוע אחד אך כאשר ההזמנה מבוצעת אצל סוכן ייתכן שהכרטוס יתבצע רק מספר שעות, או אפילו ימים, לאחר ביצוע ההזמנה (או בגלל הסוכן או בגלל חברת התעופה). כלומר, זה לא חריג לקבל בשלב ראשון מייל אישור הזמנה בלבד ובמועד מאוחר יותר לקבל את הכרטיס עצמו לאחר שכורטס.

      הגב
      • תמריץ

        זה אתר עם ביקורות איומות על רמת השירות אבל לא אתר של נוכלות. לא ירמו שם מן הסתם.

    • ישראל

      כאשר יש מרחק בין ההזמנה לכרטוס מקבלים מספר הזמנה אחד בהתחלה שלא מופיע באתר החברה ובכרטוס מקבלים אחר שכן מופיע

      הגב
    • Lior @ FlyingOut

      ראשית – זו קטאר, האמירות, שמעבירה כספים לחמאס ולא חברת התעופה שבבעלותה.

      שנית – אני משתדל שלא להכניס פוליטיקה לבלוג אבל אומר כך: אני מבין כל ישראלי שבוחר לא לטוס עם חברת תעופה השייכת למדינה שעשתה עוול לישראל באיזושהי צורה, אבל אותו ישראלי כנראה יכול לטוס עם מעט מאוד חברות תעופה בעולם.

      הגב

השאר תגובה