מהדורה חדשה למבצע DreamDeals של קלאב קרלסון

במסגרת המבצע מציעים יותר מאלף ממלונות קבוצת קרלסון הנחה של 30% על התעריף הגמיש הרגיל ולפעמים אף ארוחת בוקר בחינם. בנוסף מציע המועדון בונוס של 5,000 נקודות לכל שהייה. להזמנות בין ה-30 למאי וה-1 ליולי, לשהיות בין ה-12 ליוני וה-2 לספטמבר. שימו לב שהתעריף המוזל כנראה לא גמיש.

הדרכון היפני הוכתר כדרכון החזק בעולם

אחרי שנים בהם הובילו הדרכונים הגרמני והסינגפורי עקף אותם בסיבוב הדרכון היפני שמאפשר למחזיקו להיכנס בקלות ל-189 מדינות ברחבי העולם.

צוות חקירה קבע: צבא רוסיה הפיל את טיסה MH17

ב-2014 בשטח האווירי של אוקראינה פגע טיל אוויר-קרקע במטוס של חברת התעופה מלזיה איירליינס, שהיה בדרכו מאמסטרדם לקואלה לומפור, וגרם למותם של 298 אנשים כולל אנשי הצוות. מרבית ההרוגים היו אזרחים הולנדיים. המטוס ייורט בגובה רב ע״י טיל מתקדם שלא היה כמוהו לצבא אוקראינה. מתחילת החקירה האצבע המאשימה הופנתה לרוסיה שהחזיקה (ועדיין מחזיקה) כוחות צבאיים ומיליציות שונות בשטחה של אוקראינה. רוסיה, באופן טבעי, הכחישה כל מעורבות בעניין – גם כאשר נתגלה איזה סוג טיל הפיל את המטוס (טיל רוסי). רוסיה, אגב, הייתה המרוויחה הגדולה מהפלת המטוס כי לאחר האירוע נסגר המרחב האווירי האוקראיני לטיסות מסחריות ומרבית התנועה האווירית נותבה דרך המרחב האווירי הרוסי מה שהכניס לרוסיה כסף רב בעמלות טיסה. השבוע פרסם צוות חקירה בינ״ל של מסקנותיו – לאחר כארבע שנות חקירה – וקבע כי צבא רוסיה הוא שאחראי להפלת המטוס. רוסיה ממשיכה להכחיש. עולם כמנהגו נוהג.

כרטיס מתנה בסך 20$ לאחר שהייה אחת במלון בסט ווסטרן

בהחלט לא מבצע מעניין במיוחד אבל מבצע שעדיף להכיר במידה ויש לכם שהייה אחת במלון של קבוצת בסט ווסטרן המהלך הקיץ (עד ה-3 לספטמבר).

בונוס של 40% ברכישת מיילים של אלסקה

מבצע סטנדרטי של מועדון MileagePlan (אלסקה). הבונוס המוצע הוא הגבוה ביותר שמציע המועדון ומחיר המיילים יורד עד 2.11 סנט/מייל (או: 21.1$ לכל 1,000 מיילים). המועדון לא מגביל את מספר המיילים שניתן לרכוש בשנה קלנדרית אלא רק את מספר המיילים שניתן לרכוש בכל רכישה אחת.

תזכורת: 35% הנחה ברכישת נקודות של סטארווד

מבצע מצוין שעתיד להסתיים ב-31 למאי וכנראה לא יחזור יותר לעולם משום שהמועדון של סטארווד (SPG) יתמזג לתוך המועדון של מאריוט בחודש אוגוסט הקרוב. פרטים מלאים על המיזוג הזה יופיעו בפוסט נפרד. במסגרת המבצע הנוכחי של סטארווד מחיר הנקודות יורד עד 22.75$ לכל 1,000 נקודות (ברכישת 5,000 נקודות ומעלה). זו הזדמנות נהדרת לרכוש מיילים של מגוון מועדוני תעופה במחיר נמוך יחסית (מתחת ל-1.8 סנט/מייל). רכישת נקודות במועדון של סטארווד אפשרית רק לחשבונות בני 14 ימים ומעלה כך שאם אין לכם כיום חשבון במועדון המבצע אינו רלוונטי יותר עבורכם.

מניית אלעל ממשיכה לקרוס

הכותרת הגדולה של השבוע בנושא אלעל הייתה דחיית פתיחתו של הקו החדש של החברה לסן-פרנסיסקו שתוכנן להיפתח בנובמבר השנה. לטענת אלעל פתיחת הקו נדחית בגלל אילוצי צי, אבל אני משער שזה תירוץ בלבד ויש סיבה אחרת לגמרי. כדי להרגיז יותר את ציבור לקוחותיה המשיכה אלעל למכור כרטיסים לטיסות בקו גם לאחר שהודיעה על דחייתו – שזה סתם חלם. על כל פנים, מניית החברה המשיכה בצלילה הקבועה שלה מזה חודשים רבים והגיע לשער של 87.3 (ירידה של 6.33% השבוע). לאלעל יש כיום שווי שוק של 433 מיליון ש״ח בלבד.

׳3 לילות במחיר 2׳ במלונות קבוצת אינטרקונטיננטל בתאילנד

להזמנות עד ה-31 למאי, לשהיות עד ה-30 לספטמבר. שימו לב שהתעריף של המבצע זמין אך ורק באפליקציה של מועדון IHG Rewards ולא באתר של קבוצת IHG. באופן חריג התעריף המוזל של המבצע גמיש (!) ותקף לקטגוריות חדרים שונות בכל מלון. כלומר, זו באמת יכולה להיות עסקה מצוינת שכדאי להכיר. לקבוצת אינטרקונטיננטל יש עשרות מלונות בתאילנד, במגוון יעדים ובכל דרגות האירוח, ולרשת אינטרקונטיננטל עצמה יש במדינה שלושה מלונות (בבנגקוק, בהואה-הין ובפאטייה).

השאר תגובה