הזדמנות לרכוש אוויוס בזול

אתר המכירות הצרפתי Vente-Privee מציע שוב אוויוס במחיר מוזל. כתבתי על האתר בעבר כשהייתה מכירה דומה. ניתן לבחור בין חבילות שונות כשהגדולה ביותר כוללת 35,000 אוויוס ועולה 399 אירו. כלומר, במסגרת המכירה ניתן לרכוש אוויוס החל מ-11.4 אירו לכל 1,000 אוויוס. לא רע.

שרפה גדולה במלון מנדרין-אוריינטל בלונדון

המלון של הרשת האסייתית המובילה נחשב לאחד מהמלונות היוקרתיים ביותר בבירת אנגליה ורק לאחרונה הוא השלים שיפוץ מקיף בעלות של מליוני ליש״ט רבים. שירותי הכבאות של לונדון שלחו כ-20 כבאיות להתמודד עם השריפה. הנזק למבנה משמעותי אך לא היו נפגעים.

קנייה-איירוויס מבקשת לטוס מעל סודן בדרך לישראל

הסכר שפתחה ממשלת ישראל עם ההיתר שנתנה לאייר-אינדיה לטוס מעל ערב הסעודית בדרך לישראל ממשיך להזרים בקשות דומות של חברות תעופה שונות. הפעם הגיעה תורה של חברת התעופה המובילה ממזרח-אפריקה, מתחרתה הגדולה של אתיופיאן, שמעוניינת לפתוח קו חדש מניירובי לת״א.

מבצע לחברי מועדון הנוסע המתמיד שנולדו בחודש יוני

המבצע הקבוע של אעל במהדורה חדשה. במסגרת המבצע נהנים חברי מועדון מכרטיסי בונוס במחירים מוזלים לרכישה בחודש הולדתם בצמוד לכרטיס זהה בכסף (באותן טיסות). כלומר, המבצע הוא לזוג נוסעים. היעדים הפעם: מדריד, ציריך, וינה, בוסטון ובייג׳ינג. החל מ-50 נקודות לכרטיס הלוך/חזור. להזמנות עד ה-30 ליוני, ליציאות עד ה-30 לספטמבר.

בונוס של עד 40% ברכישת נקודות של פינאייר

הבונוס מדורג וכדי להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 60,000 נקודות (לא כולל הבונוס). ניתן לרכוש עד 100,000 נקודות במסגרת המבצע (לא כולל הבונוס). תחת הבונוס המקסימלי מחיר הנקודות הוא 9.2 אירו ל-1,000 נקודות. המבצע בתוקף עד ה-30 ליוני.

אוסף מבצעים של אלעל לכרטיסי בונוס במחלקות הפרימיום

כרטיסים מוזלים במיוחד למחזיקי כרטיסי פלייקארד, מחירים מוזלים לחברי מועדון שאינם מחזיקים בכרטיסי האשראי הממותגים וגם מחירים מוזלים בשילוב כסף ונקודות. אפשר למצוא מציאות לא רעות. להזמנה עד ה-24 ליוני, לטיסות החל מה-1 ליולי.

7 תגובות

  1. מאיר

    דרך אייר לינגוס אפשר לקנות כעת אויוס בפחות מ10 יורו ל1000.

    הגב
  2. Dror

    אציין שאיתיופיאן טסה מעל סודאן כבר. לא זמן ובלי רעש וכותרות. וסודאן מסוכנת לישראלים הרבה יותר מסעודיה

    הגב
  3. ליאור

    שלום,

    שאלה לגבי פינאייר, האם אני חייב להיות חבר בפינאייר על מנת לקנות אל הנקודות בונוס, או מספיק שאני חבר בברית של אותה חברה? אני חבר באמריקן שהיא במועדון של oneworld.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      המבצע הוא של מועדון FinnairPlus. לברית OW אין מועדון תעופה ואין אפשרות להעביר נקודות ומיילים בין המועדונים השונים בברית (למעט בין המועדונים של בריטיש ואיבריה, בהיותן חברות-אחיות החולקות את אותו ׳מטבע׳).

      הגב

השאר תגובה