עד שעה 6:59 בבוקר שבת, שעון ישראל, ניתן לרכוש נקודות של מועדון IHG Rewards במחיר של 0.5 סנט/נקודה בלבד. זאת בזכות בונוס של 100% הניתן לרכישת כל יתרה של 5,000 נקודות ומעלה עד למקסימום המותר של 100,000 נקודות (לא כולל הבונוס, זו התקרה השנתית לכל חשבון). כלומר, במסגרת המבצע ניתן לרכוש 200,000 נקודות (כולל הבונוס) במחיר כולל של 1000$ בדיוק.

ציינתי את המבצע הזה בפוסט של יום שלישי.

למיטב ידיעתי ניתן לרכוש נקודות גם בחשבון שזה עתה נפתח אבל לא ניסיתי בעצמי. האותיות הקטנות של המבצע לא קובעות אחרת. רכישת הנקודות במועדון זה מתבצעת באמצעות אתר points.com ומכאן שהפעולה אינה מיידית ולרוב הנקודות יעודכנו בחשבון בתוך 48-24 שעות. כרגיל מדובר בפעולה שאינה ניתנת לביטול.

לרכישת נקודות לחצו כאן.

Buy IHGR Points - June2018

באופן שיגרתי ניתן להמיר נקודות של מועדון IHG Rewards למיילים של מועדון MileagePlus (או מועדון תעופה אחר מתוך רשימה די ארוכה) ביחס של 10,000 נקודות ל-2,000 מיילים. באופן מעניין המועדון של חברת התעופה יואס איירוויס, שהלכה לעולמה בשנים האחרונות כשהתמגזה לתוך אמריקן, עדיין שם ברשימה.

Transfer IHGR Points to UA Miles

בכל מקרה, מדובר ביחס המרה לא כדאי במיוחד. אם נניח שלנקודות של מועדון IHG Rewards יש שווי של 0.5 סנט/נקודההמחיר שבו ניתן לרכוש אותן במסגרת מבצע המציע 100% בונוסהרי שיתרה של 10,000 נקודות היא בעלת ערך של 50$ והמרתה ל-2,000 מיילים זה כמו לרכוש מיילים במחיר של 2.5 סנט/מייל. זה אולי כדאי אם דרושה לכם ׳השלמה׳ של כמה אלפי מיילים לכרטיס בונוס מבוקש או אם יש לכם צורך דחוף ליצור פעילות בחשבון תעופה כלשהו וזו האפשרות היחידהאבל כנראה לא מעבר לזה.

מבצע חדש של יונייטד, כפי שמגלה תמונת הפוסט, מציע בונוס של 50% בהמרת נקודות של מועדון IHG Rewards עד ל-30 ליוני. כלומר, 10,000 נקודות יומרו ל-3,000 מיילים במקום ל-2,000 מיילים וזה כמו לרכוש את המיילים האלו ב-1.67 סנט/מייל. לא רע בכלל. כדאי לדעת שהבונוס ככל הנראה יגיע ׳במנותק׳ מההמרה עצמה ותנאי המבצע מבטיחים שהוא יגיע בתוך 6-4 שבועות לאחר ההמרה. כלומר, אם אתם צריכים את המיילים ממש עכשיוזו אולי לא ההזדמנות הנכונה.

לביצוע ההמרה יש לפנות לשירות הלקוחות של מועדון IHG Rewards (במייל, בטלפון, בפקס, בפייסבוק, בטוויטר ואולי הם מקבלים גם יוני דואר…). פעם הייתה אפשרות לבצע את ההמרות האלו באתר המועדון, עצמאית, אבל אני לא חושב שהאפשרות הזאת קיימת יותר. תקנו אותי אם אני טועה!

לצפייה בתנאי המבצע באתר יונייטד לחצו כאן. הנה הם בתמונה:

Transfer IHGR to UAMP T&C

המבצע הנוכחי מזכיר לי את המבצע שהתקיים באוקטובר 2017. אז היה ניתן לרכוש עד 42,50 מיילים של יונייטד במחיר נמוך אף יותר של כ-1.3 סנט/מייל כולל כל הבונוסים. אני ניצלתי את ההזדמנות ההיא כדי לרכוש מיילים ובין השאר השתמשתי במיילים האלו כדי לטוס במחלקה הראשונה של לופטהנזה

משזה נאמר, אני נותן למיילים של יונייטד שווי ריאלי של 14$ לכל 1,000 בלבד. הערך הזה נגזר מתוך הנחה של מימוש סטנדרטי, לרוב לטיסות במחלקת התיירים, ולא שזה הערך המקסימלי הריאלי שניתן לחלץ מהמיילים האלו. הזכרתי את הטיסה במחלקה הראשונה של לופטהנזה אז כדאי לזכור שכרטיס כמו שרכשתי, בכיווןאחד מת״א לדלהי דרך אירופה, עולה סה״כ 45,000 מיילים (כ-750$ אם תרכשו את המיילים ב-1.67 סנט/מייל) וכמה עשרות דולרים במסים.

מה אפשר לעשות עם 60,000 מיילים של יונייטד?

היתרה הזאת לבדה לא מספיקה לכרטיס הלוך/חזור במחלקת העסקים ליעדים מחוץ למזרחהתיכון אבל המועדון מאפשר הזמנת כרטיסים בכיווןאחד, אז, חצי נחמה. תרתי משמע. הנה מספר דוגמאות לכרטיסים בכיוון-אחד:

  • מישראל לכל יעד במרכזאסיה במחלקת העסקים ב-35,000 מיילים. אולי המימוש הטוב ביותר למיילים של יונייטד ביציאה מישראל. המועדון מאפשר לעבור באירופה בדרך כך שניתן לטוס עם חברות תעופה מובילות כמו סוויס, לופטהנזה, אוסטריאן ואחרותכשחלקן מציעות מחלקות עסקים טובות מאוד. אבל אפשר גם לטוס בטיסה הישירה של אייר אינדיה לדלהי ומשם ליעד הרצוי (אבל למה?). אזור מרכזאסיה כולל בין השאר את המדינות: נפאל, הודו, סרילנקה והמלדיביים!
    – – –
  • מישראל לכל יעד במרכזאסיה במחלקה הראשונה ב-45,000 מיילים. כנ״ל, רק נוח יותר ופוטנציאלית עם פורשה בכבישי פרנקפורט.
    – – –
  • מישראל לדרוםאפריקה במחלקת העסקים ב-55,000 מיילים. 60,000 מיילים יספיקו לכרטיס הלוך/חזור במחלקת התייריםאבל בהתחשב במחירי השוק בין המדינות זה יהיה מימוש לא אטרקטיבי בעליל, קל וחומר אם שילמתם 1000$ על מנת לרכוש את המיילים האלו.
    – – –
  • מישראל לדרוםאסיה במחלקת העסקים ב-60,000 מיילים. עוד מימוש מצוין למיילים של יונייטד ובפרט כדי להגיע ליעדים רחוקים יותר באזור דרוםאסיה כמו הפיליפינים, סינגפור ומלזיה. אבל באותה מידה אפשר לבחור גם בהונגקונג או בנגקוק. גם במקרה הזה קונקשיין באירופה יהיה אפשרי כך שניתן לטוס עם מגוון רחב של חברות תעופה מובילות לרבות חברות תעופה אסייתיות שמדורגות בין הטובות בעולם.
    – – –
  • מאירופה לארה״ב (היבשתית) במחלקת העסקים ב-60,000 מיילים. התעריף הזה הוא לטיסות יונייטד בלבד ואם תרצו לטוס עם חברות תעופה שותפות תאלצו לשלם 70,000 מיילים לכל כיוון. החדשות הטובות הן שיונייטד מפעילה טיסות למגוון לא מבוטל של יעדים באירופה וכמובן שניתן להגיע לכל יעד בתוך ארה״ב באותו תעריף.
    – – –
  • מאירופה לדרוםאפריקה במחלקת העסקים ב-55,000 מיילים. נכון, אותו תעריף כמו ליציאה מישראל, אבל לדעתי זה כרטיס אפילו טוב יותר עבור מי שמעוניין להוסיף עוד חופשה קצרה באירופה לפני כן. אז אפשר לטוס עם חברות תעופה אירופיות מובילות בטיסות הארוכות שלהן לדרוםאפריקה.

למחשבון כרטיסי הבונוס של יונייטד לחצו כאן.

לסיכום

המועדון של יונייטד לא מוכר מיילים מתחת ל-1.7 סנט/מייל כך שהמבצע הנוכחי הוא הזדמנות טובה עבור מי שרוצה להגדיל את יתרת המיילים בחשבון שלו במחיר הוגן ורגיל לרכוש את המיילים במבצעים של המועדון במחיר מעט גבוה יותר. כמובן שלא חייבים לרכוש 60,0000 מיילים במסגרת המבצע וניתן לרכוש גם יתרת מיילים נמוכה יותר (כל יתרה בכפולות של 3,000).

המועדון מציע מדי פעם בונוסים להמרת נקודות ממועדוני מלונות, ובפרט בחודשים האחרונים, ואמשיך לעדכן בכל מבצע אטרקטיבי מספיק כזה שאתקל בו. לפעמים זו דרך יצירתית אם כי נוחה מאוד לרכוש מיילים במחיר מוזל.

18 תגובות

      • עומר

        האם קיימת דרך כלשהי להשיג מיילים לסטטוס למעט לשבת בתוך מטוס?

      • Lior @ FlyingOut

        לא ממש.

        יש שתי דרכים לצבור PQM מלבד צבירת הבסיס של הטיסות עצמן (עם יונייטד או אחת השותפות שלה בברית סטאר. הראשונה היא להשתמש ב-Accelerator שמוצע בתהליך רכישת כרטיס חדש באתר יונייטד, אבל זו בגדר שיטה ׳צמודת טיסה׳ למרות שיש אפשרות ביטול הכרטיס. השניה היא להחזיק בכרטיס אשראי ממותג של יונייטד בארה״ב אבל זה לא רלוונטי לקהל הישראלי באופן כללי.

  1. משה

    תודה על המידע. ליאור, מה דעתך על רכישת מיילים במסגרת המבצע הזה לטובת טיסה משפחתית במחלקת תיירים לאוסטרליה בעוד שנה (כלומר כרגע מוקדם להזמין) אבל ראיתי שיש טיסות בונוס דרך ההודים אפילו עם קונקשיין אחד (או שתיים דרך הודו וסינגפור). טיסה לכיוון עולה 42500 בפעם האחרונה שבדקתי ומניח שבשנה הקרובה זה לא ישתנה כי מחירי כרטיסי הבונוס עלו רק לפני שנה ויש לי יתרה יפה בלאומי קארד שלא תספיק לי לכולם ואצטרך בשלב מסויים לרכוש עוד. גם אם יעלו תעריף, מנסיון יש מספר חודשי התראה כך שאוכל להזמין לפני. בני זוג יכולים להזמין כרטיסים צמודים בטיסה אחת ? כלומר האם יש בעייה כשנקודות להזמנה נמצאות בשני חשבונות שונים של יונייטד ? תודה !

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      מספר הערות:

      (א) חשוב לזכור שהאתגר האמיתי של תכנון טיול משפחתי כזה עם כרטיסי בונוס הוא למצוא זמינות למספר מושבים בטיסות הרצויות. למצוא מושב אחד לטיסות מת״א לסידני זה אפשרי בהחלט, ואולי אפילו קל אם יש גמישות, אבל למצוא נגיד ארבעה מושבים ביחד ועוד בשיא העונה זה קרוב יותר לבלתי-אפשרי. בהיעדר זמינות כל ההתעסקות עם הנקודות כמעט מיותרת.

      (ב) הסבירות שטבלאות המימוש של יונייטד ישתנו בעתיד הקרוב היא נמוכה. ואם ישתנו – כנראה שתהיה התראה מוקדמת, כפי שציינת. זה לא צריך להדאיג. בכל מקרה, התמחור של ישראל-אוסטרליה כרגע הוא בהתאם למחירי השוק אז ליונייטד אין אינטרס להעלות את המחיר בדחיפות.

      (ג) מכל חשבון של יונייטד ניתן להוציא כרטיסי בונוס לכל אדם. אין בעיה שנסיעה משפחתית שלמה תתבסס על היתרות של שני חשבונות, אבל לא ניתן להשתמש במיילים משני חשבונות לטובת כרטיס בונוס אחד. האם לזה התכוונת ב״כרטיסים צמודים״?

      (ד) באופן כללי מימוש מיילים לטיסות במחלקת התיירים הוא מטבעו פחות אטרקטיבי. כרטיס הלוך/חזור מישראל לאוסטרליה עולה 90,000 מיילים וכמה עשרות דולרים במסים ואם על המיילים האלו תשלם 1.67 סנט/מייל הרי שכאילו שילמת כ-1600$ על הכרטיס כולו. זה בגדול מחיר השוק של כרטיסים כאלו בכסף.

      הגב
      • משה

        תודה על התשובה המפורטת. אם לא ריאלי לרכוש 4 כרטיסי בונוס יחד, ההרפתקאה אכן מיותרת.
        כמובן שהכוונה היתה לרכוש לדוגמא שני כרטיסים מחשבון אחד ושניים מהשני.
        נניח ורוצים לרכוש כרטיסים לכיוון אחד בלבד. כלומר 4 כרטיסים, ויש לך בחשבון אחד 30 אלף מיילים ובחשבון אחר שישים. אם מניחים שבאמצעות רכישות בכרטיס לאומי קארד אפשר להגיע ל 70 אלף לפני שמזמינים. אז תיאוריטית אתה יכול לרכוש 20 אלף בחשבון אחד ו60 אלף בשני והגעת ל 4 כרטיסים שקצת פחות משניים מהם נרכשו במחיר השוק וקצת יותר מ 2 בנקודות שנצברו מחברת האשראי. זה יכול להיות מימוש לא רע אם לא היית אומר שלהשיג 4 צמודים מאוד נדיר …

  2. אריק

    כמה המחיר הזה אטרקטיבי, מעבר להשלמה קטנה כדי "לסגור פינה"?
    הרי 60K מיילים של יונייטד לא מספיקים להלוך חזור לאסיה, משמע 1000$ לא מספיקים להלוך חזור לאסיה. ובאזור ה$1100 יש כבר הרבה כרטיסי הלוך חזור (תיירים)

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      מימוש מיילים לטיסות במחלקת התיירים בדר״כ לא ייתן ערך גבוה מדי למיילים. זה בסדר לנוסע עסקי שצובר מאות אלפי מיילים בשנה מנסיעות שהוא לא משלם עליהן סנט והוא מעוניין להשתמש במיילים האלו כדי לחסוך לעצמו קצת כסף בטיולים משפחתיים. עבור ׳שחקן׳ שגם קונה מיילים בזול המימוש צריך להיות מתוחכם יותר ובפרט במחלקות הפרימיום.

      כתבת נכון, וכך גם ציינתי בפוסט, ש-60,000 מיילים לא יספיקו לכרטיס הלוך/חזור לאסיה (ובפרט במחלקות הפרימיום). אבל יתרה כזאת כמעט תספיק לכרטיס הלוך/חזור למרכז-אסיה – וזה כבר מימוש טוב מאוד למיילים, אם יש לך דרך להוסיף עוד 10,000 מיילים לחשבון במחיר הוגן. זה כמובן מספיק לנוסע אחד, אבל את הטריק הזה אפשר לעשות במספר חשבונות במקביל.

      הגב
  3. hemedr

    עכשיו מאוחר מדי בשבילי כי כבר קניתי אבל אפשר היה לקנות דרך הTCB ולקבל החזר קטן אחכ?

    הגב
  4. Yoav

    ניסיתי לנצל את המבצע של IHG, קיבלתי אישור, ולאחר יומיים קיבלתי אימייל עם ביטול. שירות הלקוחות של IHG לא יודע להסביר למה, ומציע לי לנסות שוב (אבל בלי מבצע!). אני חבר מועדון בסך כמה שבועות, אז יתכן שבגלל זה העסקה נכשלה – אבל מתסכל ששירות הלקוחות לא מסוגל לתת הסבר מדויק, או להציע חלופה…

    הגב
    • hemedr

      החשבון שלי נסגר מחוסר פעילות אז פתחתי חדש ובאותו יום קניתי נקודות ולא הייתה בעיה, אז זה לא העניין של השבועות.
      אגב הכריחו אותי לשנות כתובת ושם שיהיו זהים לפרטים ביונייטד (יש לי שם פרטי שלפעמים יוצר בעיות) לפני שיתנו לי להמיר

      הגב
    • Lior @ FlyingOut

      יכול להיות שהיה סירוב של חברת האשראי לעסקה או בעיה כלשהי אחרת.

      בכל מקרה, IHGR משתמש בשירותי חברת פוינטס.קום כדי למכור נקודות ולכן לשירות הלקוחות של המועדון בדר״כ אין את היכולת ׳להאריך מבצע׳ לטובת לקוח מסוים כי המבצע מנוהל בעצם ע״י פוינטס.קום ואי אפשר להעביר בקשה שלקוח מסוים ייקבל מבצע אישי.

      הגב
      • Yoav

        בסוף קיבלתי תשובה

        the account shows no qualifying activity yet. To be qualified for the bonus points purchase, at least one qualifying activity must be done.

        ¯\_(ツ)_/¯

      • hemedr

        וואו, לי לא הייתה שום פעילות בחשבון הישן שנסגר לי כי גרושתי עבדה במלון ובחשבון החדש שפתחתי רק קניתי נקודות….בהצלחה

השאר תגובה