התמריץ שם כבר שנים

רבים לא יודעים את זה אבל רשת מלונות היוקרה פורסיזנס היא בעלת מטוס בואינג מדגם 757 עם קונפיגרצייה ייחודית של מחלקת עסקים בלבד. לא מדובר במטוס שנועד להטיס את בכירי הרשת לפגישות ברחבי העולם (אם כי זה בטח קורה מדי פעם…) אלא במטוס שמאפשר לרשת להציע ׳טיולים מאורגנים׳ לאלפיון העליון.

מספר פעמים בשנה יכולים לצאת עד 52 אנשים (עשירים מאוד) למסע של שלושהארבעה שבועות סביב העולם עם טיסות מפנקות וכמובן שהיות במלונות היוקרתיים ביותר של רשת פורסיזנס. כמעט מיותר לציין שכלולים בהרפתקה הזאת אינספור פינוקים כמו ארוחות שמכין שף במטוס, אטרקציות ייחודיות בכל יעד וחוויות שפשוט אין להן תג מחיר.

בעצם יש. הטיול הקרוב, לדוגמה, מוצע במחיר עממי לגמרי של 270,000$ לזוג.

אז מה הפלא שרשת היוקרה ריץקרלטון, המתחרה הגדולה, מעוניינת להציע מוצר אקסקלוסיבי ויקר משלה?

יאכטות, רבותיי, יאכטות

ריץקרלטון מתכננת להוציא לים שלוש יאכטות ענקיות שיכללו 149 חדרים וסוויטות כל אחת. הראשונה מבין השלוש אמורה להיכנס לשירות בסוף 2019 או תחילת 2020 כשהשייט הראשון מתוכנן לפברואר 2020.

לאתר של ריץקרלטון המוקדש ליאכטות לחצו כאן.

אומנם חדרים באוניות נוטים להיות קטנטנים, כי הנדל״ן יקר, אבל תהיו בטוחים שביאכטות היוקרתיות של ריץקרלטון לא יהיה צפוף. החדר הקטן ביותר ביאכטה (שגם הוא נקרא סוויטה, למרות שאינו סוויטה) יהיה בשטח פנימי של 29 מ״ר ומרפסת של 6 מ״ר. כן, טוב, ברור שיש מרפסת לכל חדר וסוויטה. אם באמת לא חסר לכם כסף תוכלו לבחור בסוויטה הגדולה ביותר, שנקראת ׳The Owners׳, שלה שטח עצום של 102 מ״ר ומרפסת של 5 מ״ר נוספים.

לצפייה בסוגי החדרים והסוויטות לחצו כאן.

The Ritz-Carlton Yacht Collection 4

בינתיים פורסם שהיאכטות האלו ישוטו בשלושה קווי שייט: בים הקריבי, בים התיכון ובצפוןאירופה (קרי: סקנדינביה והפיורדים). ריץקרלטון מנסה לשווק את הקווים האלו כ׳בלתי שיגרתיים׳ אם כי הם הכי שיגרתיים שיכולים להיות מבחינת מסלול השייט (והכי פחות שיגרתיים מבחינת הנוחות והיוקרה).

The Ritz-Carlton Yacht Collection 3

כל שייט יהיה באורך של 10-7 ימים והמחירים מתחילים מאזור 9,000$ לזוג. כסף כיס ביחס לטיול של פורסיזנס, אבל, קשה גם להשוות בתמורה ובאורך הטיול.

כמובן שביאכטות יהיו מתקני ספא, מסעדות וברים (כולל שף מעוטר בכוכבי מישלן, כך לפי טענת מקור אחד), פעילויות שונות הכלולות במחיר ועוד ועוד.

The Ritz-Carlton Yacht Collection 5

רשת ריץקרלטון שייכת לקבוצת מאריוט. כיום היא מפעילה מועדון לקוחות משלה, שהוא העתקהדבק של המועדון של מאריוט ומשום מה פועל בנפרד ממנו, אך החל מאוגוסט יישאר רק המועדון של מאריוט.

האם ניתן יהיה לצבור נקודות בהזמנת שייט? האם ניתן יהיה להשתמש בנקודות כדי להזמין שייט? נחכה ונראה, אבל אני בספק.

בכל מקרה, ההזמנות פתוחות. בהצלחה!

The Ritz-Carlton Yacht Collection 2

תגובה אחת

השאר תגובה