מבצע פנטסטי של איבריה עד ליום ראשון!

במסגרת המבצע, עליו כתבתי בהרחבה בפוסט, ניתן אפקטיבית לרכוש 90,000 אוויוס בצורה ישירה תמורת כמה מאות דולרים. מי שרוצה יכול לראות בזה תמריץ מצוין לביקור בספרד. בפוסט שפורסם באתר LoyaltyLobby נכללה תגובת איבריה שנותנת מענה למספר שאלות שגם אני שאלתי בפוסט שלי על המבצע וכמו כן מופיעים תנאים נוספים. בין השאר הובהר שהמבצע אינו רק לשוק האמריקני אבל יש לבצע את ההזמנה באתרים המדינתיים של מספר מדינות בלבד וישראל אינה אחת מהן – אז אנא שימו לב להזמנות שלכם וקראו היטב את כל הפרטים והתנאים.

ג׳יימס קורדן מבקר במלון סאבוי בלונדון

קטע יוטיוב קורע מצחוק, לטעמי, והזדמנות טובה עבור חובבי מלונות היוקרה לקבל הצצה לאחד המלונות הכי נחשבים בלונדון. הוידאו באורך 13 דקות.

חזר המבצע הנדיב של הרץ עם מועדון הנוסע המתמיד

במסגרת המבצע, שאינו חדש אך בא והולך, יכולים מחזיקי כרטיס פלייקארד לסוגיו לצבור 40 נקודות מכל השכרת רכב של הרץ בחו״ל ללא מינימום ימים להשכרה וללא מגבלה על קטגוריית הרכב. כלומר, המבצע אטרקטיבי מאוד להשכרות קצרות וזולות. במסגרת המבצע מוצעת גם הנחה של 13% אבל מהיכרותי עם שוק השכרות הרכב זה טריק שיווקי שאין מאחוריו הנחה אמיתית. בכל מקרה, כדאי לבצע השוואת מחירים מסודרת כי ייתכן שהתעריף במסגרת המבצע הזה גבוה משמעותית ממחירי השוק ואז צבירת הנקודות אינה מספיק כדי לפצות על הפרש המחיר.

נהגי מוניות בישראל מסרבים לקבל נסיעות קצרות מ-Gett

זו בעיה שאני נתקל בה בעצמי כבר חודשים רבים ויכול להעיד שהיא אכן מציאות בשטח. חברת Gett, לשעבר ׳גט טקסי׳, מחזיקה בנתח שוק משמעותי בשוק המוניות בישראל ודורשת עמלות גבוהות למדי מנהגי המוניות שבתורם משתמשים בטקטיקות שונות כדי לסרב לנסיעות שלא מתאימות להם. נהגי המוניות, לפחות אלו שאיתם דיברתי, מאשימים את Gett וטוענים שהעמלות גבוהות מדי והופכות נסיעות רבות ללא-כדאיות. באזורים מסוימים, לדוגמה בצפון ת״א, זמינות המוניות באפליקציה של Gett שואפת לאפס ונהגים לא מוכנים לקבל אף נסיעה כשהיעד לא מוזן מראש (הנוסע יכול להזין ויכול גם לא, זאת בניגוד ל-Uber שם הנוסע חייב להזין את היעד אבל היעד לא חשוף לנהג עד האיסוף). בינתיים יש לי ניסיון שלילי עם שירות הלקוחות של Gett וניסיון חיובי מאוד עם שירות הלקוחות של Uber.

הכירו את האספן הגדול בעולם של פריטי אלעל

מרווין גולדמן, עו״ד בכיר מניו-יורק, אוסף פריטים שונים ומשונים של אלעל כבר ארבעים שנים מאז הביקור הראשון שלו בישראל. יש ברשותו סיכות, כוסות, כובעים, ערכות נוחות, דגמי מטוסים, גלויות, חוברות ועוד ועוד. בדירתו במנהטן שוכן למעשה האוסף הגדול ביותר בעולם של פריטי אספנות של אלעל – חברת התעופה האהובה ביותר על מרווין שאיתה טס מאות פעמים. מדהים לראות אוסף כ״כ מיוחד.

בונוס של 50% ברכישת נקודות של רדיסון ריוורדס

המועדון מציע לעיתים בונוסים גבוהים יותר – של 75% ושל 100% – ולכן המבצע הנוכחי כדאי רק עבור מי שמתכוון להשתמש בנקודות בעתיד הקרוב למימוש מסוים ופשוט אין לו את היתרה המספקת. בשקלול הבונוס וברכישת 31,000 נקודות לכל הפחות (לא כולל הבונוס) המחיר יורד עד 4.67$ לכל 1,000 נקודות. זה מחיר הוגן אבל אין סיבה לרכוש נקודות באופן ספקולטיבי במחיר הזה.

7 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לגבי איבריה- אז לשנות באינטנט פשוט לארהב?

    הגב
  2. אלעד

    אני הזמנתי אבל לדעתי לא יהיה אפשרות ניצול – וכך איבריה הרוויחה…(-:

    הגב

השאר תגובה