בונוס של 6,000 מיילים לאחר שהייה אחת והשכרת רכב אחת

מבצע מעניין של מועדון Miles&More (לופטהנזה). באופן שיגרתי המועדון מציע 500 מיילים בלבד לכל השכרת רכב של אוויס ולכל שהייה במלון של קבוצת בסט-ווסטרן. במסגרת המבצע הנוכחי, שיש להירשם אליו עד ה-31 ליולי, מציע המועדון גם צבירת מיילים כפולה וגם בונוס של 4,000 מיילים למי שישלים גם השכרת רכב אחת וגם שהייה אחת. כלומר, 6,000 מיילים לאחר השכרה אחת ושהייה אחת. לשהיות והשכרות רכב עד ה-15 לספטמבר במדינות גרמניה, לוקסנבורג, אוסטריה, שוויץ, צ׳כיה, קרואטיה, הונגריה, סלובניה וסלובקיה.

מבצע לחברי מועדון הנוסע המתמיד שנולדו בחודש יולי

המבצע הקבוע של אעל במהדורה חדשה. במסגרת המבצע נהנים חברי מועדון מכרטיסי בונוס במחירים מוזלים לרכישה בחודש הולדתם בצמוד לכרטיס זהה בכסף (באותן טיסות). כלומר, המבצע הוא לזוג נוסעים. היעדים הפעם: מדריד, וורשה, אתונה, יוהנסבורג ובייג׳ינג. החל מ-50 נקודות לכרטיס הלוך/חזור. להזמנות עד ה-31 ליולי, ליציאות עד ה-31 לאוקטובר.

סצ׳ואן איירליינס הסינית צפויה להפעיל קו חדש מצ׳נגדו לת״א

״ישראל אישרה את בקשת חברת סצ'ואן איירליינס להפעיל קו טיסות סדיר מצ'נגדו לתל אביב. הקו יחל לפעל כבר ב-29 ביולי ויפעל פעמיים בשבוע – ביום ראשון ורביעי. צ'נגדו היא בירת מחוז סצ'ואן במרכז סין. היא העיר החמישית בגודלה במדינה ומפורסמת בעיקר בדובי הפנדה הגדלים בתחומי המחוז. חברת התעופה הסינית הגישה בחודש מרץ את הבקשה הרשמית לרשות התעופה האזרחית במשרד התחבורה. המטוסים שיפעלו בקו יהיו מדגם איירבוס A330 בעלי 300 מושבים״.

מלון הפלאזה האייקוני בניו-יורק מחליף בעלות פעם נוספת

הפעם הרוכשת היא חברת השקעות בבעלות קטאר והמחיר הוא 600 מיליון דולר. המלון שוכן בפינה הדרום-מזרחית של סנטרל פארק וחדר בו בדר״כ עולה לפחות 500$/לילה. הוא נחשב יוקרתי מאוד אם כי לא חדיש במיוחד.

חברת לואוקוסט חדשה החלה פעילות באירופה

מדובר בחברת Anisec שהיא בעלת רישיון מפעיל אוסטרי ובסיסה בשדה התעופה הבינ״ל של וינה (VIE). החברה שייכת לקבוצת IAG שמפעילה כבר שתי חברות לואוקוסט שבסיסן באירופה: וולינג (טיסות באירופה) ולבל (טיסות באירופה וטיסות ארוכות ליעדים באמריקה).

קרדיט כפול לסטטוס משהיות ברשת אנדז הקיץ

מבצע של מועדון World of Hyatt (קבוצת הייאט) לשהיות עד ה-31 לאוגוסט. סטטוס גבוה במועדון מושג באמצעות צבירת לילות ובעצם במהלך המבצע כל לילה ייספר כשניים. רשת אנדז היא רשת יוקרתית ומעניינת למדי אבל יש לה מעט מאוד מלונות ברחבי העולם.

ראש אגף משאבי אנוש באל-על פורש מתפקידו

מי חשב שאיש משאבי אנוש יירצה לפרוש מתפקיד באלעל. החברה מתמודדת באופן שיגרתי עם משברים אינסוף מכל איגודי העובדים שלה ובראשם וועד הטייסים האיימתני שכופה על החברה תנאים כמעט בלתי אפשריים בזירה התחרותית. זה עצוב שמכל הדברים שיכולים להכשיל את החברה, לאור כל החסרונות הטבעיים שיש לה בהשוואה לחברות מתחרות, דווקא סוגיות תנאי העבודה הן שגורמות לשיבושים כ״כ משמעותיים בפעילות הסדירה.

השאר תגובה