בלאקליין מציעה רכבי טסלה ׳ירוקים׳

אני כותב על בלאקליין לא מעט ומשתמש בשירותיה בעצמי בכל פעם שהתמחור מתאים (ובמקרים רבים הוא פשוט לא!). החברה מציעה שלושה סוגי רכבים בדרגות נוחות ומחיר שונות: ביזנס, פירסט ורכבי ואן. כעת מציעה החברה שירות חדש, ב-20 ערים בלבד בשלב זה, במסגרתו ניתן להזמין רכבים יוקרתיים ׳ירוקים׳, כלומר חשמליים, מדגמי S ו-X של חברת טסלה. למי שטרם התנסה – הרכבים של טסלה הם יצירת אומנות קטנה עם אופי, חדשנות, עיצוב מרהיב ונוחות נסיעה גבוהה. כדאי!

המיזוג בין מאריוט לסטארווד יושלם בעוד מספר שעות

אחרי שנים של המתנה הגיע היום ומועדון המלונות SPG יתמזג לתוך מועדון המלונות Marriott Rewards. אם יש לכם חשבונות בשני המועדונים הם ימוזגו אוטומטית ואם יש לכם חשבון רק במועדון SPG אז צפו לקבל מייל שנפתח עבורכם חשבון במועדון MR והנקודות שהיו לכם, אם היו, הומרו ביחס של 3:1. אם חשבתם לרכוש חבילת-נופש אז תוכלו לעשות זאת עדיין בשעות הקרובות. בהצלחה!

כעת ניתן לרכוש טיסות פינאייר עם מיילים של אלסקה

לפני יותר משנה הפכה פינאייר לשותפה של מועדון MileagePlan ובאופן מיידי יכלו חברי המועדון לצבור מיילים מטיסותיה. אך היינו צריכים לחכות קרוב ל-15 חודשים (!) עד שהמועדון יועיל בטובו לאפשר מימוש המיילים לרכישת מושבי בונוס בטיסות פינאייר. העלויות? לא מצוינות אך בהתאם לרמות המחיר המקובלות בשוק – שזה קצת מצער. כעת נותר לחכות שהמועדון יאפשר מימוש מיילים לרכישת מושבי בונוס בטיסות סינגפור איירליינס (שותפה נוספת של המועדון…).

העיר שהכי כדאי לחיות בה: וינה

״מהפך בצמרת הדירוג השנתי של הערים שהכי כדאי לחיות בהן: וינה, בירת אוסטריה, הגיעה למקום הראשון בסקר של המגזין "אקונומיסט" ועקפה את מלבורן, אוסטרליה, שהחזיקה בתואר בשבע השנים האחרונות. הדוח השנתי של מחלקת המודיעין של ה"אקונומיסט" בוחן 140 ערים ברחבי העולם על פי חמש קטגוריות – תשתיות, יציבות ובטיחות, תרבות, חינוך ובריאות, כדי לקבוע את דירוג הערים על פי רמת החיים בהן. מאז שנת 2011 הובילה מלבורן את הרשימה, ווינה שמרה על המקום השני״.

אייר-אינדיה קירקעה 19 מטוסים בגלל חוסר בחלפים

החברה ההודית בצרות כבר שנים. זה רחוק מלהיות סוד. היא מחזיקה בצי מטוסים חדישים, בין השאר, כמו מטוסי הדרימליינר 787-8 שטסים לת״א, אבל כמו שאר מטוסי הצי שלה גם הם סובלים מרמת תחזוקה מחפירה ובמקרים מסוימים, כמו בתקופה האחרונה, מקורקעים פשוט כי אין במלאי את החלפים הדרושים לתחזק אותם. אני מתפלא שלחברה אין אסונות תעופתיים מדי כמה חודשים או לפחות נחיתות אונס שבועיות בשביל הנימוס. לצורך האומדן: 19 מטוסים מהווים 23% מהצי של החברה – כך שבפועל רבע מהצי קורקע בו-זמנית. בהצלחה עם זה.

מספרים מעניינים (וחשובים) מנתוני ההגירה של ארה״ב

מסתבר שבשנת 2017 רק 0.97% מכלל הישראלים שנכנסו לארה״ב חרגו ממגבלות היתר השהייה שלהם. סה״כ נכנסו לארה״ב קרוב ל-420,000 ישראלים בשנה שעברה. מצד שני, אחוז הסירוב לויזה לארה״ב עלה לכמעט 4.9% ב-2017 ביחס לבערך 4.1% ב-2016 – וזה מרחיק את ישראל מהסיכוי להיכנס לרשימת המדינות הפטורות מויזה (כשתנאי הסף הוא אחוז סירוב נמוך מ-3%).

הצצה לשדה התעופה הבינ״ל החדש של בייג׳ינג שנבנה כעת

״נמל התעופה החדש של בייג'ינג, שהולך ונבנה בפאתי העיר, עומד להיות הגדול בעולם, ושער הכניסה לאימפריה הסינית המתחדשת. בהתאם, מדובר בפרויקט מפלצתי שנבנה עם כוח אדם דמיוני, בתיאום חסר תקדים ובמינימום התחשבות באזרח הקטן״.

תגובה אחת

  1. hemedr

    אם אני לא טועה מדינת ישראל לא רוצה שאזרחיה יוכלו להיכנס ללא אשרה לארה"ב או הקלות בקבלת אשרת עבודה שמה

    הגב

השאר תגובה