עד 50% בונוס ברכישת מיילים של אלסקה

מועדון התעופה MileagePlan במבצע יחסית חריג במסגרתו ניתן לקבל בונוס של עד 50% ברכישת מיילים (לעומת בונוס מקסימלי של 40% שנהוג ברוב המבצעים של המועדון). הבונוס הוא מדורג כך שיש לרכוש מינימום של 40,000 מיילים (לא כולל הבונוס) על מנת להגיע למחיר הממוצע הנמוך של 19.7$ לכל 1,000 מיילים. זהו מחיר אטרקטיבי מאוד למיילים האלו אז אני מציע לשקול ברצינות רכישה אם יש מימוש עתידי רצוי. המבצע מתקיים עד ה-4 לאוקטובר (!).

30% הנחה על טיסות אליטליה לשלושה יעדים

עוד מבצע של החברה האיטלקית שכמעט כל סופ״ש מציעה הנחה על טיסות ליעדים שונים. הפעם: 30% הנחה על כרטיסים בכל מחלקות השירות ליעדים הבאים: מאלה, המלדיביים (MLE), הוואנה, קובה (HAV) ומאוריציוס (MRU). להזמנות עד ה-27 לאוגוסט, לטיסות בין ה-1 לנובמבר וה-21 לדצמבר.

עד 30% הנחה על סוויטות וחדרי פרימיום במלונות קימפטון

רשת מלונות קימפטון הצבעונית והיוקרתית היא כיום חלק מקבוצת המלונות IHG. כלומר, ניתן לצבור נקודות במועדון IHG Rewards מכל שהייה במלונות הרשת ולהשתמש בנקודות כדי לרכוש לילות במלונות הרשת. בחודשים האחרונים יוצאים מבצעים רבים במטרה לעודד את חברי המועדון להתארח במלונות הרשת והמבצע הנוכחי, שהוא די אטרקטיבי בעיניי, מציע הנחה של עד 30% במחיר של סוויטות וחדרי פרימיום (לעומת התעריף הגמיש הרגיל, וכמובן שהתעריף המוזל אינו גמיש). להזמנות עד ה-7 לספטמבר, לשהיות עד סוף השנה.

טיסה יומית שנייה של דלתא מניו-יורק לת״א החל מהקיץ הבא

חברת התעופה האמריקנית המצליחה, השותפה בברית סקיי, הודיעה שהחל מקיץ הבא תפעיל שתי טיסות יומיות בקו שלה מניו-יורק קנדי (JFK). טיסות יופעלו ככל הנראה במטוסי איירבאס A330 אשר מפעילים גם את הטיסה היומית כיום. הלו״ז של הטיסה העתידי נוח למדי: המראה מת״א בשעה 11:35 ונחיתה בניו-יורק בשעה 16:50, ובחזור המראה מניו-יורק בשעה 15:35 ונחיתה בת״א בשעה 9:35. בעיניי אלו שעות אידיאליות.

עד 100% בונוס ברכישת מיילים של יונייטד

סה״כ מבצע שיגרתי של מועדון MileagePlus והבונוס כרגיל מדורג. על מנת להגיע למחיר הזול ביותר – 18.8$ לכל 1,000 מיילים – יש לרכוש מינימום של 45,000 מיילים (לא כולל הבונוס). במחיר הזה אני ממליץ שלא לרכוש מיילים באופן ספקולטיבי אך בהחלט שניתן לחלץ ערך גבוה הרבה יותר מהמיילים במימוש חכם. המבצע מתקיים עד ה-6 לספטמבר.

מספרים מעניינים של שוק הטיסות הפרטיות בנתב״ג

״כ־700 מטוסים פרטיים פקדו את נתב"ג מתחילת השנה, ולפי התחזית עד סוף השנה יעברו בנמל התעופה מעל 20 אלף נוסעים שיגיעו בכ־5,400 טיסות פרטיות, גידול שנתי של 8% בפעילות זו. כך עולה מנתונים של רשות שדות התעופה״.

חברות תעופה מובילות מפסיקות לטוס לאיראן

בעקבות החרם הכלכלי שהטילה ארה״ב על איראן, ובעקבותיו הקשיים של גופים עסקיים באירופה לקיים קשרים מסחריים עם איראן וחברות איראניות, הודיעו כעת שורה של חברות תעופה אירופיות על הפסקת הקוים שלהן לטהרן. התירוץ הרשמי הוא כמובן ׳חוסר כדאיות כלכלית׳ אם כי ברור שמדובר גם בהחלטה פוליטית כדי להישאר ביחסים טובים עם הממשל האמריקני. חברות התעופה שתפסו את הכותרות בימים האחרונים הן בריטיש, ק.ל.מ ואייר פראנס.

4 תגובות

  1. ערן

    במבצעים של יונייטד ואלסקה- תוכל לתת דוגמה למימוש בכל מועדון לאחר רכישת מיילים עם קבלת הבונוס המקסימלי? מדוע, למשל, המבצע של אלסקה אטרקטיבי אך של יונייטד לא בהכרח?

    תודה

    הגב
    • עומר

      וגם – בתמחור האחרון (אם אני לא טועה) נתת ליונייטד שווי של $14 לאלף מייל, 19.7 אחרי הבונוס זה כמעט 40% מעל הערך הריאלי שאתה נתת להם.
      לא?

      הגב
      • Lior @ FlyingOut

        אתה צודק, ולכן ההערות שלי לגבי כל אחד מהמבצעים.

        המבצע של יונייטד הוא שיגרתי והמחיר המוזל שמוצע דרכו הוא לא מספיק נמוך כדי לעודד רכישה ספקולטיבית של מיילים. מי שזקוק להשלמה – זו הזדמנות טובה עבורו להשלים. המיילים של יונייטד בהחלט לא שווים 1.88 סנט/מייל – המחיר המוזל – למרות שבמימוש נכון אפשר לקבל מהם ערך גבוה הרבה יותר. כך, לדוגמה, מוקדם יותר השנה שילמתי 45,000 מיילים לכרטיס בכיוון-אחד מת״א לדלהי שכלל גם טיסה במחלקה הראשונה של לופטהנזה מפרנקפורט לדלהי.

        לעומת זאת המבצע של אלסקה הוא יחסית חריג כי בדר״כ הבונוס המקסימלי הוא 40% ולא 50%. מיילים של אסקה, בעיניי, שווים לפחות 2 סנט/מייל ולכן במסגרת המבצע אפשר בעצם לרכוש מיילים לפי שווי השוק הריאלי שלהם שזה חריג. האם זה כדאי מספיק כדי לרכוש מיילים בצורה ספקולטיבית לגמרי? כנראה שלא, בכל זאת. אני ממליץ קודם כל לבחור מימוש ריאלי ורק אז לרכוש את יתרת המיילים הדרושה. אפילו אם המימוש בפועל לא צפוי כיום אלא רק במועד עתידי – אבל הוא ידוע.

    • Lior @ FlyingOut

      בטבלאות המימוש של מועדון MileagePlan (אלסקה) ישנם כרטיסי בונוס אפשריים שהם אטרקטיביים יותר. המבחר מצומצם משמעותית, כי אלסקה אינה שותפה בברית כלשהי בעוד יונייטד שותפה בברית סטאר (הגדולה ביותר), אבל מי שגמיש מספיק וסבלני מספיק יוכל למצוא את ההזדמנות לבחור דווקא את אחד מאותם כרטיסי בונוס אטרקטיביים במיוחד.

      מימוש אפשרי של יונייטד: 70,000 מיילים לכרטיס הלוך/חזור מת״א לקטמנדו במחלקת העסקים. אם תרכוש את המיילים במבצע זה אומר שתשלם על הכרטיס כולו, כולל המסים וכו׳, פחות מ-1400$. תוכל אפילו להוסיף טיסה פנימית בתוך מרכז אסיה (נגיד לסרי-לנקה) מבלי להעלות את המחיר (ולחזור מאותו יעד).

      מימוש אפשרי של אלסקה: 122,500 מיילים לכרטיס הלוך/חזור מת״א לניו-יורק, שהוא אפקטיבית מסביב לעולם, במחלקות העסקים של קתאי (בהלוך, עם עצירה בהונג-קונג) ושל בריטיש (בחזור, עם עצירה בלונדון). אם תרכוש את המיילים במבצע זה אומר שתשלם על כרטיס מסביב לעולם עם שלוש עצירות, כולל המסים וכו׳, פחות מ-2500$. זה מימוש פנטסטי ליתרה כזאת.

      הגב

השאר תגובה