תוקף הנקודות במועדון של אלעל הוא נושא שנוי במחלוקת.

נוסעים מזדמנים לרוב רוכשים טיסות במחלקות כרטוס נמוכות (מוזלות) ולכן צוברים יחסית מעט נקודות מכל נסיעה. בינתיים מחירי כרטיסי הבונוס ממשיכים להתייקר (ובפרט עם מחיקתו של המותג UP) על אף שבשנתיים האחרונות ראינו יותר מבצעים תקופתיים לכרטיסי בונוס מוזלים (ובפרט ׳מבצע יום ההולדת׳). ובכל זאת, רוב חברי המועדון צוברים מעט מדי נקודות למימוש אטרקטיבי והנקודות האלו נמחקות מחשבונם כשלוש שנים לאחר שנצברו בהתאם לתקנון הפעילות של המועדון. בעבר נקודות שנצברו מהשותפים העסקיים של אלעל – ובפרט מחברות האשראי בישראל – לא נמחקו לאחר שלוש שנים, וזה היה יתרון, אך כעת כל הנקודות מקבלות יחס זהה ללא קשר למקורן.

מימוש נקודות של אלעל

החדשות הטובות הן שיש מגוון דרכים להשתמש בנקודות אלעל. אחת מהדרכים האלו היא תרומת הנקודות לאחת משלוש-עשרה עמותות רשומות. היתרון באפיק המימוש הזה, מלבד מעשה הצדקה כמובן, הוא שניתן לתרום כל כמות של נקודות. כלומר, אפשר וכדאי לתרום בדיוק את מספר הנקודות שעתידות להימחק בקרוב.

בעמוד הרלוונטי באתר אלעל (בעברית) מופיעות אחת-עשרה עמותות:

LY Donate 1 Sep18

LY Donate 2 Sep18

LY Donate 3 Sep18

LY Donate 4 Sep18

LY Donate 5 Sep18

LY Donate 6 Sep18

בפועל ניתן לתרום לשלוש-עשרה עמותות אשר מופיעות בטופס התרומה:

LY Donate 7 Sep18

כדי להגיע לטופס התרומה יש להתחבר לחשבון באתר המועדון ותחת הלשונית ״מימוש נקודות״ יש לבחור באפשרות ״תרומת נקודות לעמותות״. במסך שייפתח תופיע יתרת הנקודות הנוכחית והרשימה המלאה של העמותות שעימן יש לאלעל הסכם כיום. יש לבחור עמותה אחת ואת מספר הנקודות שמעוניינים לתרום ולהמשיך למסך האישור הסופי.

לסיכום

כמה קל לתרום ובמיוחד כשמדובר בנקודות שממילא לא ימומשו. אז אם יש לכם נקודות שאין בהן צורך – הקדישו מספר דקות ותרמו אותן לאחת העמותות. הנקודות האלו אולי יעזרו לעוד חייל בודד לבקר את הוריו בחו״ל, לסטודנט יהודי להצטרף למשלחת של תגלית או לילד חולה לטוס לטיול חלומותיו.

השאר תגובה