צבירה מואצת למיילים של לופטהנזה מנסיעות בלאקליין

המבצע תקף לנסיעות שיוזמנו עד סוף החודש בלבד ויושלמו עד סוף השנה. במסגרת המבצע ייצברו לקוחות בלאקליין 10 מיילים של מועדון Miles&More (קבוצת לופטהנזה) לכל 1 דולר/אירו/פאונד בעלות הנסיעה בכל היעדים של בלאקליין בעולם (כיום מעל 300). זאת לעומת הצבירה הרגילה של 2 מיילים לכל 1 דולר/אירו/פאונד. שימו לב שאם נעשה שימוש בקופון הנחה לטובת הזמנה מסוימת אז לא תתאפשר צבירת מיילים בגין אותה הזמנה.

וועד עובדי אלעל מעוניין למנוע התייעלות של החברה

מנכ״ל אלעל, גונן אוסישקין, הצהיר בחודשים האחרונים על הצורך של החברה להתייעל ולבצע שינויים משמעותיים על מנת לשפר את מצבה הכלכלי של החברה בטווח הקרוב והרחוק. בהתאם לכך וואדים ליידרמן, מי שאחראי באלעל על נושא ההתייעלות, שלח מכתב לעובדיי החברה ובו ביקש מהם להציע רעיונות להתייעלות ואף הציע תגמול לעובדים שיציעו רעיונות טובים במיוחד. מי שלא אהב את היוזמה המבורכת והבריאה הזאת הוא וועד עובדיי החברה שהחליט לשלוח מכתב משלו כדי לאיים על העובדים שלא יעזו לעזור לחברה להתייעל (בלי שהוועד ייראה מכך תגמול). וועדי העובדים השונים באלעל ממשיכים להראות את פרצופם האמיתי פעם אחר פעם – ואח״כ הציבור תוהה מדוע אלעל מתקשה להשתפר.

עד 25% הנחה במלונות קבוצת הילטון בצפון אסיה

המבצע תקף להזמנות עד ה-25 לספטמבר ולשהיות עד ה-30 לדצמבר. במסגרת המבצע מוצעת הנחה של עד 25% במלונות רבים של הקבוצה במדינות יפן, דרום-קוריאה, גואם (טריטוריה אמריקנית), תאילנד, המלדיביים והונג-קונג.

חברות התעופה הטיסו יותר מ-4 מיליארד נוסעים ב-2017

כך ע״פ נתוני ארגון יאט״א שמאגד כ-290 חברות תעופה בעולם (אפקטיבית את כולן). לא מדובר בהפתעה גדולה כי המצב הכלכלי בעולם ממשיך להתחזק, מחירי הדלק הסילוני היו די נמוכים ב-2017 וחברות התעופה מציעות יותר אפשרויות ליותר שווקים. שלושת חברות התעופה שהטיסו הכי הרבה נוסעים ב-2017 הן שלושת חברות התעופה האמריקניות הגדולות ביותר, לפי הסדר: אמריקן, דלתא ויונייטד.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון IHG Rewards

מדובר במהדורה מצומצמת של מבצע Accelerate. במסגרת המבצע ייזכו חברי המועדון לכפל נקודות על שהיות בין ה-16 לספטמבר וה-16 לדצמבר (עד למקסימום של 15,000 נקודות) ובמקביל כל חבר מועדון נהנה ממספר ׳משימות׳ שנבחרו כביכול במיוחד עבורו ולצד כל אחת מהן בונוס נקודות נוסף. פוטנציאלית ניתן לצבור כמה עשרות אלפי נקודות במסגרת המבצע.

קבוצת אקור השלימה את רכישת רשת מלונות מובנפיק

בשנים האחרונות קבוצת המלונות הצרפתית קונה פחות או יותר כל מה שמוצע למכירה. או לפחות מנסה. עד לפני מספר שנים החזיקה הקבוצה בעיקר ברשתות מלונות בקטגוריות אירוח נמוכות יחסית – מלונות מוזלים – וכנראה הגיעה ההבנה שיש לחזק את המותג ע״י רכישה והקמה של מלונות יוקרה. הצעד הגדול ביותר של הקבוצה היה ברכישת חברת FRHI שתחתיה רשתות היוקרה פיירמונט, רפאלס וסוויסהוטל (ובתוכן מלונות אייקונים כמו הפלאזה בניו-יורק, סאבוי בלונדון ורפלאס בסינגפור).

הזדמנות לרכוש מיילים של אוויאנקה ב-13.75$ לכל 1,000

עד ה-18 לספטמבר מציע מועדון התעופה Lifemiles בונוס של עד 125% ברכישת מיילים. על כך כתבתי בשבוע שעבר. כהרגלו בקודש מציע המועדון בונוס מוגדל, בתוספת של 15%, לקוראיי הבלוג הפופולרי OMAAT (נדרשת הרשמה!). כלומר, ברכישת 101,000 מיילים ומעלה (לא כולל הבונוס) המחיר למייל יירד עד 1.375 סנט בלבד – וזה מחיר מצוין לרכוש בו מיילים, והמחיר הנמוך ביותר שבו המועדון מוכר מיילים. כל הפרטים בפוסט לעיל.

נגנבו נתוני כרטיסי אשראי של לקוחות בריטיש

״חברת התעופה הבריטית הודיעה אמש כי בין ה-21 לאוגוסט ל-5 בספטמבר התרחשה פריצת סייבר למאגרי המידע של החברה וההאקרים גנבו נתונים של כרטיסי אשראי של לקוחות״. ככל הנראה ההאקרים היו חשופים לנתונים של כ-380,000 לקוחות החברה ועדיין לא ברור היקף הנזק. בריטיש תהיה חשופה לקנס משמעותי מצד הרשויות בבריטניה.

2 תגובות

  1. ירון

    לגבי IHG – לפי מה שאני מבין מדובר על כפל הקודות החל מהשהייה השניה בתקופה מה שהופך את המבצע לפחות אטרקטיבי

    הגב

השאר תגובה