בונוס נדיב במועדון Miles&More לטיסות בין אירופה וארה״ב

המבצע אטרקטיבי למדי אך אינו נוגע לכרטיסים שמוצאם בישראל – אז ברור שהוא יהיה רלוונטי רק לנוסעים שמוכנים ׳לטרוח׳ מעט בשביל צבירה מואמצת של מיילים. במסגרת המבצע ייצברו חברי המועדון פי 5 מיילים למימוש (!) מכל טיסה של לופטהנזה בין פרנקפורט/מינכן ויעדים שונים בארה״ב. שימו לב לתנאי המבצע המלאים המתייחסים גם למדינת המוצא של הכרטיס (וישראל, כאמור, אינה ברשימה). להזמנות עד ה-15 לאוקטובר ולטיסות ברבעון הראשון של 2019 (מה-1 לינואר ועד ה-31 למרץ). הרשמה נדרשת.

10% הנחה לקוראיי הבלוג באתר Club1Hotels

המבצע נמשך. בקרוב אעדכן לגבי מבצע נוסף לקוראיי הבלוג, אך לבינתיים תוכלו להמשיך להשתמש בקוד ״FO10״ בתהליך הרכישה באתר כדי להנות מהנחה של 10% לכל הזמנה. הקוד יהיה פעיל לפחות עד ה-15 לאוקטובר.

חברת הלואוקוסט פרימרה-אייר הפסיקה את פעילותה

החברה הודיעה לאחרונה על תהליך של התרחבות ובין השאר על הפעלת קו מת״א לפריס שבו מחירי הכרטיסים יחלו מ-70$ בלבד לכיוון. כעת נראה שפרימרה-אייר לא הצליחה לגייס כספים בהתאם לתחזיות שלה ואין באפשרותה לעמוד בתחייבויותיה. היא הודיעה השבוע על פשיטת רגל שחלה באופן מיידי. לקוחות שמחזיקים בכרטיסים של החברה כנראה לא יוכלו לקבל את כספם בחזרה.

נדחית פתיחתו של שדה התעופה החדש של איסטנבול

השדה העצום והמגלומני, שאמור להיות ביתה החדש של טורקיש, הוא פרוייקט הדגל של ארדואן. השליט הטורקי רואה בו את אחד מהסמלים לביסוסה של טורקיה כמדינה מובילה במזרח התיכון ומונומנט שיישא את שמו גם אחרי שיירד מהשלטון (ומי יודע מתי זה יקרה). אלא שהעבודות לבניית השדה מתעכבות, ובין השאר בשל המשבר הכלכלי החמור שבו נמצאת טורקיה בימים אלו, וכעת יצאה הודעה רשמית שהוא לא ייפתח בסוף החודש כפי שהיה מתוכנן אלא ככל הנראה רק בתחילת 2019. בינתיים צצות בתקשורת ידיעות על תנאי העסקה נוראיים לעובדים במתחם ובין השאר נטען שעשרות עובדים נעצרו ע״י השלטון בשל מחאתם על תנאי ההעסקה. ארדואן, כאמור, מוכן לעשות הכל ולשלם כל מחיר כדי שהשדה החדש ייפתח וייראה כשדה התעופה הטוב בעולם.

20% הנחה על טיסות נבחרות של אליטליה

מבצע נוסף ברצף המבצעים הבלתי-נגמר של חברת התעופה האיטלקית. הפעם המבצע מקנה הנחה לכרטיסים בכל מחלקות השירות ליעדי החברה בדרום-אמריקה: בואנוס איירס (EZE), סאו פאולו (GRU), ריו (GIG) וסנטיאגו (SCL). להזמנות עד ה-8 לאוקטובר, לטיסות בין ה-24 לאוקטובר וה-28 לפברואר.

מהדורה נוספת למבצע MileageBargains של לופטהנזה

בכל חודש מציע מועדון התעופה Miles&More כרטיסי בונוס מוזלים בקוים נבחרים לטיסות בתקופה מסוימת. המהדורה הנוכחית תקפה להזמנות במהלך חודש אוקטובר ולטיסות בחודשים אוקטובר ונובמבר. באופן לא-שיגרתי גם ישראל נכללת כאחת ממדינות המוצא, אך הכרטיסים המוזלים הפעם הם רק במחלקת התיירים ורק ליעדים באוסטריה (בטיסות אוסטריאן). במקום המחיר הרגיל של 35,000 מיילים לכרטיס הלוך/חזור במסגרת המבצע המחיר הוא 25,000 מיילים לכרטיס הלוך/חזור. דף המבצע כביכול קובע שהמחיר הרגיל הוא 40,000 מיילים אבל זו טעות, לפחות עבור חברי מועדון שגרים בישראל (ונהנים מ׳מחירי אירופה׳ במימוש מיילים).

השאר תגובה