זו לא פעם ראשונה השנה שסוויס וקבוצת לופטהנזה מציעות תעריפים מוזלים ליעדים שונים ברחבי העולם. באוגוסט, לדוגמה, הציעה סוויס תעריפים של פחות מ-800$ ליעדים באירופה. ביוני, בדוגמה אחרת, הציעה סוויס יחד עם לופטהנזה תעריפים מוזלים ליעדים רבים ברחבי העולם לרבות יעדים בדרוםאמריקה.

אחד היתרונות הגדולים בטיסה עם סוויס הוא שכמעט כל הטיסות של החברה לת״א מופעלות ע״י מטוסים רחביגוף הכוללים מחלקת עסקים בינ״ל טובה למדי. כלומר, חוויית הפרימיום, אם תרצו, מתחילה כבר בנתב״ג. שדה הבית של סוויסהשדה הבינ״ל של ציריך (ZRH) – נחשב לאחד המובילים באירופה עם טרקלינים מצוינים, בידוק ביטחוני מהיר, טרמינל מתקדם וזמני קונקשיין קצרים.

המבצע הנוכחי

להזמנות עד ה-25 לאוקטובר ולטיסות עד ה-31 למרץ. לעמוד המבצעלחצו כאן.

במבצע כלולים שישה יעדים במחירים של 1490$ עד 1990$.

LX Oct18 Sale Destinations

נכון לעכשיו אני רואה זמינות גבוהה למדי לכל היעדים במחיר המוזל. כדאי!

צבירת נקודות

הטיסות הן במחלקת כרטוס P. זו מחלקת הכרטוס המוזלת של סוויס במסגרת מחלקת העסקים. כמובן שניתן לצבור קרדיט בכל מועדון תעופה בברית סטאר מטיסות אלו (לרוב לפי יחס של 100% ממרחק הטיסה). לבדיקת הקרדיט במועדוני התעופה השוניםלחצו כאן.

טיסה נעימה!

5 תגובות

  1. ערן

    הי ליאור,

    שאלה לגבי סוויס: האם בטיסות קונקשן לצפון אמריקה עם סוויס יש צורך לעבור בהגירה בציריך? אני שואל כיוון שיש לי דו"ח תנועה לא משולם מ2003( כן כן… סיפור ארוך… ), ולא הצלחתי למצוא מידע ברשת האם יש/אין התיישנות. לכן אני מעדיף להימנע מלהיתקל בהגירה השוויצרית.

    הגב

השאר תגובה