אלעל תפעיל טיסות לניס בריביירה הצרפתית

עד כה היו טיסות ישירות מת״א לניס אבל היה זה קו עונתי של החברה-הבת סנדור (טיסות שכר בקוד LY). הקו ימשיך לפעול במתכונת הנוכחית לבינתיים אך החל מה-31 למרץ הקו יהפוך לקו סדיר רגיל של אלעל עם שלוש טיסות שבועיות לאורך כל השנה. לטובת מאמצי השיווק של ׳הקו החדש׳ אלעל מציעה כרטיסים במחיר של החל מ-250$ בלבד.

שני שינויים במועדון World of Hyatt (קבוצת הייאט)

השינויים ייכנסו לתוקף כבר ב-1 לנובמבר. השינוי הראשון הוא חיובי: המועדון מאפשר להשתמש בכמות נקודות מוגדלת כדי להזמין סוויטות משודרגות ולא רק סוויטות ׳רגילות׳. סוויטה משודרגת תעלה בנקודות כפול המחיר מחדר רגיל. סה״כ תמחור הוגן שבעצם מאפשר לחברי המועדון להנות ממלאי חדרים וסוויטות מוגדל משמעותית לשימוש בנקודות שלהם. השינוי השני הוא שלילי: בתעריף נקודות+כסף (P+C) המרכיב הכספי יהפוך להיות 50% מהתעריף הגמיש הרגיל של החדר באותו לילה במקום סכום קבוע של כסף לפי קטגוריית המלון. זה אפקטיבית, להערכתי, הולך לייקר משמעותית את העלות ברוב המוחלט של הלילות ובעצם להפוך את התעריף הזה לשימושי הרבה פחות.

טבלה חדשה למימוש נקודות של אלעל לטיסות קוונטס

רבים כלל לא מכירים את האפשרות להשתמש בנקודות של אלעל כדי לרכוש מושבים בטיסות של קוונטס. האפשרות קיימת כבר שנים אבל היא לא נושא לדיון בגלל העלות הגבוהה שבעצם הבטיחה ערך נמוך מאוד במימוש הנקודות. אבל כעת יש טבלת מימוש חדשה, פשוטה וישירה, והיא פוטנציאלית מציעה ערך גבוה לנקודות אלעל במימוש באפיק זה. כדאי להכיר אותה במידה ויש לכם יתרת נקודות גבוהה בחשבון. הטבלה החדשה מבוססת-מרחק וזה בעצם יתרונה.

כפל נקודות וכפל קרדיט לסטטוס במלונות קבוצת רדיסון

להזמנות עד ה-28 לדצמבר של חדרי פרימיום (ואולי גם סוויטות). כדי להנות מכפל הנקודות במועדון Radisson Rewards ומכפל הקרדיט לסטטוס (לילות ושהיות) יש להשתמש בקוד ״RRDBLDBL״ במהלך ההזמנה. מדובר במבצע אטרקטיבי למדי, ובפרט למי שמכוון לסטטוס גבוה במועדון, אבל חשוב לשים לב לאותיות הקטנות.

קתאי מגדילה את התדירות בקו להונג-קונג לטיסה יומית

חברת התעופה האסייתית המצוינת החלה להפעיל את הקו שלה לת״א במרץ 2017 ומאז הוא נחשב להצלחה גדולה. קתאי שולחת לת״א את המטוסים המתקדמים ביותר בצי שלה עם מוצרים מעולים בכל מחלקות השירות. במקור התדירות הקו הייתה של שלוש טיסות שבועיות בלבד אך קתאי הגדילה את התדירות לארבע טיסות שבועיות עוד בטרם פתיחת הקו לאור הביקוש הראשוני הגבוה. מאז עלתה התדירות לשש טיסות שבועיות, וכעת נודע כי החל ממרץ 2019 – כשהקו יחגוג שנתיים של פעילות – התדירות תהפוך ליומית. ברוב ימות השנה הטיסות יופעלו במטוסי A350-900 אך בזמנים של ביקוש גבוה יישלחו מטוסי A350-1000 שלהם קיבולת מושבים גבוהה יותר.

20% הנחה על טיסות אליטליה לדרום-אמריקה

להזמנות עד ה-29 לאוקטובר ולטיסות עד ה-31 למרץ. היעדים המשתתפים: בואנוס איירס (EZE), ריו דה ג׳נרו (GIG), סאו פאולו (GRU) וסנטיאגו (SCL). ההנחה חלה על כל מחלקות השירות. ההנחה חלה רק בהזמנות באתר הישראלי של אליטליה.

5 תגובות

  1. שמחה

    סגרתי כרטיס לפאפוס במחיר מגוחך של 24 דולר. איזה דברים כדאי לי לדעת מראש עם ריינאייר?
    ( למשל: צ'יק אין, מזוודה וכדו' )
    בתודה מראש. וכמובן תודה על הפוסטים היפים

    הגב
  2. אסף

    האם מישהו יודע מה דינו של כרטיס במחלקת פרימיום (P) אלעל שמבוטל בעקבות שינוי מבנה מטוס מ 787 ל 747.
    אלעל שינמכו אותי למחלקת תיירים ורק לאחר התעקשות נתנו לי את הפרש המחיר למחלקה הזולה ביותר שלהם.
    האם ידוע למישהו על אי קבלת מוצר שנקנה. האם אי אפשר להתעקש שישדרגו לעסקים ולא לתיירים. גם הצעתי שיכרטסו לי ב (R) תמורת הפרש מחיר נענתה בשלילה בטוענה שאי אפשר לשדרג ממחלקת (P).
    בכל מקרה מי שיוצא קרח זה הנוסע. אשמח אם מישהו בקיא בנושא.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      חוק שירותי תעופה מתייחס לנוסע של שינמוך נוסעים אבל הפיצוי המוגדר בו רלוונטי לשינמוך של הרגע האחרון (במסגרת שבועיים ממועד הטיסה). הפתרון שקיבלת, אחרי התעקשות, הוא כנראה ההוגן ביותר – ובתנאי שהציעו לך גם אפשרות לבטל את הכרטייס ללא קנס (זה מתבקש בעיניי). אני חושב שרוב חברות התעופה היו מסרבות בתוקף לשקול בכלל אפשרות של שדרוג למחלקת העסקים כברירת מחדל או אפילו כפשרה למחלוקת עם הנוסע.

      הגב

השאר תגובה