פרטיי המבצע

בתוקף עד שעה 23:59 ב-27 לנובמבר לפי שעון מרכז ארה״ב (כלומר, עד 7:59 בבוקר של ה-28 לנובמבר לפי שעון ישראל).

במבצע מוצע בונוס של 100% ברכישת כל כמות נקודות בין 1,000 ל-40,000. באופן שיגרתי המועדון מוכר נקודות במחיר של 7$ לכל 1,000 כך שבשקלול הבונוס המחיר יורד ל-3.5$ לכל 1,000. זה מחיר אטרקטיבי מאוד. במבצעים אחרים בשנתיים האחרונות הבונוס המקסימלי היה בדר״כ 75% בלבד.

החיסרון האמיתי הוא שניתן לרכוש עד 40,000 נקודות בשנה קלנדרית בלבד לכל חשבון. זה לא כולל את הבונוס כמובן.

לעמוד המבצע לחצו כאן.

למה זה כדאי?

מלונות הקבוצה נחלקים ל-7 קטגוריות. לילה במלון מהקטגוריה הנמוכה ביותר עולה 9,000 נקודות בלבד (31.5$) ולילה במלון מהקטגוריה הגבוהה ביותר עולה 70,000 נקודות (245$). כמובן שיש כדאיות גם למימוש הנקודות עבור לילות במלונות מקטגוריות אחרות.

המועדון גם מאפשר להשתמש בנקודות כדי להזמין חדרים משודרגים, שהם לפעמים סוויטות (לבחירת המלון), בתמורה לפרמיה של 50% בנקודות. בעיניי זה פחות כדאי ברוב המכריע של המקרים.

Radisson Rewards Hotel Categories

אפשר למצוא כדאיות עם מלונות מכל הקטגוריות אבל הפוקוס צריך להיות על קטגוריות 2 ו-7. חיפוש המלונות לפי קטגוריות נעשה באתר המועדוןלחצו כאן.

בקטגוריה 1, כפי שאפשר לצפות, נכללים בעיקר מלונות באיכות נמוכה ו/או מלונות ביעדים לא מבוקשים בעליל. מימוש נקודות במלונות אלו הוא בדר״כ לא כדאי.

בקטגוריה 2, לעומת זאת, כבר אפשר למצוא לא מעט מלונות ׳שימושיים׳. חלקם אפילו באיכות די גבוהה אבל במדינות חלשות. יש מבחר של מלונות באירופה, לרבות בגרמניה, אבל החוזק האמיתי של קטגוריה זו הוא דווקא בהודולמי שבמקרה מתכנן טיול למדינה.

Park Inn by Radisson Clark - J.Suite

Park Inn by Radisson Clark – J.Suite

בקטגוריה 3 אפשר למצוא מלונות רבים מיעדים מרכזיים כמו ברלין, פראג, ריגה, וורשה, מוסקבה, קייפטאון, בייג׳ינג, שנגחאי, בנגקוק, פנמה סיטי ועוד. אבל לא צריך למהר עם מימוש נקודות למלונות מקטגוריה זו כי במקרים רבים אפשר למצוא אותם במחירים של פחות מ-100$ ואז מימוש נקודות הוא פחות כדאי.

בקטגוריה 7 מתחיל הכיף האמיתי. אומנם לילה עולה 70,000 נקודות (245$), וזה סכום לא מבוטל, אבל בקטגוריה זו נכללים מלונות יוקרתיים למדי שנמצאים במרכז של ערים יקרות. בלונדון וניויורק, לדוגמה, לשלם 245$ ללילה זה לא חריג בכלל למי שרוצה מיקום נוח ומלון ברמה טובה. חלק מהמלונות בקטגוריה זו מבקשים באופן שיגרתי מעל 500$ ללילה בחדר הכי זול שלהםאז שימוש בנקודות במקרים כאלו יכול להיות אטרקטיבי במיוחד וליצור חיסכון של מעל ל-50% בהוצאה. דוגמאות:

  • ניויורק: Cassa Hotel 45th street
  • שיקגו: Radisson Blu Aqua Hotel
  • וינה: Radisson Blu Style Hotel
  • פריס: Radisson Blu Hotel Champs Elysees
  • רומא: Palazzo Montemartini Radisson Collection
  • אוסלו: Radisson Blu Scandinavia Hotel
  • לונדון: The May Fair Hotel
  • קייפטאון: Radisson Blu Hotel Waterfront
  • סידני: Radisson Blu Plaza Hotel

סה״כ יש בקטגוריה זו מעל ל-50 מלונות אבל מימוש נקודות לא בהכרח כדאי בכולם או אפילו ברובם. תמיד חשוב להשוות את התעריפים השונים, וגם מול אתרי הזמנות כמו Club1Hotels, ולראות בנקודות כבעלות ערך כספי אמיתי.

אגב, חשוב לזכור שכל חבר מועדון יכול לרכוש מקסימום של 40,000 נקודות בשנה קלנדרית, כלומר 80,000 נקודות כולל הבונוס, ולכן אפקטיבית במסגרת המבצע ניתן לרכוש יתרה שמספיקה רק ללילה אחד במלון מקטגוריה 7. זוג יכול להשתמש בשני חשבונות כדי לרכוש שני לילות בדרך זו, אבל לא יותר. אני לא ממליץ לפתוח מספר חשבונות לאותו אדם כדי להתחכם עם המערכת כי יש בכך סיכון. אבל כן  אפשר לרכוש את מקסימום הנקודות במסגרת המבצע הנוכחי ולחכות למבצע נוסף בשנה הבאה כדי להביא את היתרה בחשבון ל-140,000 נקודות שיספיקו לשני לילותוכך זוג יוכל לרכוש ארבעה לילות במלון יוקרה במחיר כולל של בערך 1,000$. לא רע.

מועדוני לקוחות אחרים שמוכרים נקודות

מועדון התעופה LifeMiles (אוויאנקה), מברית סטאר, מציע בונוס של 140% ברכישת מיילים עד ה-26 לנובמבר. זה מבצע שיגרתי שחוזר מספר פעמים בשנהוהוא אטרקטיבי בהחלט. קוראיי הבלוג OMAAT יכולים להנות מ-5% הנחה נוספים (לחצו כאן). זה מוריד את המחיר ל-1.35$ לכל 1,000 מיילים. במקביל מציע המועדון מבצע הוזלה לכרטיסי בונוס מסוימים שגם הוא אטרקטיבי למדי.

מועדון התעופה MileagePlan (אלסקה) מציע בונוס של עד 50% ברכישת מיילים עד ה-21 לדצמבר. כדי להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 40,000 מיילים. המחיר, בשקלול הבונוס המקסימלי, הוא קצת פחות מ-20$ לכל 1,000 מיילים. סה״כ זה מחיר אטרקטיבי מאוד כי המיילים של אלסקה הם בעלי ערך גבוה במימוש נכון. לאתר המועדוןלחצו כאן.

מועדון המלונות Hilton Honors (קבוצת הילטון) מציע בונוס של עד 100% ברכישת נקודות עד ה-18 לדצמבר. תחת הבונוס המקסימלי מחיר הנקודות יורד ל-5$ לכל 1,000 נקודותוזה סה״כ ערך ריאלי לנקודות של המועדון. לא הייתי שוקל רכישת נקודות עם בונוס של 80% בלבד. זיכרו שניתן להעביר נקודות בין חשבונות במועדון בחינם, מה שאפקטיבית מייתר את מגבלת הרכישה השנתית של 80,000 נקודות בלבד (לפני הבונוס). לרכישת נקודות באתר המועדוןלחצו כאן.

8 תגובות

  1. זיו

    ליאור,
    יש לי טיסה מתכוננת להודו באפריל וכבר בדקתי ואכן ראיתי שהנקודות שימושיות שם.
    כן עניין אותי לדעת, במידה ואחכה עם השימוש בנקודות – עד למתי הן נשמרות.
    כלומר מתי הן פגות תוקף ונמחקות מהחשבון.

    הגב
  2. דרור

    מתלבט לגבי רכישת כמה מאות אלפי לייף מיילס. מצד אחד, המחיר מעולה ואפשר לקנות כמות גדולה. מצד שני, הזמינות די נמוכה מבחינת מבחר יעדים (כשאני משווה ליונייטד, למשל). הרבה חיפושים חוזרים רייקים כשאני רואה שיש מקומות זמינים ביונייטד לאותן טיסות.
    המלצות לשימושים אפשריים?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      מנוע החיפוש של LM הוא לא שיגרתי אבל יש לו יתרונות לצד חסרונות. לפעמים כשאתה מחפש ׳חיפוש רחב׳ – כלומר, ממוצא ליעד כשאתה יודע שיהיו מספר טיסות בדרך – אז המערכת מחזירה תוצאה חלקית או פשוט לא מחזירה תוצאה. למרות שאתה רואה כרטיס מתאים זמין במערכות אחרות, כפי שתיארת. הטריק במקרה הזה הוא לבדוק זמינות של כל סגמנט בנפרד. אם מצאת זמינות, וזה מה שאמור לקרות כי ליונייטד ולאוויאנקה יש גישה לאותם מושבים, אז אתה יכול לפנות במייל או בטלפון לשירות הלקוחות של המועדון ולבקש לכרטס. הם לרוב עונים מהר במייל ומבצעים בקלות את ההזמנה – בהנחה שנתת להם את המידע הקונקרטי עם מספרי הטיסות וכו׳. אני כמובן מסכים איתך שזה לא נוח במיוחד, ושהאתר של יונייטד מתקדם יותר, אבל סה״כ הזמינות היא אותה זמינות.

      הגב
      • דרור

        מעניין, אבדוק את זה.
        האם התמחור שלהם יידע להתמודד עם זה ולתת את המחיר הנכון ולא את סכום מחירי הלגים?
        תודה!

השאר תגובה