לעמוד המבצעלחצו כאן.

נתחיל ישר מהתנאים העיקריים, בתרגום לעברית:

  • את תוויהקנייה ניתן לרכוש עד ה-24 לדצמבר (כולל).
  • בתויהקנייה ניתן להשתמש בין ה-1 לפברואר וה-31 למרץ.
  • באמצעות תוויהקנייה ניתן לרכוש טיסות בין ה-1 לפברואר וה-25 לדצמבר.
  • ככל הנראה ניתן להשתמש בתוויהקנייה רק באתר הספרדי של איבריה.
  • לא ניתן להשתמש בתוויהקנייה לרכישת כרטיסים שכוללים טיסות עם שותפות של איבריה מלבד החברותהבנות איבריהאקספרס ואיירנוסטרום.

אלו התנאים המלאים באנגלית:

אלו תוויהקנייה שניתן לרכוש:

פוטנציאל החיסכון

כרטיס הלוך/חזור למדריד במחלקת התיירים עולה החל מ-245$. בתרגום כ-215 אירו. כלומר, ניתן לרכוש ב-150 אירו תוויקנייה בשווי 200 אירו ולהשתמש בהם כדי להוזיל את המחיר הסופי לכ-165 אירו בלבד (כ-190$). לא רע. הבעיה היא שהתעריפים המוזלים לא זמינים בתקופות מבוקשות.

כרטיס דומה במחלקת העסקים, אגב, עולה החל מ-730$. בתרגום כ-635 אירו. רכישת תוויהקנייה בסך 500 אירו (בעלות של 375 אירו בלבד) יכולה להוזיל את המחיר הסופי לכ-585$ בלבד. בחודשי הקיץ זמין תעריף מעט גבוה יותר של כ-770$ שניתן להוזיל לכ-630$.

איבריה משווקת תעריפים נוחים מת״א גם ליעדים שונים בארה״ב. החל מ-630$ בלבד (לניויורק, ומחיר דומה גם לבוסטון). רכישת תוויהקנייה יכולה להוריד את המחיר הסופי לכרטיס הלוך/חזור מתחת לרף ה-500$.

צבירת נקודות

הכרטיסים המוזלים ביותר במחלקת התיירים כמעט תמיד יהיו במחלקת כרטוס O. משמעות הדבר היא צבירת נקודות לפי 25% ממרחק הטיסה כמעט בכל מועדון תעופה רלוונטי. לפרטים מדויקים לחצו כאן.

הכרטיסים המוזלים במחלקת העסקים הם במחלקת כרטוס I. משמעות הדבר היא צבירת נקודות לפי 125% ברוב מועדוני התעופה הרלוונטיים. במועדונים של בריטיש ואיבריה צבירת הנקודות היא לפי 150% ממרחק הטיסה. לפרטים מדויקים לחצו כאן.

לסיכום

מבצע אטרקטיבי למדי במידה ואתם מתכננים לטוס עם איבריה בעתיד הנראה לעין. רק שימו לב היטב לתנאי המבצע.

עדיין לא ברור לי ב-100% האם התנאי ״ניתן להשתמש רק בספרד״ קובע שניתן להזמין כל כרטיס אבל רק באתר הספרדי של איבריה או האם תוויהקנייה ניתנים לשימוש רק לכרטיסים שמוצאם מספרד. לפי הבנתי הפרשנות הראשונה היא הנכונה אבל פניתי לאיבריה במטרה לקבל תשובה וודאית.

השאר תגובה