השירות של AirlineCheckins פותח בחממה הטכנולוגית של לופטהנזה כך שלא מדובר בשירות איזוטרי או זמני של איזו חברת סטארטאפ עלומה. חשוב לדעת את זה כי שירות כמו זה נוגע למידע פרטי, וכמובן גם מידע עסקי במקרה של נוסעים עסקיים, שהכרחי לדעת שהוא מוגן היטב ובהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר בתעשייה. כלומר, טוב לדעת מי האבא והאמא של השירותים האלו.

לאתר – לחצו כאן.

השירות הבסיסי: צ׳קאין לטיסות

מסלול השימוש די אינטואיטיבי ונוח:

  1. הזמינו כרטיס טיסה כרגיל. ערוץ ההזמנה לא משנה. השירות תומך כרגע בלמעלה מ-200 חברות תעופה ברחבי העולם.
    – – –
  2. במהלך ההזמנה הזינו את כתובת המייל האישית שתקבלו כלקוחות. כמובן שאישור ההזמנה וכל מייל רלוונטי עתידי יועברו למייל שרשום בחשבון כך שלא תפסידו שום דבר.
    – – –
  3. המערכת אוטומטית תעקוב אחרי הכרטיסים כדי לבצע צ׳קאין לכל טיסה. ניתן להזין בחשבון את ההעדפות לגבי מושבים במטוס ולגבי חברות במועדוני תעופהוהכל נכלל אוטומטית בכל צ׳קאין.
    – – –
  4. לאחר שמתבצע צ׳קאין אוטומטי יישלחו למייל כרטיסי העלייה למטוס.

השירות הזה, בעצם, חוסך את הצורך להוריד אפליקציות של מגוון חברות תעופה (אם השימוש העיקרי של האפליקציות האלו הוא ביצוע צ׳קאין), חוסך את הצורך לזכור מתי לבצע צ׳קאין וחוסך את הצורך להתמודד עם תהליכי צ׳קאין מקוונים ששונים מחברת תעופה אחת לשנייה ולא תמיד פשוטים לשימוש. זאת ועוד, ניתן לבצע צ׳קאין גם לנוסעים נוספים באותה הזמנה אם הם רשומים בחשבון.

זאת ועוד, אני רוצה להאמין ששירות שמוקדש כולו להתעסקות עם מידע אישי רגישוקל וחומר שירות כזה שממומן ונתמך ע״י אחת מחברות התעופה הגדולות בעולםיקדיש מאמצים מיוחדים ומשאבים כדי להבטיח את השמירה על המידע. כלומר, סביר להניח שעדיף למסור את המידע לשירות כזה מאשר סתם באתרי האינטרנט ובאפליקציות של חברות תעופה שונות ומשונות (שחלקן טובות יותר מאחרות בשמירה על מידעאבל הרי הכוונה להתייחס לאלו הבעייתיות יותר).

השירות מבוסס אפליקציה והיא זמינה למכשירי אפל ולמכשירי אנדרואיד.

שלושה מנויים: חינמי, בסיסי ופלוס

המנוי החינמי מאפשר צ׳קאין לשתי נסיעות בכל חודש. כל צ׳קאין יכול לכלול מספר נוסעים ומספר טיסותאם הם תחת קוד הזמנה יחיד.

המנוי הבסיסי עולה 3 אירו לחודש ומאפשר צ׳קאין למספר בלתי מוגבל של טיסות, כולל נוסעים נלוויים, ועדכונים שוטפים (איחורים, ביטולים, שערי עלייה וכיוצ״ב).

מנוי הפלוס עולה 10 אירו לחודש והוא המעניין באמת. הוא כולל, מעבר לכל האמור לעיל, גם גלישה חופשית באינטרנט האלחוטי של כמה עשרות חברות תעופה (כמעט בכל הטיסות בו השירות זמין), גלישה חופשית בכמה תחנות קרקע (Hotspots) והנחה ברכישת כניסה לטרקלינים באתר LoungeBuddy (עד 20%).

שימו לב שכל מנוי בתשלום מסתיים אוטומטית לאחר שלושה חודשים. אין חידוש אוטומטי בכל מקרה. אפשר לקוות שהמחירים לא ישתנו בעתיד הקרוב אבל כרגע אין דרך להבטיח את המחירים האלו לתקופה של מעבר לשלושה חודשים.

אינטרנט אלחוטי בטיסות

חברות תעופה מובילות מציעות אינטרנט אלחוטי בחלק ממטוסיהן, או בכולם, באמצעות חברות תשתית וספקים. בדומה לאינטרנט בייתי, רק כמובן שמדובר בתשתיות אחרות לגמרי ומהירות גלישה נמוכה יותר באופן משמעותי. עדייןהשירות המתקדמים ביותר בשוק מציעים מהירות גלישה בהחלט מספקת עבור המשתמש הממוצע.

ל-AirlineCheckins יש הסכם עם חברת iPass שמספקת גישה לאינטרנט האלחוטי בטיסות של חברות תעופה רבות בעולם. אם כן, מנוי הפלוס מציע אינטרנט חינם בטיסות של חברות תעופה מובילות כמו: לופטהנזה, סוויס, אוסטריאן, אייר פראנס, ק.ל.מ, קתאי פסיפיק, אמריקן, וירג׳ן אטלנטיק, סינגפור איירליינס, קטאר איירוויס, אתיהאד, אליטליה ועוד. וכן, חינםחינם, פשוט להתחבר עם iPass ברוב המקרים.

מספיק שתנצלו את השירות הזה בטיסה אחת בכל חודש והחזרתם בקלות את עלות המנוי הזה. שווה בהחלט!

ראוי לציין שטרם ניסיתי את השירות של AirlineCheckins בעצמי, כי לא טסתי בזמן האחרון עם אחת מחברות התעופה ברשימה, אבל קיבלתי רשמים מכאלו שניסו את השירות ולא גילו בעיות. השירות פועל כשלושה חודשים במתכונת הנוכחית.

הנחה קטנה נוספת

שירות הפלוס, כאמור, עולה 10 אירו לחודש למשך שלושה חודשים. זה מחיר פנטסטי בהתחשב בהטבות. אם תרצו להוריד את המחיר באירו נוסף לכל חודש (כן, אני יודע, חיסכון עצום…) אז נסו להזין במהלך הרכישה את הקוד ״earlybird10״.

לסיכום

אם יש לכם בזמן הקרוב טיסות עם חברות התעופה המשתתפות בשירות של iPass, וכתוצאה מכך בשירות של AirlineCheckins, אז שווה לכם למהר ולעשות מנוי ב-10 אירו לחודש כדי לחסוך בגדול. המחיר הזה, להערכתי, לא יחזיק מעמד לתקופה ארוכה כי הוא לא כלכלי. השירות פשוט מנסה לבסס את עצמו בשוק ולכן מציע מחיר מוזל במיוחד.

אני לא יודע לומר מה יקרה לאחר שלושה חודשים. האם יהיו מחירים שונים באפריל? האם באפריל יהיו מנויים חדשים? אין לי מושג, והאתר לא מגלה יותר מדי.

4 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עובד נפלא בטיסות של סוויס, אצל Cathay אין אופציה לiPass
    חשבתי שאולי אני מפספס משהו, אז פניתי לשירות הלקוחות שלהם, והם ענו שהם מקווים להוסיף את Cathay ב2019

    הגב
  2. אלי

    טסתי ב אמריקן בשבוע שעבר ואין שירות של iPass בטיסות
    למרות שקניתי את השרות של Airlines
    chekins מראש וניסיתי להשתמש ללא הצלחה בטיסה עצמה מלאס וגאס לניו יורק, רכשתי שוב שרותי גלישה לאחר שנאמר לי עי שירות הלקוחות של American שהם שלא עובדים עם iPass

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לאמריקן יש ספקי אינטרנט שונים בטיסות פנימיות וטיסות בינ״ל.

      הגב

השאר תגובה