היינאן השיקה את הקו החדש שלה משנזן לת״א

אתמול נחתה בנתב״ג הטיסה הראשונה בקו החדש SZX-TLV. בכיוון ת״א זו טיסת לילה קלאסית שנוחתת קצת אחרי 7:00. הקו פועל כעת במתכונת של שתי טיסות שבועיות במטוסי בואינג 787. כרטיסי הלוך/חזור מת״א לשנזן מתחילים ממחיר של כ-400$ בלבד, וחשוב לציין את האפשרויות הרבות לטיסות המשך ואת הקירבה הגיאוגרפית של שנזן להונג-קונג. זהו הקו השלישי של היינאן לת״א (או הרביעי – אם סופרים גם את הקו שלה מגואנגז׳ו שבינתיים נסגר).

מהדורה חדשה של מבצע PointBreaks תצא מחרתיים

המהדורה הנוכחית מסתיימת ב-28 לפברואר, והבאה בתור תחל ביום שני. המבצע הפופולרי של מועדון IHG Rewards איבד מזוהרו בשנים האחרונות אבל במהדורות האחרונות יוצא במתכונת מחודשת ואטרקטיבית למדי. המלונות המעניינים ביותר בכל רשימה עולים כעת 15,000 נקודות ללילה – ולא 5,000 נקודות ללילה כמו בעבר – אבל לפחות חזרו לרשימה מלונות מעניינים. המועדון חשף ארבעה מלונות ראשונים כטיזר וביניהם האינטרקונטיננטל החדש בסופיה (שאני אישית מאוד מעוניין לבקר בו, אז מצוין לי!).

מבצע נוסף של אליטליה: 20% הנחה על טיסות לאירופה

להזמנות עד ה-24 לפברואר ולטיסות עד ה-9 ליוני (לא כולל תקופת הפסח). ההנחה, כרגיל, תקפה לכל מחלקות השירות ובכל הקוים (אפילו לאתונה, ככל הנראה).

בסוף השנה תשיק קבוצת אקור את מועדון הלקוחות החדש שלה

המועדון ייקרא ״ALL״ כקיצור לשם המלא ״Accor Live Limitless״. הוא יחליף את המועדון הקיים ״LeClub״ שנחשב פופולרי למדי עם נוסעים עסקיים מסוימים אבל באופן כללי נחשב למועדון מלונות חלש מאוד ברמה הבינ״ל. כמעט מיותר לציין שההודעה על השקת המועדון החדש מלווה במגוון הבטחות וסיסמאות שיווקיות על כמה המועדון החדש יהיה טוב יותר מהקיים – אבל נצטרך לחכות ולראות, ברגע שיוצגו הפרטים המלאים (להערכתי רק ברבעון השלישי של השנה).

דלתא חשפה את המתקן הגדול בעולם לבידוק ובחינת מנועי מטוסים

קחו הפסקה של שתיים וחצי דקות מהחיים וצפו בכתבה המצולמת של CNN על המתקן החדש של דלתא. ראוי לציין שדלתא היא חברת התעופה השנייה בגודלה בעולם, לפי מדדים מסוימים (ושלישית לפי אחרים), והיא נחשבת כבר שנים לחברת התעופה המתקדמת ביותר בארה״ב מבחינת ביצועי הפעילות שלה.

5,000 מיילים של יונייטד כבונוס להזמנה ראשונה באתר Rocketmiles

את אתר הזמנת המלונות הזה הזכרתי לא מעט פעמים בבלוג בשנים האחרונות ולרוב בהקשר של בונוס כלשהו להזמנה ראשונה. בתמצית: האתר מאפשר לצבור נקודות במגוון רחב מאוד של מועדוני לקוחות (ולא רק מועדוני תעופה) עבור הזמנת חדרים במלונות. כלומר, הוא מכוון בראש ובראשונה לציבור הנוסעים העסקיים שלא משלמים בעצמם עבור ההזמנות אבל מעוניינים להנות ממקסימום תמורה עבור כל הזמנה. בכל מקרה, האתר מציע מדי פעם בונוסים נדיבים להזמנה ראשונה – וכעת קיימת הצעה נדיבה מאוד לבונוס של 5,000 מיילים של מועדון MileagePlus (בשווי ריאלי של כ-70$). המבצע בתוקף עד ה-31 למרץ.

תגובה אחת

  1. שי

    שלום ליאור. כתבתי לך מספר שאלות במייל. חלקן די חשובות להמשך שלי בעולם התעופה. תוכל לענות לי? תודה

    הגב

השאר תגובה