יום הבחירות לכנסת ה-21! אני מקווה שמימשתם את זכותכם הדמוקרטית להצביע.

תמונת הפוסט מוקדשת לוירג׳ן אטלנטיק שהציגה השבוע מחלקת עסקים חדשה שתותקן במטוסי ה-A350 שתקבל בקרוב. לא מדובר במוצר פורץ-דרך אבל בהחלט שדרוג לעומת המוצר הקיים של החברה. וירג׳ן אטלנטיק היא אחת מחברות התעופה ׳הצבעוניות׳ ביותר, ובקרוב תפעיל טיסות גם לנתב״ג.

הגיבו לפוסט ושתפו אותי ואת שאר הקוראים בכל שאלה, תהייה, התלבטות, הערה, רעיון, ביקורת וכל דבר אחר.

(ניתן לפרסם שאלות בצורה אנונימית. אם תציינו את כתובת המייל שלכם תוכלו לקבל התראות על תגובות וכו׳ אבל כתובת המייל לא תפורסם).

13 תגובות

  1. שי

    שלום ליאור, שתי שאלות:
    האם בריטיש תשלח את הa350 למחוזותינו?
    2. האם סטטוס טיטניום במאריוט שווה משהו?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      (1) לא יודע.

      (2) שווה משהו? כן, וודאי, זה סטטוס גבוה ויש לו הטבות משמעותיות. האם הוא שווה יותר מסטטוס דיימונד של הילטון או גלובליסט של הייאט? כנראה שלא, אבל גם זה בסימן שאלה ויש כאלו שיגידו שכן.

      הגב
  2. דרור

    בעקבות השינויים בתוכנית של יונייטד, אני שוקל לעבור לצבור בחברה אחרת בסטאר (כולל העברה של פעילות מהאשראי שצובר ליונייטד).
    אני טס בממוצע פעמיים בשנה לחוף המערבי ופעם בשנה למזרח הרחוק (אקונומי פרמיום), וכרגע אני גולד ביונייטד.
    השיקולים שלי הם צבירה טובה מטיסות, מסלול יחסית קצר לגולד, ואפשרויות מימוש נורמליות מהארץ.
    היום אני צובר ליונייטד גם בכרטיס האשראי ובהזמנות מהפורטל שלהם.
    מחשבות? המלצות?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אני לא בטוח שכדאי לך לשנות כיוון.

      השינוי האחרון שפורסם משפיע על תמחור מושבי הבונוס בטיסות יונייטד בלבד – נכון לעכשיו – ולא נוגע כלל לאפשרויות צבירת המיילים. אפשר לטעון שיש לשינוי הזה השפעה שלילית על שווי המיילים של יונייטד, אבל לא מדובר בשינוי דרמטי לאור העובדה שטבלאות המימוש לטיסות חברות שותפות לא השתנו כלל.

      הגב
  3. בני

    יש לי 8150 נקודות/מיילים באמריקן. הנקודות אמורות לפוג בעוד 4 חודשים – האם יש אפשרות להאריך את מועד התפוגה? מה אפשר לעשות איתן?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כל פעולה בחשבון תאריך את תוקף הנקודות ב-18 חודשים. כלומר, כל צבירה או מימוש של נקודה אחת בלבד.

      אתה יכול להמיר נקודות ממועדון מלונות כלשהו, להשתמש בפורטל הקניות של המועדון, לצבור קרדיט משותף כלשהו של המועדון (השכרת רכב, נסיעה של כרמל…), לרכוש מיילים, לתרום מיילים וכו׳.

      הגב
      • בני

        רכישה של נקודות עולה מינימום 100$ וזה נראה לא הגיוני…
        לאיזה מועדני מלונות אפשר להמיר נקודות של אמריקן?

  4. החסכן

    השינויים כרגע רלוונטיים לטיסות בונוס ביונייטד עצמה – והן גם בעבר לא היו כל כך אטרקטיביות כשיוצאים מישראל. היתרון במיילים של יונייטד שהם פוטרים מ"היטלי דלק" של השותפות בברית – למשל לופטהאנזה או טורקיש.
    אם אין לך בעיה להגיע לגולד ביונייטד גם בהמשך, יכול מאד להיות שכדאי לך להישאר ולא לעבור ל- A3

    הגב
  5. איתן

    שלום ליאור,

    מה מופיע בתמונה השמאלית של מחלקת העסקים של וירג'ין? זה לא מושב עסקים רגיל לדעתי.

    תודה
    איתן

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      זה לאונג׳ במטוס. מיועד כמובן אקסקלוסיבית לנוסעי הביזנס. וירג׳ן אוהבת את הגימיקים האלו והייתי מנחש שהיא תבחר להתקין לאונג׳ גם במטוס הזה.

      אני סה״כ בעד לאונג׳ים במטוסים. זה די מגניב ובאמת שימושי. אבל הבחירה של וירג׳ן די חריגה, כי אני לא מצליח לחשוב על חברת תעופה שהתקינה לאונג׳ במטוס אחר מה-A380 (שבו יש הרבה יותר נדל״ן ולא מעט ׳שטחים מתים׳ – וגם בדר״כ הלאונג׳ משותף לביזנס ולפירסט).

      הגב
      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        יצא למישהו להיות פעם בכזה "לאונג'"? מה יש שם מלבד סביבה קצת שונה שנותן ערך מוסף על המושב הרגיל של מחלקת העסקים? סתם אפשרות לשבת יותר בנוח או לשנות אווירה באמצע הטיסה? או שיש גם שוני של ממש במוצר הרך?

      • Lior@FlyingOut

        יצא לי, בהחלט, במטוסים של מספר חברות תעופה שונות.

        הרעיון הוא להציע מתחם שהוא בגדר ׳שינוי אווירה׳ כמו שכתבת. לאפשר לנוסעים לשבת בנוחות אחרת, ואולי עם חברים או קולגות לצידם, וקצת למתוח רגליים. בדר״כ בלאונג׳ הזה יש בר אלכוהול ומוגשות מנות אוכל קטנות. לפעמים הלאונג׳ משותף לנוסעי הביזנס והפירסט (קטאר איירוויס לדוגמה) ולפעמים יש לאונג׳ רק לנוסעי פירסט (אתיהאד לדוגמה).

השאר תגובה