פוסטים שאולי תרצו לקרוא:

ולסקירה הקצרה…

מועדון התעופה AAdvantage (אמריקן)

לרכישת מיילים לחצו כאן.

המבצע בתוקף עד ה-30 לאפריל ובמסגרתו ניתן בונוס מדורג ברכישת מיילים. תחת הבונוס המקסימלי – 100,000 מיילים ברכישת 150,000 מיילים – המחיר יורד עד 19.2$ לכל 1,000 מיילים. במחיר הזה אני לא ממליץ על רכישה ספקולטיבית אבל בהחלט אפשר לחלץ ערך גבוה הרבה יותר מהמיילים של אמריקן במימוש חכם. כך, לדוגמה, כרטיס בונוס הלוך/חזור לכל יעד באסיה עולה 80,000 מיילים בלבד במחלקת העסקים בתוספת בערך 50$-100$ במסים.

מועדון התעופה MileagePlus (יונייטד)

לרכישת מיילים לחצו כאן.

המבצע בתוקף עד מחר בלבד, ה-12 לאפריל, ובמסגרתו ניתן בונוס של עד 100% ברכישת מיילים. ככל הנראה לא כל חברי המועדון זכאים למבצע – אז נסו את מזלכם במידה ואתם מעוניינים. הבונוס מדורג כך שיש לרכוש לפחות 50,000 מיילים (לפני הבונוס) על מנת להנות מבונוס של 100% שיורד את המחיר ל-18.8$ לכל 1,000 מיילים. סה״כ מחיר הוגן, ובפרט אם יש לכם מימוש מסוים בתכנון.

מועדון התעופה IberiaPlus. (איבריה)

לרכישת אוויוס לחצו כאן.

המבצע בתוקף עד ה-24 לאפריל ובמסגרתו ניתן בונוס של 50% ברכישת אוויוס. בנוסף, במסגרת המבצע ניתן לרכוש מקסימום של 200,000 אוויוס (לפני הבונוס) וזאת על אף התקרה השנתית של 100,000 אוויוס. זיכרו שניתן להעביר אוויוס בין חשבונות של אותו אדם במועדונים של איבריה ובריטיש, תחת תנאים מסוימים שיחסית קל לעמוד בהם, ומכאן שרכישת אוויוס דרך המועדון הספרדי כמוה כרכישת אוויוס דרך המועדון הבריטי. תחת הבונוס המחיר יורד ל-13.5$ לכל 1,000 אוויוס – וזה מחיר אטרקטיבי למדי. הבעיה היחידה היא שצריך לעבור בדרך במועדון של איבריה שהוא אחד הגרועים שיש.

מועדון המלונות Hilton Honors

לרכישת נקודות לחצו כאן.

המבצע בתוקף עד ה-28 למאי ובמסגרתו ניתן בונוס של 100% ברכישת נקודות. הבונוס אינו מדורג ומחייב רכישה מינימלית של 5,000 נקודות בלבד. ניתן לרכוש מקסימום של 80,000 נקודות (לפני הבונוס). זיכרו שניתן להעביר נקודות של הילטון בין חשבונות שונים בחינם ולכן אפקטיבית אין מגבלה אמיתית למספר הנקודות שניתן לרכוש. המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000 נקודות. סה״כ מחיר הוגן לשלם על נקודות של הילטון אבל עדיין עדיף לוותר על רכישות ספקולטיביות לגמרי.

מועדון המלונות IHG Rewards

לרכישת נקודות לחצו כאן.

המבצע בתוקף עד ה-1 למאי ובמסגרתו ניתן בונוס של עד 80% ברכישת נקודות. על מנת להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 30,000 נקודות (לפני הבונוס). ניתן לרכוש לכל היותר 100,000 נקודות בשנה קלנדרית (לפני בונוסים). המחיר, בשקלול הבונוס המקסימלי, הוא 5.6$ לכל 1,000 נקודות. המועדון מציע באופן די שכיח בונוס של 100% ברכישת נקודות – אז במידה ואתם לא זקוקים לנקודות באופן מיידי אני ממליץ להמתין בסבלנות למבצע הבא.

מועדון המלונות Radisson Rewards

לרכישת נקודות לחצו כאן.

המבצע בתוקף עד ה-30 לאפריל ובמסגרתו ניתן בונוס של עד 50% ברכישת נקודות. לא מדובר בבונוס מדורג אלא כל חבר מועדון זכאי לבונוס ׳אישי׳ של 30% עד 50%. ניתן לרכוש מקסימום של 80,000 נקודות במסגרת המבצע (לפני הבונוס). המחיר המשוקלל, תחת הבונוס הגבוה, הוא 4.7$ לכל 1,000 נקודות. לא הייתי ממהר לרכוש נקודות במחיר הזה אלא אם דרושה לכם השלמה למימוש רצוי.

13 תגובות

  1. אוהב לנפוש

    היי,
    אני לא מוצא את זה משתלם.
    לילה במלון הילטון בבאטומי עלה לי 100$ וקיבלתי 29000 נקודות.
    דרך ההצעת רכישה שפירסמת, תמורת 100$ אני מקבל רק 20000 נקודות.
    מה אני מפספס? זה כאילו עדיף לרכוש עוד כמה לילות במלון וגם להנות על הדרך.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      קיבלת 29,000 נקודות (המון, אתה בטוח?) כנראה כתוצאה ממבצע תקופתי חריג. הצבירה הרגילה על 100$ הוצאה היא סה״כ 1,000 נקודות. בונוס לסטטוס יכול להכפיל את זה, אבל לא להכפיל את זה פי 29.

      ובכל מקרה אי אפשר להשוות בין צבירה משהיות לבין רכישת נקודות. אלו שני כלים שונים. אתה לא שוהה במלון כדי לצבור נקודות – אלא צובר נקודות בגלל שאתה בוחר לשהות במלון. מלילה ממוצע שעולה 100$ אתה אמור לצבור בין 1,000 ל-4,000 נקודות כתלות במבצע התקופתי.

      הגב
  2. שי

    שלום ליאור, מהן ההטבות העיקריות של תכניות אמבסדור? תודה.

    הגב
      • שי

        תודה. שאלת המשך: שדרוג החדר הוא הטבה הזמינה בכל המלונות? מאינטרקונטיננטל ת"א עד אינטרקונטיננטל הונג קונג?

      • Lior@FlyingOut

        כן. כל עוד ההזמנה בוצעה בערוץ ישיר (אתר המלון, וירטואוזו, סוכן מורשה ועוד…) וכל עוד התעריף הוא בכסף ולא בנקודות.

        כיום יש תנאים מוגדרים לפיצוי (בנקודות) במידה והמלון לא מציע שדרוג כמובטח. זה אפקטיבית מאפשר למלונות לבחור שלא להציע שדרוג ולפצות לקוחות אוטומטית – אם כי בפועל ברוב המוחלט של המקרים המלון יעדיף לשדרג כמובטח. מה שכן,

        מלונות רבים יצרו בכוונה אינספור קטגוריות חדרים ולכן לעיתים השדרוג אינו מורגש. כלומר, פורמלית המלון משדרג אם כי בפועל האורח לא קיבל באמת חדר טוב משמעותית מזה שהזמין. זאת בעיה מוכרת. אחת הדרכים להתגבר על המכשול הזה היא לפנות מראש למלון, במייל, ולשאול על מדיניות השדרוגים לאמבסדור. לרוב המלונות יש טבלה מסודרת שמגדירה את השדרוג – אז אתה, כלקוח, יכול לדעת מראש מה כדאי לך להזמין כדי שתקבל את החדר שאתה רוצה. זה עובד כמעט בכל המקרים.

  3. איתן

    לגבי המבצע של יונייטד. אני מנסה לקנות, אך איני יודע אם אני זכאי לבונוס. כשאני בוחר 30000 מיילים, אני רואה חיוב של 1128$, ולא רואה איזה אזכור לבונוס. זה אמור להופיע?
    תודה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כן, אתה אמור לראות את הבונוס בתהליך הרכישה. אם אתה לא רואה – כנראה שהחשבון שלך לא זכאי לבונוס. ייתכן שכל החשבונות הישראלים כלל לא זכאים, אבל זה לא כתוב בתנאי המבצע. אל תרכוש אם אתה לא יכול לראות את הבונוס.

      הגב
  4. יניב

    היי ליאור,

    האם כדאי לי לרכוש 80000 ב800$ כדי לעבור לסטטוס גולד?
    מצד אחד זה נשמע הרבה, מצד שני אני מנסה להבין את היתרון.

    קצת עלי,
    אני טס פעמיים עד שלוש בשנה לחו"ל, בדר"כ שוהה במלונות מקבוצת הילטון.
    היום יש לי סטטוס סילבר עם 105000 נקודות.

    אודה לעצתך המלומדת.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אני מניח שאתה מתכוון למועדון של הילטון, HH, שכרגע מוכר נקודות ב-5$ לכל 1,000.

      הנקודות האלו לא נספרות לטובת סטטוס גבוה. כלומר, גם אם תרכוש את המקסימום זה לא יקדם אותך לסטטוס.

      הגב
      • יניב

        תודה רבה על תשובתך, עזרת לי מאוד.

השאר תגובה