מבצע חדש של קתאי לטיסות בחודשי הקיץ

חברת התעופה ההונג-קונגית היא אחת הטובות בעולם. לפני כשנתיים היא חנכה את הקו שלה לת״א בתדירות של שלוש טיסות שבועיות וכיום התדירות עלתה לטיסה יומית – למורת רוחה של אלעל, המתחרה היחידה בקו. קתאי שולחת לת״א את המטוסים החדשים ביותר בצי שלה עם מוצרים מצוינים בכל מחלקות השירות. ובכן, כעת מציעה החברה כרטיסים מוזלים במחלקת התיירים לטיסות בין ה-1 ליוני וה-31 לאוגוסט. להזמנה עד ה-10 למאי בלבד. בין המחירים שאפשר למצוא: 675$ להונג-קונג, 775$ למנילה, 775$ לצ׳אנג-מאי, 775$ לדנאנג (הוי-אן), 890$ לסינגפור ועוד.

לילה שלישי חינם במלונות קבוצת מאריוט ללקוחות מאסטרכארד

המבצע תקף להמשך השנה בכמה עשרות מלונות של הקבוצה באזורי אפריקה והמזרח-התיכון בלבד. ניתן להזמין עד ארבעה חדרים בכל הזמנה וניתן להנות משני לילות בחינם בהזמנת ארבעה לילות (כלומר, שהייה של שישה לילות רצופים, במקום לבצע שתי הזמנות נפרדות). כרגיל, התעריף המוזל אינו גמיש ודורש תשלום מראש.

המנכ״ל של קוריאן-אייר נפטר – ומניית החברה זינקה

צ׳ו יאנג-הו נחשב ע״י רבים כאדם מפוקפק מאוד שמנהל את חברת התעופה המובילה בקוריאה בצורה לא נאותה. בשנים האחרונות שתי בנותיו, שהחזיקו תפקידים בכירים בחברה גם כן, היו מעורבות בתקריות מביכות שפגעו משמעותית בתדמית החברה. לאחרונה החליטו בעלי המניות להגיב ובחרו לפטר את המנכ״ל מתפקידו לאחר 27 שנים שבהן הוביל את החברה. אלא שהשבוע, לפני שפוטר רשמית, נפטר המנכ״ל בן ה-70 ממחלה. בתגובה לידיעה זינקו המניות של קוריאן-אייר והחברה-האם שלה ביותר מ-20%.

יונייטד תצבע שני מטוסים לכבוד הסרט החדש בסדרת ׳מלחמת הכוכבים׳

מדי פעם חברות תעופה צובעות מטוסים בצביעות ׳חריגות׳ או ׳מצחיקות׳ מסיבות שונות ומשונות. לדוגמה: מטוסי הדרדסים של בריסל איירליינס, מטוסי הלו קיטי של אווה-אייר, המטוסים המצחיקים של קולולה מדרום-אפריקה ומטוסי הרטרו של בריטיש. אפילו טס פעם מטוס קונקורד של אייר-פראנס בצביעה של פפסי – כפרסומת לחברת המשקאות, כמובן. ובכן, כעת יונייטד מצטרפת לרשימה המפוארת הזאת עם צביעתם של שני מטוסים מדגם 737 לכבוד הסרט החדש בסדרת הסרטים האולטרה-פופולרית Star Wars. על הדרך עושה החברה באז לקראת השקת הצביעה החדשה לכלל הצי שלה שאמורה לקרות בסוף החודש.

לילה שלישי בחינם במלונות קבוצת אקור באירופה

להזמנות עד ה-26 לאפריל ולשהיות בין ה-8 למאי וה-1 לספטמבר. המבצע תקף במאות מלונות של הקבוצה ברוב מדינות אירופה. התעריף המוזל אינו גמיש ודורש תשלום מראש. ראוי לציין שלקבוצת אקור יש נוכחות משמעותית מאוד באירופה ובפרט בצרפת, לאור היותה קבוצת מלונות צרפתית, והיא בולטת בעיקר בשוק המלונות המוזלים שרבים מהם מתאימים מאוד גם לנוסעים עסקיים בתקציב מוגבל. אז אם אתם מתכננים חופשה אירופית הקיץ ולא צריכים מלונות יוקרה – אני ממליץ בחום לבדוק את המחירים דרך עמוד המבצע.

תזכורת: הירשמו בחינם לאתר ההזמנות Club1Hotels

אני משתמש באתר הזה בעצמי באופן שיגרתי וכמעט תמיד מוצא שם את המחירים הנמוכים ביותר לכל מלון. הממשק של האתר עדיין לא-מושלם, בלשון המעטה, וזו בעיה ידועה ומוסכמת, אבל המחירים פנטסטיים. לפעמים מדובר בחיסכון של עשרות אחוזים מול החלופה הזולה ביותר. בשבועות האחרונים ביצעתי לא מעט הזמנות באתר עבורי ועבור חברים ובני משפחה. למי שמזמין במאות או אלפי דולרים בשנה באתר – מומלץ בחום לרכוש חברות למועדון החדש ClubONE Rewards ולהנות מצבירת נקודות ששקולה לכ-5% החזר על ההוצאה (החברות עולה 79$). ההרשמה לאתר היא חינמית לקוראיי הבלוג – אז קחו הפסקה לדקה אחת והירשמו כבר עכשיו (לא נדרש כרטיס אשראי).

השאר תגובה